Προς το περιεχόμενο

bkran

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    166
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με bkran

  • Ημερομηνία γέννησης 24/11/1978

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.355 προβολές προφίλ

bkran's Achievements

  1. bkran

    Ford Fiesta Vs Renault Clio

    Για τον 1.2 με τα 120 άλογα του Clio IV έχουν πολλοί πρόβλημα με κατανάλωση λαδιού. Σε ομάδες FB αυτά εξωτερικό και κάπου είχε πάρει το μάτι μου ότι θα έκαναν συλλογικες αγωγές. Για τον ecoboost, τον είχα σε Focus τον 1.0 με τα 125 άλογα, πολλές ζημιές από κακό σχεδιασμό - υλοποίηση της Ford. Αυτούς τους τρέξανε στην Αγγλία και αναγκάστηκαν να αλλάζουν δωρεάν ότι μοτέρ εσκαγε. Αυτό τουλάχιστον στην πρώτη του γενιά ( 2012 - 2015 ), νομίζω στα επόμενα μαζέψανε τις σοβαρές αστοχίες, εδώ το έδιναν και με 8 χρόνια εγγύηση το συγκεκριμένο μοτέρ. Ο diesel της Renault είναι ο γνωστός που φοράει ο μίσος πλανήτης ( Nissan, Mercedes και άλλοι), θεωρείται πολύ καλό μοτέρ και χωρίς προβλήματα
  2. bkran

    Formula 1 2024

    Μα έτσι κι αλλιώς έχασε χρόνο τελικά ο Νόρρις, παλιότερα είχε κάνει κάτι αντίστοιχο ο Φεττελ ( νομίζω ) και του το είχαν χαρίσει μιας και εκείνος είχε χάσει χρόνο πατώντας ξανά φρένο. RBR έχει και άπειρους υποψηφίους σε αυτή τη φάση και δεν νομίζω να έχει σοβαρό πρόβλημα χωρίς τον Φερσταπεν. Υπάρχει εκεί έξω Αλόνσο, Λεκλερκ, μη σου πω και Χάμιλτον που θα έκαιγαν συμβόλαια για μια θέση στην RBR του χρόνου. Ποιος ξέρει, ίσως γλιτώσουμε από τον αντιπαθητικό Jos στο τέλος. Bonus η εμφάνιση του πιτσιρικά, το μόνο ενδιαφέρον τελικά σε αυτό τον αγώνα. Τρελή φάτσα ο πατέρας, που του μιλούσε ο Ferrari CEO και ήταν στον κόσμο του. Respect οι κινησεις του Χάμιλτον, ειδικά εκεί που τον περίμενε να βγει από το μονοθέσιο
  3. Σήμερα έκλεισε 30000 χλμ του 21 μοντέλο πετρέλαιο. Όπως τα λέει ο tsofras, βάρκα γιαλό, εμένα ζαλίζεται μόνο η σύζυγος. Κρατάει καλά στις στροφές ( για το είδος πάντα ) με αρκετό roll. Έχω με τα 110ps και είναι λίγο τάφος αλλά πολύ οικονομικό, παίζω στο 5 lt/100 Αθήνα αλλά σε ανοιχτούς δρόμους ( αττική οδό - Καρέα ). Ακόμα δεν μου έχει βγάλει το πρόβλημα με το ad blue, έχω βάλει τρείς φορές από 10 λίτρα ως τώρα. Για το αυτόματο ακούγονται τα καλύτερα, αλλά για τα μοτέρ, το κάθε ένα έχει τα δικά του, βενζίνη ξεφτίζει ο ιμάντας εκκεντροφόρου και βουλώνει οδεύσεις του λαδιού, πετρέλαιο χαλάει η αντλία του ad blue. Αν το πάρεις και έχει αρκετή εγγύηση θα έλεγα ναι, αρκεί να μην περιμένεις ότι θα μπαίνεις με όσα στις στροφές και θα συμπεριφέρεται σαν hatchback. Σαν χώρους, με ένα παιδί είναι super, όταν ξεπεράσεις το στάδιο με τα καρότσια ( που και φορτηγό να έχεις το γεμίζεις εύκολα ).
  4. Το θέμα είναι ότι σε αυτή την κατηγορία δεν υπάρχουν και πολλά αυτόματα και παράλληλα να έχουν και καλά rating σε euro ncap. 208, Clio και του Vag παίζουν, το C3 δεν αρέσει γενικά. Κι αυτά πάλι, πάνω από 15κ ( μετά το 2017 μοντέλα ). Βλέπουμε που λένε, ευχαριστώ guys για τις απαντήσεις
  5. Επειδή τα τελευταία χρόνια κινούμαι στην κάθοδο, είτε Κηφισίας είτε Καρέα, θα πω ότι είναι κακή η μεταφορά. Πάντα έχει πολύ κίνηση προς τα βόρεια το πρωί και στους δύο αυτούς δρόμους. Και Αττική πλέον, κάθε μέρα τους βλέπω σταματημένους από τον περιφερειακό
  6. Παιδιά το θέμα με το dsg ισχύει και για τα μικρά μοτέρ? Κάτι σκέφτομαι για κανένα Polo 1.0, αλλά επειδή πλέον είναι ώρα για αυτόματο, θα το πληρώσουμε χρυσό?
  7. Πάντως κι εγώ δεν το κλείνω το lane assist, κάποια στιγμή θα με σώσει. Το έχω το άγχος ειδικά με ποδηλάτες ή τπτ σταματημένα αυτοκίνητα στην άκρη του δρόμου μην τυχόν και με τραβήξει, αλλά στο Peugeot δεν είναι απότομο, το παλεύεις λίγο και πάει εκεί που θες. Αυτο και το brake warning είναι πολύ καλές προσθήκες, πραγματικά βοηθάνε κι ας έχουν και false positives. Από τότε που είχα δει σε βίντεο έναν τύπο στην εθνική που έσκασε αφρεναριστος πάνω σε σταματημένο στην λεα, λέω δεν απενεργοποιω τπτ από εξοπλισμό ασφαλείας
  8. Κι εγώ ταξίδεψα Οκτώβρη Γαλλία με ταυτότητα του 2011. Στη Γαλλία τις κοιτάνε και στην είσοδο και καταγράφουν τα στοιχεία, δεν είχα κανένα πρόβλημα.
  9. Καλά τα πήγε η μπουλντόζα, εδώ βλέπω πόρτα, φτερό, προφυλακτήρα, καθρέφτη + ότι δουλειά θα θέλει κάτω από την πόρτα, αν και αυτά συνήθως δεν στραβώνουν. Λογικά τα πας για αλλαγή με καινούργια όλα αυτά, απλά μήπως συνεννοηθείς με την αντιπροσωπεία να φέρουν τα ανταλλακτικά όλα και μετά να το πας. Δεν έχει νόημα να είναι εκεί για 2 μήνες να περιμένει. Αρκεί να μπορεί να κινηθεί βέβαια όπως είναι και να μην μπαίνουν νερά.
  10. bkran

    Formula 1 2023

    Και όμως τερμάτισε πρώτος με μια Toleman το 84 Μονακό( έχασε τη νίκη μετά το τέλος, κόκκινη σημαία και αποτέλεσμα από τον προηγούμενο γύρο). Πήρε 5 νίκες το 93 με το φορτηγό McLaren απέναντι στο διαστημόπλοιο της εποχής Williams ( με Προστ ) που του έριχνε ένα δευτερόλεπτο στο qualify. Χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης το quote, απλά θυμήθηκα τους πρώτους αγώνες που έβλεπα. ( Το 84 δεν το είδα, τα έμαθα μετά ). Το εντυπωσιακό με το Φερσταπεν είναι ότι μετά τον Ρικιαρντο κανένας teammate δεν τον έχει δει ούτε με κιάλια. Ακόμα και τον πολύ Σουμάχερ τον πλησίαζαν έστω στα δοκιμαστικά Barrichello / Massa. Το ίδιο και με Χάμιλτον. Φερσταπεν είναι αιώνες μπροστά τα τελευταία χρόνια. Προφανώς και είναι στημένο πάνω του το μονοθέσιο, ίσως να μην είναι και τόσο ευκολο-οδηγητο όπως πχ μπορεί να ήταν η Μερσεντές 2014 με 2020.
  11. Εμένα με έχει βολέψει, αλλά το δοκίμασα πολύ και στο test drive για να βεβαιωθώ. Πλέον δεν το καταλαβαίνω καθόλου, μη σου πω ότι με έχει βολέψει παραπάνω επειδή είναι μικρότερη η διάμετρος του. Να το οδηγήσεις όμως για να δεις και μόνος σου, παίζει ρόλο και ο σωματότυπος του καθενός.
  12. bkran

    Δακτυλιος στην Αθηνα

    Έβγαλα σήμερα σήμα μέχρι 19/7/2024. Το έχουν ετοιμάσει, λίγο τελευταία στιγμή αλλά λογικά τις πρώτες μέρες θα έχει συστάσεις αν σταματήσουν κάποιον
  13. Αν δεν έχετε πάει να δείτε το 2008, να πάτε να το δείτε. Έβγαλε facelift και έχει λίγο χαμηλότερες τιμές λόγο launch. Έχουν δίκιο οι υπόλοιποι, κι εγώ πλοίο της αγάπης το λέω, αλλά εξαρτάται και από το τι περιμένεις. Σε επαρχιακό με στροφές είναι όντως βάρκα γιαλό, αλλά μέσα πόλη και εθνική είναι πολύ άνετο. Εγώ είχα δοκιμάσει το Puma και δεν μου άρεσε, πολύ στενό για τους πίσω. Το qashqai το είχα κάνα μήνα που ήταν φαναρτζη το 2008 και δεν μπορώ να πω ότι είχε και φοβερές διάφορες στο δρόμο. Μου φάνηκε χειρότερο ποιοτικά το εσωτερικό, έκαιγε λίγο λιγότερο από το 2008 ( πετρέλαιο και τα δύο ) και μου φάνηκε λίγο ποιο σπιρτοζικο χαμηλά. PSA και πετρέλαιο καλύτερα όχι, έχουν όντως θέμα με την αντλία ad blue, έχουν αλλάξει πολλά πριν το 2020 και έχω ακούσει και περιπτώσεις μετά το 2020 αλλά εκεί παίζει και η εγγύηση ( 5 χρόνια ).
  14. Δεν ξέρω αν αυτός είναι ο λόγος που το κάνουν, όμως στο Focus ΙΙΙ που είχα, από τους 40 ως και τους 115 που το είδα να φτάνει, η βελόνα ήταν κολλημένη στην μέση του οργάνου ( φυσιολογική και καλά θερμοκρασία )
  15. bkran

    Formula 1 2023

    Νομίζω αυτό που μπορούν να κάνουν είναι αν αυτοκίνητο έχει μείνει στα πιτ πάνω από κάποια λεπτά θα θεωρείται εγκατάλειψη και δεν θα μπορεί να μπει ξανά στον αγώνα. Πάντως είναι κάτι που έχει γίνει ξανά στο παρελθόν, το είπαν οι του sky sports, η RBR είχε βάλει τον Webber 7 φορές στα πιτ και δοκίμαζε διάφορα πράγματα στο αυτοκίνητο. Ο αγώνας ήταν αυτό που περιμέναμε όλοι να συμβεί, έφυγε Φεσταπεν μπροστά και μην τον είδατε. Πέρεζ πολύ κακός, είχε όρεξη για συγκρουόμενα σήμερα. McLaren μια χαρά, έκαναν αυτό που μπορούσαν, περίμενα λίγο καλύτερο τον Πιαστρί αλλά και ο Νόρις είναι πολύ καλός. Lawson κι αυτός μια χαρά, λογικά θα τον δούμε στο grid του χρόνου ή τουλάχιστον θα έπρεπε
  • Δημιουργία νέου...