Kαλή τύχη φίλε μου....
Και ο συνεργάτης μου αγόρασε πρόσφατα έναν φορητό της Acer και ενώ του είχανε υποσχεθεί λαγούς με πετραχήλια σε περίπτωση βλάβης, πήγε σήμερα τον φορητό του στην MDI η οποία παρεπιμπτώντος δέν είναι η ACER Hellas και προσγειώθηκε στην Ελληνική πραγματικότητα.
Δέν ξέρανε να του πούνε τίποτα...
Για αυτό πλέον για φορητό υπολογιστή, σοβαρές εταιρίες με σωστή υποστήριξη...
Για την ιστορία, η οθόνη του πέθανε(η μισή!) ένα πρωί στο γραφείο και για να δουλέψει είχε πιάσει με ένα μανταλάκι το πλαίσιο της οθόνης έτσι ώστε να λέιτουργεί ολόκληρη η οθόνη.