Προς το περιεχόμενο

Ian_Dragonheart

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    214
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με Ian_Dragonheart

  • Ημερομηνία γέννησης 12/08/1985

Ιστοσελίδα

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Peristeri
  • Ενδιαφέροντα
    Extreme λύσεις πληροφορικής - Custom Painting - Overclocking Methods - Watercooling Solutions - Networks - Wifi - Printers - Copiers

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Peristeri
  • Απασχόληση
    Computer & Network engineer

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.686 προβολές προφίλ

Ian_Dragonheart's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • 10 Classifieds
  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

2

Φήμη

  1. Ρίξε μια ματιά και σε αυτό... http://www.skroutz.gr/s/5350535/Element-KB-1000G.html
  2. Τελοσπαντων...Δεν με πειραζει αν δεν υπαρχει στην Ελλαδα πια αυτο το τροφοδοτικο.ΕΝταξει το καταλαβαινω αυτο. Ας πιστωθει το ποσο να τελειωνουμε. Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι η κοροιδια και το ψεμα απο υποτιθεμενες σοβαρες εταιρειες. Απο σοβαρους αντιπροσωπους μεγαλων εταιρειων. Το στειλαμε, δεν το στειλαμε, το στειλαμε χθες, θα το στειλουμξε αυριο, στην Αμερικη, στην Ασια, στην κατω Τουλουμπα κλπ κλπ. Υποτιμουν την νοημοσυνη μας. Αυτο δεν καταλαβαινω.
  3. Το ποιος θα μπλεξει δεν το ξερω...Δεν νομιζω να μπλεξει ο φιλος μου μιας και αυτος απο την πλευρα του ειναι ενταξει...Επισης τον εχω ηδη ενημερωσει για τις κινησεις μου. Τωρα για τα ToughPower δεν ξερω...τι να πω... Ειδα ενα εδω αλλα δεν ξερω κατα ποσο ισχυει... http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.650916
  4. Δεν το δεχτηκα εγω...Οχι μονο για τον φιλο μου ο οποιος θα χρεωθει κατι χωρις να φταιει η για ρισκο του να μην τα παρει πισω τα λεφτα αλλα επισης γιατι μου προτειναν και αλλης σειρας τροφοδοτικο...SmartPower εναντι Toughpower...
  5. Αυτο έγινε ήδη...Και ως απάντηση του είπαν να του τιμολογήσουν ενα Thermaltake smartpower 750w το οποίο θα χρεωθεί κανονικά και όταν και άμα έχουν ενημέρωση από την Thermaltake θα εκδοθεί πιστωτικό στην ίδια τιμή του τιμολογίου.
  6. Φυσικά και έχω όλα τα χαρτιά...Ηδη απευθυνθηκα και στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Και τι να κάνω....Να κάνω καταγγελία εναντίον του φίλου μου...?
  7. Πήγα...Μεσω αυτού έγινε η επιστροφή του προιόντος στην Oktabit...Δυστυχώς την ίδια αντιμετώπιση είχε και αυτος...
  8. Η αγορά εγινε απο κατάστημα φίλου. Εγώ είμαι ο τελικός χρήστης.
  9. Καταρχάς ζητώ συγγνώμη για το μεγάλο θέμα μου. Μπαίνω κατευθείαν στο θέμα καθοτι εκνευρισμένος. Στις 12/12/2007 αγόρασα ένα τροφοδοτικό Thermaltake ToughPower 750w έναντι 115 € . Το τροφοδοτικό ήταν προϊόν της Oktabit και μάλιστα στο κουτί του ήταν εμφανέστατο ότι συνοδεύεται από 5 χρόνια εγγύηση. Κάποια στιγμή περί τα τέλη του Οκτωβρίου το τροφοδοτικό μου παρουσίασε κάποια προβλήματα και όντας εντος εγγύησης αποφάσισα να το στείλω στην Oktabit. Αφού λοιπόν στις 2/11/2012 έγινε αίτηση για RMA αρχικά απορρίφθηκε με την δικαιολογία ΛΗΞΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ. Έπειτα από διαμαρτυρία μου σχετικά με αυτό και εξηγώντας ότι στο κουτί του προϊόντος γράφει 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ στις 5/11/2012 εσταλη με δελτίο αποστολής το παραπάνω τροφοδοτικό στην παραπάνω εταιρεία η οποία με πληροφόρησε πως θα το στείλει στην Thermaltake USA και πως θα πάρει περίπου ένα μήνα για την αντικατάσταση του. Περνώντας λοιπόν ο μήνας και πλησιάζοντας στην εκπνοή της εγγύησης κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με την Oktabit με ενημέρωσαν πως έχει σταλεί και πως θα χρειαστεί να περιμένω ακόμα 3 ΜΗΝΕΣ!!! Έστειλα email λοιπόν στην Thermaltake USA για να μάθω τι έγινε με το τροφοδοτικό μου και μου απάντησαν πως όχι μόνο δεν έχουν παραλάβει το συγκεκριμένο serial number αλλά μάλιστα δεν εξυπηρετούν Ευρωπαϊκές χώρες και πως θα πρέπει να απευθυνθώ στην Thermaltake Europe ή στην Thermaltake DE. Ύστερα λοιπόν ξανά από τηλεφωνική επικοινωνία με την Oktabit με ενημέρωσαν πως ως δια μαγείας μόλις την προηγούμενη μέρα είχαν στείλει το τροφοδοτικό στην Γερμανία και πως το αργότερο μέχρι τέλος Ιανουαρίου θα μου έχει πιστωθεί ολόκληρο το ποσό. Έστειλα λοιπόν και email στην Thermaltake DE καθώς και στην Thermaltake Europe μήπως και έκαναν λάθος από την Oktabit και το είχαν στείλει εκεί αφού την πρώτη φορά δεν εστάλη στην Αμερική. Ενημερωτικά η εγγύηση του τροφοδοτικού έληξε κατά την διάρκεια αυτής της όλης ταλαιπωρίας. Προς απάντηση του email με ενημέρωσαν ότι δεν είχαν παραλάβει το συγκεκριμένο serial number. Φτάσαμε 31/1/2013 και πίστωση ή αντικατάσταση δεν είδα. Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας ξανά μου πρότειναν να ΑΓΟΡΑΣΩ ένα Thermaltake smartpower 750w και όταν και άμα έχουν ενημέρωση από την Thermaltake θα μου εκδοθεί πιστωτικό στην ίδια τιμή του τιμολογίου. Μήπως γράφει στο μετωπο μου ΒΛΑΚΑΣ? Ένα πράγμα έχω να πώ...ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!!!! Ντρεπομαι για την συμπεριφορά τους καθως και για την Thermaltake την οποία έχω σε εκτίμηση και χαντακώνεται απο τέτοιους υποτίθεται αντιπροσώπους...Ας το κλείσουν καλύτερα το μαγαζί και ας το κάνουν video club...
  10. Θα μπορουσες επίσης να κοιταξεις και εδω... Site: http://www.sparescreen.com/
  11. Λογικά είναι πρόβλημα της καρτας γραφικών...Ενδεχομένως με ενα reballing να στρωσει...Βεβαια μπορει να την ζεστανεις λίγο και να δουλεψει αλλα όπως και να χει όλα πια επισκευάζονται...Μπορει και να γλιτωσεις την αλλαγή μητρικής.
  12. Λογικά νομικα θα προχωρήσω...Πρεπει να καταλαβει ολο το κυκλωμα οτι εαν υπαρχει ενας και μοναδικος λογος που αγοραζουμε ακομη απο Ελλαδα ειναι η εγγυηση, εαν την ακυρωσουν και αυτη γιατι να μην ψωνίσω απο το εξωτερικό?Ποιος θα χασει; Εγω που θα παρω φτηνοτερα τον υπολογιστη μου απο το εξωτερικο η εταιρία που θα μειωσει τον κυκλο εργασιων επειδη δεν θελει να ασχολειται με RMA "γιατι η εγγυηση δεν εχει ορατο κερδος"; Ας το κλεισουν καλυτερα το μαγαζι και ας το κανουν video club...
  13. Περιττό να σας πω πως οχι μονο ακομα περιμένω την πίστωση ολοκληρου του ποσου αλλα και η παραπάνω εταιρεία ζητησε τα ρέστα απο συνεργατες μου γιατι δημοσίευσα τα παραπάνω στο συγκεκριμένο forum!!!
  14. Συγγνωμη που ανασταίνω αυτο το παλιο θεμα αλλα αντιμετωπίζω ξανά το ιδιο ακριβως πρόβλημα με μια ιδια ακριβως μητρική και θεωρω λογικό και σωστό να καταγγείλω τετοιες συμπεριφορες και πολιτικές απο αντιπροσωπείες που υποτιμούν την νοημοσυνη μας. Πάλι λοιπον έχω το ιδιο θεμα με μια Crosshair III οντας off και στελνοντας την στην Oktabit απο εβδομαδος σημερα με πληροφορησαν για το πιστωτικο εναντι του ποσου των 60 ευρω!!!(Η μητρική ηταν αγορασμένη εναντι των 170 ευρω + ΦΠΑ!!!) λεγοντας μου οτι υπευθυνη για την τιμολογιακή πολιτικη ειναι η Asus και πως αυτη καθορίζει τις τιμες. Απο οτι φαινεται το παθημα της προηγούμενης φορας δεν τους εγινε μαθημα γιαυτο και εγω καλεσα την ASus και ουδεποτε η συκγκεκριμενη μητρικη δεν εφτασε στο Asus service. H συγκεκριμένη κίνηση- πολιτική είναι καθαρά αποκλειστική επιλογή της Oktabit. Ηδη ενημερωσα την Oktabit απαιτωντας φυσικά την πίστωση ολόκληρου του ποσού. Περιμενω λοιπον...
  • Δημιουργία νέου...