Προς το περιεχόμενο

SV1EOD

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    761
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με SV1EOD

  • Ημερομηνία γέννησης 18/03/1968

ΑΛΛΑ

  • Βιογραφικό
    Electronic engineer
  • Τοποθεσία
    Athens
  • Ενδιαφέροντα
    Computers, Electronics, Ham Radio, Martial arts
  • Απασχόληση
    RF engineer

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

SV1EOD's Achievements

  1. Πολύ σωστά. Αλλά να είναι κατόπιν γνώσης η επιλογή και για σωστές κατασκευές. Εδώ είναι το πρόβλημα, έβαλες ένα κάρο αν με σημαντικότερο την σωστή κατασκευή που ένα ενεργειακό είναι αρκετά πιο ελαστικό από αυτήν την άποψη. Που και να ισχύουν αυτά τα αν έχουν μεγάλο μπελά για να τηρηθούν. Και γιατί να αναπνέω τις στάχτες/μικροσωματίδια που μοιραία θα διασκορπιστούν στο σπίτι; Το τελευταίο ίσως πιο σημαντικό και από την υψηλή κατανάλωση/χαμηλή απόδοση του παραδοσιακού. Μπήκες ήδη στον κόπο να μας πεις ότι εσύ ξέρεις και όλοι οι υπόλοιποι που είμαστε της πόλης είμαστε άσχετοι. Λοιπόν εγώ είμαι της πόλης. Αλλά έχω ψαχτεί αρκετά στο συγκεκριμένο ζήτημα. Και βοήθησα έναν φίλο πριν αρκετά χρόνια να βάλει μία κασέτα του 1000αρικου στο παραδοσιακό τζάκι του και έκτοτε καταναλώνει ελάχιστο πετρέλαιο. Και λίγο μετά έκανα την ίδια μετατροπή στο σπίτι των πεθερικών στο χωριό(Μυτιλήνη) με την πιο φθηνή κασέτα(300 €) που πούλαγε το Leroy και κάνει το σπίτι φούρνο(βολεύει και η χωροταξία του σπιτιού). Παλιά πέτρινη κατασκευή χωρίς καλοριφέρ. Δωρεάν τα ξύλα στο χωριό από φίλους του πεθερού. Ομολογώ δεν είμαι ειδικός ή επαγγελματίας ούτε έχω την εμπειρία σου να έχω ανοιχτό τζάκι ή να έχω περάσει αμέτρητες νύχτες σε σπίτια φίλων μου με ενεργειακό. Συνήθως φεύγω πριν τις 24:00. Για να μπορέσω να κάνω όπως ήθελα αυτά που έκανα πήγα και παρακολούθησα σεμινάριο της KNAUF στην Αμφιλοχία για τοποθέτηση γυψοσανίδας(By the way πέρασα τόσο καλά που ξαναπήγα, το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όλους αν βρίσκουν χρόνο). Τι λες, να την πω την γνώμη μου;
  2. Τι από αυτά που ανέφερε είναι λάθος;
  3. Εξάλλου τι πιο συνηθισμένο από το να κάθονται να διαβάζουν την νομοθεσία οι απλοί χρήστες; Μία χαρά το λέει ο αρθογράφος, κάποιος τυπικός χρήστης που ειδησεογραφικά έχει μάθει ότι " ο πάροχος πρέπει να υποστηρίζει οποιοδήποτε Modem Router" θα υποθέσει ότι θα μπορούσε να βάλει απευθείας δικό του εξοπλισμό. Και advanced insomniac να είναι κάποιος μπορεί να κάνει την λάθος υπόθεση, δεν σημαίνει ότι μεταπηδώντας από το ADSL, το VDSL και τα 4G/5G θα ξέρεις και τι παίζει με τα fiber. Κατόπιν διαβάσματος-ψαξίματος ή μετά από ανάγνωση του συγκεκριμένου άρθρου προφανώς όχι. Την νομοθεσία πάντως θα κάτσουν να την διαβάσουν απειροελάχιστοι. Και αν μιλάμε για απλούς χρήστες ίσως να είναι και λίγο "διαστροφικοί". Τουλάχιστον εξ ιδίων κρίνοντας έχω καλύτερα πράγματα να κάνω. Δεν είναι 380 € η τιμή του αλλά 270-280 €, αυτή την στιγμή πιθανώς λόγω έλλειψης έχει κάνει spike η τιμή στο 380άρι. Από την άλλη γιατί κάνεις τσιγκουνιές; Σε απλό οικιακό setup επειδή είσαι "advanced" χρήστης(τρομάρα σου) βάλε αυτό: MikroTik Routers and Wireless - Products: CCR2216-1G-12XS-2XQ Γιατί να ρισκάρεις να σε πούνε κυρ-Μπάμπη ή κυρ-Παντελή; Βάλε cloud core router με "power of 100 Gigabit networking with L3 Hardware Offloading". Τι μόνο 3000€;
  4. Με τιμολόγιο και όχι αποφορολόγηση έχω παραγγείλει στις 7 Ιανουαρίου μία κάρτα γραφικών(τιμή γύρω στα 280 €: AMD Radeon Pro VII 16 GB High Bandwidth Memory 2 (HBM2) – JMCtech.gr ) και την περιμένω γύρω στα μέσα του Φλεβάρη(με ενημέρωσαν τηλεφωνικά 2-3 ημέρες μετά που έγραψα στην φόρμα επικοινωνίας τους τα στοιχεία μου). Πλέον από παντού(για Ελλάδα) εξαντλημένο προϊόν, ελπίζω να παραλάβω. Παλιότερα έχω αγοράσει μέσω του skroutz plus με τιμολόγιο ή μία ή δύο φορές και δεν είχα κάποιο πρόβλημα ούτε ιδιαίτερη καθυστέρηση(από όσο θυμάμαι). Ήταν όμως μπιχλιμπίδια(καλώδια, μπαταρίες κτλ) και όχι κάτι σχετικά μεγάλης αξίας όπως η κάρτα γραφικών πιο πάνω ή το κινητό του νήματος.
  5. SV1EOD

    Το thread της Tesla

    Εσύ καλά τα λες αλλά σε κάτι τέτοια θέματα είμαι λίγο μυστήριος, όταν λέω ότι θα την ακύρωνα την παραγγελία στο δευτερόλεπτο αν δεν έβρισκε τρόπο να μου περάσει την έκπτωση ο TA το εννοώ κανονικότατα και στα τσακίδια τα 250 €. Οχι ότι αδικώ το 99,9 % που θα έκανε αυτό που περιγράφεις. Αλλά για μένα μιλώντας πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι. Θα σε πάρω τηλ. κάποιο απόγευμα βράδυ να μου λύσεις απορίες και ίσως να τα πούμε από κοντά. Σήμερα που θα ήσουν στην περιοχή μου(αν θυμάμαι καλά) είμαι ακόμα δουλειά για αυτό και δεν σε πήρα. Μπορεί η έκπτωση της Tesla να μην ισχύει για την περίπτωση μου αλλά η προσφορά μου για καφέ η κοψίδια όταν τα πούμε δεν λήγει.
  6. SV1EOD

    Το thread της Tesla

    Σύμφωνα με αυτό: η εκπτωση είναι ακριβώς 250 €. Αυτά όμως παθαίνεις όταν γυρίζει το μάτι σου από την τσατίλα με την κούραση της ημέρας(δούλευα και δουλεύω) σε τόσο προχωρημένη ώρα. Η παραγγελία μου είναι για το καινούργιο model 3 LR, τα λέγαμε και μέσω PM. Αυτό που παρήγγειλα δεν έχει έκπτωση. (self trolling mode on)τι καλά(self trolling mode off).
  7. SV1EOD

    Το thread της Tesla

    Μισό να δω. Αλλά αν δεν μου την περάσει ο agent θα την ακυρώσω στην στιγμή και ας πάει στα τσακίδια η προκαταβολή. Ναι μου έχει βγάλει την ίδια μέρα που γράφτηκα, έκανα τρόπο πληρωμής, μπλα, μπλα, μπλα. Το πρώτο email αφορούσε τον τρόπο πληρωμής, το δεύτερο την παραγγελία που έχει και το rn. Τι είναι αυτό το rn; Reference number;
  8. SV1EOD

    Το thread της Tesla

    Υπάρχει έκπτωση μέσω referral; Δεν το ήξερα και παρήγγειλα την προηγούμενη εβδομάδα. Ξέρει κανείς αν σηκώνει τίποτα;
  9. SV1EOD

    Το thread της Tesla

    I get your point. Ναι έτσι είναι.
  10. SV1EOD

    Το thread της Tesla

    Αυτό ξαναπέστο. Είχα κάνει edit στο δικό μου post για το δικό σου edit που απαντούσες στα ερωτήματα μου. Κάποιοι από τους λόγους που μπορούνε και πουλάνε σε τόσο ανταγωνιστικές είναι η έλλειψη κόστους διαφήμισης και τα χαμηλά έξοδα από την τρύπα που λες.
  11. SV1EOD

    Το thread της Tesla

    Και πόσο ανεβάζει ιπποδύναμη και επιδόσεις; Αφού είναι επίσημο κάπου θα πρέπει να διαφημίζεται, να περιγράφεται και να παραγγέλνεται. Μόνο με email στο service γίνεται; Τι στην ευχή, περίεργο μου φαίνεται(όχι πως αμφισβητώ αυτό που γράφεις). Edit: Thanks for the info στο δικό σου edit.
  12. SV1EOD

    Το thread της Tesla

    Κάποιο link για αυτό έχεις; Δεν είχα υπόψιν ότι παίζουν τέτοια κόλπα(δεν έχω ψαχτεί σχετικά βέβαια). Σου στέλνω PM με το τηλέφωνο μου. Εσύ σε ποιά περιοχή είσαι;
  13. SV1EOD

    Το thread της Tesla

    Στο Ντράφι, κοντά στην Παλλήνη είναι το σπίτι. Στο Μενίδι, περιοχή Χαμόμυλος είναι η δουλειά. Πολύ ευχαρίστως κερνάω καφεδάκι(και κοψιδάκι αν προτιμάς) να τα πούμε από κοντά.
  14. SV1EOD

    Το thread της Tesla

    Είναι προσωπική εκτίμηση ότι το Performance έχει διαφορετικό στήσιμο από το LR ή κάτι παραπάνω(εννοώ γνώμες χρηστών σε forum Tesla κτλ.) Το ίδιο και για την παρόμοια αυτονομία, προσωπική εκτίμηση ή κάτι παραπάνω; Να έχει διαφορετικό στήσιμο δεν είναι παράλογο με την διαφορά στις επιδόσεις να είναι αρκετά σημαντική. Το πιθανό διαφορετικό στήσιμο ίσως όμως να έχει και μειονεκτήματα και εννοώ πιο σκληρή ανάρτηση που δεν είναι ότι καλύτερο για τους ελληνικούς δρόμους και την υγεία της μέσης. Επίσης το πιο χαμηλό προφίλ στις ζάντες σημαίνει πιο ακριβά λάστιχα και τακτικές επισκέψεις στο βουλκανιζατέρ για ίσιωμα και διαμαντάρισμα. Εκτός αν είναι κάποιος τέρας προσοχής. Το προηγούμενο αυτοκίνητο μου(Peugeot 206 GT με 16άρες ζάντες και 45άρι προφίλ) ήταν σχετικά τραυματική εμπειρία από αυτή την άποψη. Το ίδιο και με το ID4 της συζύγου. Έκδοση 1st Max με ζάντες 21 ιντσών με 45άρι προφίλ. Η μισή ομορφιά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου είναι στην ζάντα αλλά πριν από κανένα δίμηνο καβάλησα ένα πεζοδρόμιο και στράβωσα τις δύο δεξιές(το διαπίστωσε το βουλκανιζατέρ στην αλλαγή ελαστικών που κάναμε πριν από 1 μήνα στις 48000 χλμ) συν κάμποσες γρατζουνιές από επαφή με πεζοδρόμια η σύζυγος. Οπότε θα πάνε τις επόμενες ημέρες για επισκευή. Από την άλλη να μην έχει παραπάνω αυτονομία το LR μου φαίνεται αρκετά περίεργο. Στην ιστοσελίδα της παραγγελίας του Model 3 αν το παραγγείλεις με τα default ζαντολάστιχα η αυτονομία είναι 678 χλμ ενώ με τις προαιρετικές των 19 ιντσών που τις πληρώνεις και κανένα 1500 € παραπάνω αν θυμάμαι καλά(συν το μπόνους των γρατζουνιών) η αυτονομία πέφτει στα 629 χλ. Μου φαίνεται μεγάλη η διαφορά αλλά αν το λέει ο κατασκευαστής ποιός είμαι εγώ για να το αμφισβητήσω; Και αν το LR χάνει σχεδόν 50 χλμ αυτονομία από τις 18άρες στις 19άρες ζάντες το Performance που σίγουρα θα έχει 19άρες και ίσως και μεγαλύτερες δεν πρέπει να χάνει παραπάνω αυτονομία συνδυαστικά με τις πιο "τσιτωμένες" ρυθμίσεις για να έχει καλύτερες επιδόσεις; Οδήγησα το Performance του πελάτη μου αλλά δεν έχω συγκριτικό, δεν έχω οδηγήσει κάποια άλλη έκδοση του Model 3. Και αυτό ήταν μία μικρή βόλτα. Για το performance αν θυμάμαι καλά είχα ρωτήσει πριν από λίγο καιρό εδώ στο νήμα και κάποιος συμφορουμίτης(νομίζω ο sattack αλλά δεν είμαι σίγουρος) είχε γράψει ότι θα κυκλοφορήσει μέχρι το τέλος του χρόνου(αν θυμάμαι καλά). Ο πωλητής της Tesla όταν τον ρώτησα μου είπε ότι δεν έχουν κάποια πληροφορία. Θα τον ξαναρωτήσω αύριο, μου έβαλες φυτιλιά με το διαφορετικό στήσιμο και την παρόμοια πραγματική αυτονομία, ειδικά όταν έκανα την online παραγγελία προχθές. Υ.Γ. Το Y εμένα δεν μου φαίνεται καθόλου άσχημο(ευχαρίστως θα το έπαιρνα) αλλά προσωπικά πιστεύω ότι το ID4 είναι πιο όμορφο. Υ.Γ.2 Μόλις έψαξα φρέσκα νέα για το model 3 performance: https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Erxetai-stis-arxes-toy-2024-to-ananewmeno-Tesla-Model-3-Performance_259165.asp Πολύ εντυπωσιακά νέα αν ισχύουν. Θα το σκεφτώ ίσως να αλλάξω την παραγγελία ή τέλος πάντων θα πάρω τηλέφωνο τον πωλητή να μου πει τι επιλογές έχω.
  • Δημιουργία νέου...