Προς το περιεχόμενο

sotos65

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    957
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με sotos65

  • Ημερομηνία γέννησης 26/02/1965

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Χανιά

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

sotos65's Achievements

  1. Μάλιστα... Και πόσα υπολογίζεις τελικά ότι θα κάψεις (ως μέσος ποδηλάτης commuter) και σε πόσο χρόνο, για να ξεπεράσεις τις θερμίδες που καταναλώνει ένα (μέσο) αυτοκίνητο και οι επιβάτες του (ακόμα κι αν αποδεχθούμε δηλαδή την απιθανη περίπτωση όλα τα αμάξια να κυκλοφορούν με 4 επιβάτες μέσα, πάντα);
  2. Πως την εννοείς τελικά την έννοια του commuting; Το να πάω μία βόλτα 70 χιλιομέτρων κάπου στο πουθενά (χωρίς ιδιαίτερο άλλο σκοπό δηλαδή), θεωρείται commuting;
  3. Ναι αυτοί χτυπάνε, κι εγώ έχω χτυπήσει πάνω από 2000 θερμίδες κάποιες φορές, χωρίς να είμαι αθλητής, αλλά μετά από αρκετά χιλιόμετρα και ανηφορικά. Αλλά αυτό δεν είναι το καθημερινό commuting που έχει σχέση με το θέμα της σύγκρισης με το αυτοκίνητο. Να πούμε δηλαδή πόσες θερμίδες καίνε τα αυτοκίνητα στα ραλύ ή στη F1, για σύγκριση;
  4. Μα γι αυτό απορώ με όλο αυτό το θέμα, δεν είναι για όσους πάνε 80, 100 χιλιόμετρα, σε 1000 μέτρα υψόμετρο, που θα κάψουν αρκετές θερμίδες, αλλά για τον συνηθισμένο ποδηλάτη της πόλης, με ταχυτήτες άντε έως 20 χαω, και αποστάσεις 10-20 χιλιομέτρων την ημέρα το πολύ. Που στηρίζεται η λογική ότι αυτοί τρώνε παραπάνω από τους υπόλοιπους; Σιγά την κατανάλωση θερμίδων σε αυτά τα επίπεδα...
  5. Εσύ πόσα ζώα έχεις φάει ως τώρα; Τι πιστεύεις ότι τρώνε οι ποδηλάτες, τον αγλέορα, 3-4 φορές παραπάνω από τον "συνηθισμένο άνθρωπο";
  6. Παρεμπιπτόντως, κάνω ποδήλατο τους τελευταίους μήνες κυρίως για να χάσω παραπανίσια κιλά, αλλά και γιατί είναι ευχάριστο να βγαίνεις στο περιβάλλον και στις γύρω περιοχές με ποδήλατο. Από 95 περίπου κιλά, είμαι τώρα 85. Οπότε καίω θερμίδες... τις παραπανίσιες που θα είχα αν δεν έκανα ποδήλατο! ΥΓ. Όπως γράφω πιο πάνω, έτσι κι αλλιώς το αρχικό άρθρο δεν λέει για ελάχιστη ταχύτητα 40 χαω, αλλά έως 40. Οπότε οτιδήποτε λέγεται με βάση αυτό, είναι λάθος...
  7. Με τα κατάλληλα ρούχα, το κρύο δεν σταματά, ούτε το σκοτάδι (αν και εδώ που τα λέμε, το χειμώνα η Νορβηγία έχει σκοτάδι, το καλοκαίρι όμως είναι ελάχιστες ή καθόλου οι ώρες που δεν υπάρχει φως).
  8. Τώρα το άλλο με την οικολογική σύγκριση ποδήλατου και αυτοκινήτου, και την κατανάλωση... χμμ ασχολίαστο! Φαντάζομαι ότι τα αυτοκίνητα φτιάχνονται με λιγότερα υλικά από ένα ποδήλατο και ότι η ενέργεια που απαιτείται για την κατασκευή τους, είναι κλάσμα αυτής που απαιτείται για τα ποδήλατα. ...μόνο έτσι θα υπήρχε μία μικρή πιθανότητα τα αυτοκίνητα να είναι πιο οικολογικά.
  9. Δύο διορθώσεις στην απόδοση στα ελληνικά του αρχικού άρθρου, που προκαλούν και σχόλια: Πρώτον δεν λέει ότι οι ποδηλατόδρομοι θα κατασκευαστούν σε ορεινές περιοχές με κρύο και σκοτάδι, αλλά ότι θα κατασκευαστούν σε μία ορεινή και κρύα χώρα όπου επικρατεί σκοτάδι μεγάλο μέρος του έτους (όπως είναι δηλαδή η Νορβηγία στο μεγαλύτερο μέρος της). Και δεύτερον, δεν λέει ότι οι ποδηλάτες θα κινούνται τουλάχιστον με 40 χαω, αλλά ότι θα κινούνται με ταχύτητες έως 40 χαω με ασφάλεια.
  10. Αν η μοντούλα κοστίζει πάνω από 50€ δεν βλέπω κανένα λόγο να την προτιμήσει κανείς σε σχέση με ένα ανεξάρτητο δέκτη (εκτός και αν έχει πρόβλημα χώρου και καλωδίων από ένα ακόμα κουτί). Και μόνο το γεγονός ότι γίνεται επανακωδικοποίηση του σήματος από mpeg4 σε mpeg2 (αφήνοντας κατά μέρος τις τυχόν ασυμβατότητες της μοντούλας με κάποιες τηλεοράσεις) είναι αρκετός αποτρεπτικός παράγοντας, αφού μόνο χειροτέρευση της ποιότητας της εικόνας μπορεί να περιμένει κανείς από αυτή την μετατροπή. Μιας ποιότητας που δεν αναμένεται να είναι και πολύ καλύτερη από την αναλογική λήψη, όπου τουλάχιστον υπάρχει πολύ καλό σήμα, χωρίς θορύβους, παρεμβολές, και είδωλα...
  11. Αν η μοντούλα κοστίζει πάνω από 50€ δεν βλέπω κανένα λόγο να την προτιμήσει κανείς σε σχέση με ένα ανεξάρτητο δέκτη (εκτός και αν έχει πρόβλημα χώρου και καλωδίων από ένα ακόμα κουτί). Και μόνο το γεγονός ότι γίνεται επανακωδικοποίηση του σήματος από mpeg4 σε mpeg2 (αφήνοντας κατά μέρος τις τυχόν ασυμβατότητες της μοντούλας με κάποιες τηλεοράσεις) είναι αρκετός αποτρεπτικός παράγοντας, αφού μόνο χειροτέρευση της ποιότητας της εικόνας μπορεί να περιμένει κανείς από αυτή την μετατροπή. Μιας ποιότητας που δεν αναμένεται να είναι και πολύ καλύτερη από την αναλογική λήψη, όπου τουλάχιστον υπάρχει πολύ καλό σήμα, χωρίς θορύβους, παρεμβολές, και είδωλα...
  12. Πάνω από μια δεκατία να λες ότι έπαιζε μόνο του το mpeg2 (πρώτες εκπομπές το 1995-96), στην αρχή σε δορυφορικές εκπομπές (όπου ακόμα και σήμερα η πλειοψηφία των καναλιών έτσι εκπέμπει), και αργότερα σε επίγεια ψηφιακή και καλωδιακή...
  13. Πάνω από μια δεκατία να λες ότι έπαιζε μόνο του το mpeg2 (πρώτες εκπομπές το 1995-96), στην αρχή σε δορυφορικές εκπομπές (όπου ακόμα και σήμερα η πλειοψηφία των καναλιών έτσι εκπέμπει), και αργότερα σε επίγεια ψηφιακή και καλωδιακή...
  • Δημιουργία νέου...