Προς το περιεχόμενο

DragonFighter

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    157
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με DragonFighter

  • Ημερομηνία γέννησης 08/03/1984

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Athens, Greece

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Athens, Greece
  • Απασχόληση
    Web App Developer

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.801 προβολές προφίλ

DragonFighter's Achievements

  1. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Όντως το πιο λογικό είναι να αναβαθμίσω πρώτα mobo-cpu-ram όπως προτείνετε, αλλά μιας και προτιμώ τις πιο "ανορθόδοξες" λύσεις θα τολμήσω την αναβάθμιση της κάρτας γραφικών πρώτα. Ωστόσο διαπίστωσα ότι στο κινητό δεν φαίνονται οι υπογραφές. Οπότε το γράφω και εδώ το σύστημα για όσους δεν το έχουν δει: CASE: Corsair Carbide Air 540 Arctic White, CPU: AMD FX 8350 8core 4.0GHz, COOLER: Corsair Hydro H100i, MAINBOARD: GIGABYTE GA-990FXA-UD3, RAM: 16GB DDR3 Kingston HyperX Savage 2400Mhz, GPU: MSI Geforce 760 GTX OC GAMING, PSU: Corsair RM-750 GOLD, SSD: 512GB Kingston A2000, HDDs: 4TB + 2ΤΒ WD Green + 8TB WD Red Plus, OS: Win 10 Pro 64bit, MONITOR: Dell AlienWare AW2521HFL
  2. Καλησπέρα, έχω το pc της υπογραφής και θα ήθελα να ρωτήσω, κυρίως όσους έχουν προβεί σε μια τέτοια αναβάθμιση σε παλαιό μηχάνημα, αν αξίζει να αγοράσω κάρτα γραφικών τελευταίας γενιάς (τύπου rtx 4700) ή να αναβαθμίσω πρώτα μητρική - επεξεργαστή - μνήμες. Το pc για την τωρινή του εργασία ανταποκρίνεται επαρκώς αλλά θα ήθελα κάποια στιγμή να ασχοληθώ λίγο με gaming.
  3. DragonFighter

    Ψησταρια Υγραεριου

    Καλησπέρα! Ποια η γνώμη σας για την ηλεκτρική Weber Pulse 2000; https://www.weber.com/GR/el/psistaries/ilektrikes-psistaries/seira-pulse/82010079.html Δεν θέλω υγραερίου και ψάχνω κάτι μαζεμένο που να έχει όμως και επιπλέον δυνατότητες πέραν των κρεατικών (πχ ψήσιμο πίτσας, λαχανικών, κτλ)
  4. Όποιος θέλει να το χρησιμοποιεί ως αντικλεπτικό π.χ. στο αυτοκίνητο μπορεί να εξακολουθεί να το κάνει. Να το κρύψει σε σημείο που δεν είναι εύκολα προσβάσιμο και που θα είναι δύσκολο να ακουστεί ο ήχος. Υπάρχουν και διάφοροι τύποι μπρελοκ για τα airtags, οπότε μπορούν να τοποθετηθούν σχεδόν παντού. Τέλος με την λειτουργία ειδοποίησης που έχει το airtag μπορείς να ορίσεις να σε ειδοποιεί κατευθείαν με το που απομακρυνθεί από συγκεκριμένο σημείο που του έχεις ορίσει.
  5. Καλησπέρα. Επειδή αγόρασα μια θήκη Andar Aspen, μου έστειλαν κάποιους εκπτωτικούς κωδικούς και μιας και δεν μου χρειάζονται τους παραθέτω εδώ και όποιος προλάβει. Take $5 off using code: THANKS5 15% OFF: DCLX4W44 και ένας ακόμα που βρήκα από αλλού: MATech
  6. Εννοείται πως βγαίνουν προσφορές και για iPhones, απλά πιο σπάνια και για λίγο διάστημα, οποτε πρέπει να έχεις το νου σου. Έτσι πήρα και γώ το iPhone 14, με προσφορά 15% επιστροφή απο Γερμανό στο BlackFriday.
  7. Τι επιλογή πατάς για αναβάθμιση μέσα από τις ρυθμίσεις του λογαριασμου;
  8. γιατί να κάνεις skip; εγώ έβαλα κανονικά τον αριθμό μου και βλέπω μήνες τώρα
  9. Τα κατάφερα και γω. Χρειάζεται κάποιο καλό vpn, πχ windscribe (custom συνδρομή) και έπειτα είσοδος και πληρωμή μέσω της εφαρμογής bluestacks που χρησιμοποιεί google pay. Χωρίς google pay ενώ εμφάνιζε κανονικά τιμές τουρκίας, δεν μου δεχόταν καμία κάρτα καθώς έβρισκε ότι είναι από Ελλάδα (μήνυμα λάθους ότι η χώρα προέλευσης της κάρτας είναι διαφορετική από αυτή των στοιχείων εισόδου).
  10. Καλησπέρα και από μένα. Αγόρασα 3 κλιματιστικά Inventor (τα 2 μέσω της ανακύκλωσης), ένα 24αρι legend, ένα 12αρι legend και ένα 12αρι King Plus. Πολύ ευχαριστημένος, αθόρυβα και αποδοτικά, τα λειτουργούμε κυρίως μέσω της εφαρμογής. Αντικατέστησαν Mitsubishi και Toyotomi 15+ ετών.
  11. Θα σου πρότεινα να ασχοληθείς με mobile apps. Που μπορείς να τα συνδέσεις και με τα Web Apps σου. Έχει σίγουρα μέλλον και πολύ ψωμί. Εγώ πάντως, που είμαι στην ίδια κατάσταση με σένα, αυτό σκοπεύω να κάνω.
  12. Ο κωτσόβολος πάει από το κακό στο χειρότερο. Είμαι σίγουρος ότι προσπαθούσαν να σε κάνουν να παραιτηθείς. Εμένα πάντως τα κατάφεραν:
  13. Παιδιά δεν αντιλέγω ότι σε κάποιους έδωσαν δωροεπιταγές. Μάλλον όμως δεν είχαν υπολογίσει κάτι καλά και μόλις μαζεύτηκαν πάνω από τον αριθμό των δωροεπιταγων που είχαν υπολογίσει, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο ακύρωσαν τις υπόλοιπες παραγγελίες.
  14. Καλησπέρα και χρόνια πολλά με υγεία. Γράφω εδώ να εκφράσω την αγανάκτησή μου για την εταιρία Κωτσόβολος. Υπήρχε λοιπόν μια προσφορά για απόκτηση δωροεπιταγής σε όσες αγορές γίνουν 01/01/2023 και 02/01/2023 για χρήση σε επόμενη αγορά. Οι δωροεπιταγές δίνονταν αναλογικά με το ύψος της αγορας. Μπορεί οποιοσδήποτε να επιβεβαιώσει τα λεγόμενά μου χρησιμοποιώντας το http://web.archive.org/ Παρακάτω και οι εικόνες που είχε χρησιμοποιήσει το εν λόγω κατάστημα. Αναλυτικούς όρους χρήσης δεν βρήκα πουθενά για την χρήση των δωροεπιταγών και αυτό ήταν το πρώτο καμπανάκι αλλά σκέφτηκα μεγάλο κατάστημα είναι, οπότε και προχώρησα. Είχα πλάνο να αγοράσω 3 κλιματιστικά, τα 2 μέσω του προγράμματος ανακυκλώνω. Αρχή του χρόνου λοιπόν, αφού έβαλα τον κωδικό της επιταγής κατά την αγορά καθώς και τα υπόλοιπα στοιχεία προχώρησα με την εισαγωγή της πιστωτικής μου κάρτας. Όταν όμως πάτησα το κουμπί ολοκλήρωση, αντί να εμφανιστεί το μήνυμα της επιτυχημένης συναλλαγής, εμφανίστηκε ένα μήνυμα σφάλματος και δεν μου ήρθε κανένα μήνυμα ή email από τον Κωτσόβολο. Η χρέωση όμως φάνηκε κανονικά στην κάρτα μιας και την έχω συνδέσει με το κινητό. Λόγω των ημερών, όπως ήταν φυσικό δεν μπόρεσα να βρω και κανέναν από την εξυπηρέτηση πελατών και στα emails που έστειλα δεν απάντησε ποτέ κανείς έως και τώρα. Λέω δεν πειράζει θα κάνω άλλη μια αγορά το ίδιο προϊόν και θα ακυρώσω εκ των υστέρων την προηγούμενη. Ωστόσο τώρα το σύστημα των ηλεκτρονικών αγορών δεν άφηνε να εισάγω κωδικό επιταγής από το ανακυκλώνω, βγάζοντας το μήνυμα ότι δεν δέχονται πλέον τέτοιους κωδικούς. Να επισημάνω ότι ο κωδικός επιταγής που είχα ήδη εισάγει, είχε αποδεσμευτεί από το σύστημά τους μετά από ενημέρωση που ήρθε στο κινητό μου και άρα μπορώ να τον ξαναχρησιμοποιήσω. Έστειλα 2 emails και συμπλήρωσα άλλες 2 φορές την φόρμα επικοινωνίας ώστε να τους ενημερώσω για το πρόβλημα που αντιμετώπιζα. Την επόμενη μέρα μιας και δεν είχα καμία απολύτως ενημέρωση από τον Κωτσόβολο (email, sms, viber ή τηλ) σκέφτηκα να προβώ και στην αγορά και 2ου κλιματιστικού, αυτή τη φορά χωρίς την χρήση κωδικού επιταγής, μιας και δεν άφηνε ακόμα το σύστημά τους. Οπότε κάνω την παραγγελία με αντικαταβολή, η οποία και ολοκληρώνεται επιτυχώς. Αμέσως ήρθαν μηνύματα email και viber για την επιτυχυμένη ολοκλήρωση της παραγγελίας και ότι θα παραδοθεί στις 05/01. Την επόμενη μέρα (03/01) με κάλεσαν από τον Κωτσόβολο για την 1η παραγγελία ώστε να τους δώσω τον κωδικό επιταγής από το ανακυκλώνω καθώς δεν το είχε κρατήσει το σύστημά τους. Α, σκέφτομαι μια χαρά, κράτησαν τελικά την παραγγελία παρόλο που δεν μου ήρθε κάποια γραπτή ενημέρωση. Δίνοντάς τους το όμως ρώτησα και για την δωροεπιταγή που δικαιούμαι για την επόμενη αγορά και εντελώς κυνικά ο υπάλληλος μου απαντάει ότι δεν δικαιούμαι καμία δωροεπιταγή. Του λέω, πως δεν υπάρχει, το γράφατε στο site σας. Α μου λέει για αγορές άνω των 1000 ευρώ. Μα είναι άνω των 1000 ευρώ του λέω. Δεν δικαιούστε μου ξαναλέει, δεν βλέπω κάτι στο σύστημά μας. Να σημειώσω ότι στις 03/01 δεν υπήρχε πλέον κανένα ίχνος για απόκτηση δωροεπιταγών… Οπότε στο τέλος του λέω να την ακυρώσουν, καθώς σκέφτηκα έχω και την 2η παραγγελία. 1 ημέρα μετά μου στέλνουν ενημέρωση μέσω viber το δίωρο κατά το οποίο θα παραδοθεί η παραγγελία στις 05/01. Και έρχεται λοιπόν η Πέμπτη (05/01)... Το δίωρο περνάει, το τρίωρο περνάει, παίρνω τηλ και ο υπάλληλος μου λέει οτι το φορτηγό επιστρέφει διότι μάλλον δεν με βρήκε στο χώρο παραλαβής. Ουδέποτε όμως εμφανίστηκε κάποιο φορτηγό. Αφήνω τα στοιχεία μου ώστε να με καλέσουν για εκ νέου παράδοση. Με παίρνει μια κυρία, πολύ ευγενική η αλήθεια είναι, ώστε να ενημερώσει ότι το κλιματιστικό που έχω παραγγείλει δεν υπάρχει στην αποθήκη τους! Αφού την ενημέρωσα ότι έχω μηνύματα από εκείνους ότι όχι μόνο υπάρχει αλλά θα έπρεπε να μου το είχαν παραδώσει, η κυρία εξεπλάγειν αλλά με διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει και ότι πρέπει να κάνω εκ νέου παραγγελία και ότι τυχόν δωροεπιταγές που δικαιούμαι δυστυχώς θα χαθούν. Αφού της τα είπα λίγο ένα χεράκι, της το κλείνω χωρίς όμως να της πω ότι θέλω να ακυρώσω την παραγγελία. Μπαίνοντας όμως στο site τους μετά από λίγο με τα στοιχεία εισόδου μου διαπίστωσα ότι η παραγγελία μου είχε ακυρώθηκε. Οπότε θα ήθελα τη γνώμη σας, πως μπορώ να κινηθώ απένταντι σε τέτοια φαινόμενα. Ευχαριστώ και συγγνώμη για το σεντόνι...
  • Δημιουργία νέου...