Προς το περιεχόμενο

nassosxlvbros

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    11
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με nassosxlvbros

  • Ημερομηνία γέννησης 13/04/1967

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

505 προβολές προφίλ

nassosxlvbros's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

2

Φήμη

  1. Να συνοψίσω και γω για την arvato/πώην Arvato/teleservice/,πρώηνTeleservice...: Η εταιρεία με το πρώτο όνομα Teleservice στήθηκε εκ του μηδενός από 7-8 φιλότιμους τεχνικούς και έναν καταπληκτικό πρώην διευθυντή της τον κο Κώστα Κουκόπουλο,έναν σπάνιο άνθρωπο με όραμα και αγάπη για την εταιρεία ΚΑΙ το προσωπικό που το ήθελε ενωμένο και ισχυρό απέναντι σε κάθε δυσκολία.Δυστυχώς αυτό δεν κράτησε για πολύ...Η νέα διευθύντρια που τον διαδέχτηκε άλλαξε άρδην τη πολιτική της εταιρείας Άρχισε να στελεχώνει το σέρβις με νέους/άπειρους τεχνικούς,με δεκάδες "ρουφ" ανίδεους ως επί το πλείστον team leaders (κοινώς τεμπεληδες κολλητούς της) που το μόνο που κάναν ήταν να τριγυρνάν και να καρφώνουν όποιον δεν έβγαζε πολλά νούμερα,ή όποιο δε πολύγούσταραν...Αντέγραψαν και πολλαπλασίασαν τις συνήθεις βλάβες-βλέπε υγρασία- και ειδικά καλοκαίρι προς Σεπτέμβριο ήταν η καλύτερή τους!....Όσοι τεχνικοί διαμαρτυρήθηκαν ή δεν συννορφώθηκαν πήραν πόδι με συνοπτικές διαδικασίες.... Μερικοί πολύ καλοί τεχνικοί τους ακόμα και σήμερα που μαθαίνω νέα τους ή απολύθηκαν ή "κάνουν την πάπια" μπας και γλυτώσουν την απόλυση.Το αποτέλεσμα τελικά είναι οι περισσότερες επισκευές να είναι αναξιόπιστες και να υπάρχουν ΠΟΛΛΕΣ επιστροφές,συν ο κόσμος να διαμαρτύρεται για τις υπέρογκες χρεώσεις...Δε μπορώ να κατανοήσω τη πολιτική αυτή του "χαμηλού κόστους τεχνικός"=μειωμένα έξοδα,ενώ στην ουσία ο τεχνικός αυτός για να "βγει στη πιάτσα" θέλει χρόνο,εκπαίδευση,κλπκλπ,κλπ....άρα επιπλέον κόστος! Φαίνεται πως η διεύθυνση δεν φείδεται χρημάτων και έχει την εταιρεία ως χόμπυ και το προσωπικό για να διασκεδάζει....τι να πω.... Εν ολίγοις.... Οι τεχνικοί (οι σοβαροί) σου λένε τι συμβαίνει,γιατί βασικά: 1) Οι τεχνικοί -εκτός από σοβαροί- ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ από δεύτερο υπεύθυνοΙ ΔΕΝ χαλάνε τα τηλέφωνα επίτηδες!Ό,τι βλέπουν αναφέρουν και φωτογραφίζουν.(ο πελάτης μπορεί να έχει κάθε δίκιο αλλά κι αυτοί δεν είναι ηλίθιοι να χάσουν τη δουλειά τους! 2) πολλές βλάβες γίνονται και εν αγνοία του χρήστη,(παιδιά,συνάδελφοι,κλπ) 3) η υγρασία δεν αποκτιέται σε μια ώρα ούτε μπορεί να κρυφτεί διαβρώνει τα πάντα όμως με το καιρό από το σάλιο του μωρού που το έβαλε στο στόμα του μέχρι τη θάλασσα.Γι αυτό τα φωτογραφίζουν και δε πα να ορκίζεται ο πελάτης πως ήταν στη Σαχάρα.... 4)η ελάχιστη χρέωση έχει μια λογική αρκεί να είσαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι το κινητό δεν είναι βρεγμένο τσακισμένο ή σπασμένο.(και φυσικά και οι 2 πλευρές (πελάτης εταιρεία) να μην υπερβάλλουν....Πιστεύω 5 € είναι μια χαρά είτε για απλό έλεγχο είτε για μη αποδοχή κόστους.Αρκεί φυσικά ΚΑΙ να στο λένε κατά την παραλαβή (και να το φωτογραφίζουν)....Το 20άρικο είναι υπερβολή. 5)Αν λείπουν υλικά από τηλέφωνο που λειτουργούσε 4 σενάρια υπάρχουν: ή ο πελάτης το έχει πάει και αλλού (κλασικό)ή ο πελάτης έκανε το μάστορα και κάτι έφυγε στη πορεία (επίσης κλασικότατο) ή ο τεχνικός λέει μαλακίες για να χρεώσει κάτι που δε μπορεί να φτιάξει εκτός εγγύησης (σπανιότερο αλλά συμβαίνει...) ή η συσκευή έχει ανοιχτεί εν αγνοία του...(έχει συμβεί κι αυτό) ...Και επειδή δε βλέπω να αλλάζει σε τίποτα η πολιτική τους ευτυχώς που ακόμα τα χέρια μου πιάνουν στα κινητά και ότι επισκευές χρειαστεί τις κάνω μόνος μου ή το δίνω στην iRED και τέλος. Και τώρα που ψάχνω για νέο κινητό με βλέπω για LG μεριά να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.....:
  2. nassosxlvbros

    Newman N2 service

    Έχω στείλει μέηλ σε όλους.Θα ξέρουμε από Δευτέρα...
  3. nassosxlvbros

    Newman N2 service

    Έπεσε στα χέρια μου το εν λόγω τηλέφωνο με πρόβλημα στην οθόνη.Υπάρχει κάποιος που να τα επισκευάζει αυτά ή να έχει ανταλλακτικά;
  4. Μην τα κουλουριάζεις ειδικά τα εισόδου! Αν θες καλώδιο της προκοπής ζήτα θωρακισμένο καλώδιο από κατάστημα ήχου ή αγόρασε ξεχωριστά θωράκιση από κατάστημα ηλεκτρονικών (η περίφημη μεταλλική "κάλτσα") και πέρνα όλα τα καλώδια ήχου μέσα!.Στην περίπτωση που απλά βελτιώνεται αρκετά το πρόβλημα άλλαξε θέση στο συγκρότημα ή δωμάτιο! Η τελευταία λύση είναι φτιαχτά θωρακισμένα καλώδια ένα προς ένα να ησυχάσεις....
  5. Έχεις μάλλον 2 θέματα: 1) Ο δικός σου μάλλον εκπέμπει ΠΟΛΥ κοντά σου και ο ενισχυτής/καλώδια προενισχυτής (μείκτης) μαζεύει και ενισχύει τα πάντα,και, 2) Χρησιμοποίησε θωρακισμένο καλώδιο ή RCA καλής ή καλύτερης ποιότητας από αυτά που έχεις,στην ανάγκη πάρε ποιοτικό καλώδιο και βύσματα RCA και φτιάξε μόνος σου όσα σετ θες.Aν παρ'όλ'αυτά δε δεις φως,κάνεις το παρακάτω κόλπο του σχήματος μέσα στο βύσμα.
  6. Καλησπέρα. Κατά λάθος σβήστηκε συνομιλία από τον MSN πολύ σημαντική για τη δουλειά (παραγγελία) και πρέπει να την ανακτήσω...από το ιστορικό (κρατάμε ιστορικό για λόγους ευνόητους...)του υπολογιστή δεν "φαίνεται" τπτ.... τι να κάνω ρε παιδιά; σώστε με!
  • Δημιουργία νέου...