Προς το περιεχόμενο

Jeronymo

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    331
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με Jeronymo

  • Ημερομηνία γέννησης 09/08/1973

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.504 προβολές προφίλ

Jeronymo's Achievements

  1. 4 αγορες έχω κάνει τους τελευταίους 2 μήνες σε άμεσα διαθέσιμα προϊόντα και παραλαβή από κατάστημα και μου ήρθαν όλα με σχεδόν ένα μήνα καθυστέρηση. Άρα δεν λέω ότι μου κατέβει. Δεν έχω κανένα λόγο να ρίχνω λάσπη την προσωπική μου εμπειρία καταθέτω. Ίσως φταίει ότι ήταν προϊόντα crazy Sunday δεν ξέρω σε κανονική αγορά τι παίζει
  2. Για το άμεσα διαθέσιμο μη βάζεις το χέρι σου στη φωτιά. Το eshop παραδίδει πλέον με ελάχιστη καθυστέρηση σχεδόν ενός μήνα
  3. Έχω ενεργοποιήσει παρόμοιες προσφορές 3-4 φορές. Όλες με εικονική ρεβολουτ που μετά την ενεργοποίηση την παγωνω ή τη σβήνω. Η συνδρομή κρατάει πάνω από 4 μήνες δωρεάν. Μετά τους 2 μήνες της προσφοράς προσπαθεί να κάνει χρέωση κάθε μέρα αλλά δε σου κλείνει τη σύνδεση.
  4. Και όλες αυτές οι καθυστερήσεις ξεκίνησαν από τότε που έβαλε το χαράτσι για την καλύτερη εξυπηρέτηση. Μας τρολαρει το eshop. Μας βάζει να πληρώσουμε επιπλέον για την καθυστερημένη αποστολή των παραγγελιών.
  5. Αν πάει να παραλάβει κάποιος ας δει τι γράφει το κουτί να μας πει. Ελπίζω να είναι λάθος, πάντως αν συγκρίνουμε τους χρόνους που αναφέρει ένας φίλος gpapadakis στην προηγούμενη σελίδα, σχετικά με τη δική του και αυτή υπάρχει μεγάλη διαφορά
  6. H φριτεζα είναι 1500 ή 1800W. Στο eshop γραφει 1500, οπουδήποτε αλλού γραφεί 1800. Μου φαίνεται περίεργο σε τέτοιο μέγεθος να έχουν μόνο 1500W Edit: Τελικά 1500 είναι. Μάπα το καρπούζι. Κρίμα και θα περνούσα αύριο να παραλάβω
  7. Δυστυχώς αφαίρεσαν την δωρεάν εγκατάσταση και προσφέρουν επιλογή ημέρας και ώρας παράδοσης (ενώ αρχικά ήταν βασική παράδοση) Ίσως βέβαια δεν είναι κακό το να στο εγκαταστήσει δικός σου τεχνικός και όχι αυτοί του κοτσου. Και ας σου στοιχίσει! Όσον αναφορά την εξαργύρωση πόντων προσωπικά μόνο σε αεροπορικά ταξίδια τους αξιοποιώ. Πχ η αγορά του κλιματιστικού, μου εξασφάλισε ένα ταξίδι Λονδίνο. Και μου περισσεύουν πόντοι για ένα εισιτήριο εσωτερικού
  8. Έπεσε η σελίδα και το επόμενο κατάστημα που τον έχει σε χαμηλή τιμή έχει άθλιες κριτικές
  9. Και εγώ πέρυσι τέτοιο καιρό το είχα πάρει με την ίδια προσφορά. Ήρθε όμως η black friday και το μετάνιωσα γιατί έδιναν 130% επιστροφή. Όποτε καλύτερα περιμένετε μέχρι την Παρασκευή
  10. Η διαπίστωση που έκανα πριν μερικούς μήνες είναι ότι για προϊόντα τεχνολογίας πολύ πιο φθηνό είναι το bestprice. Κοιτούσα για κινητό και είχε φθηνότερη τιμή κατά 50€ στο bestprice. Από τότε κοιτάζω πάντα και στις δύο πλατφόρμες. Skroutz αγοράζω μόνο για την ευκολία των skroutz points, και αυτό εφόσον βολεύει η τιμή Δεν έχω ψάξει καθόλου το shopflix αν και μου εμφανίζονται διαφημίσεις με πολύ καλές τιμές. Επιπλέον κάποιες φορές η τιμή διαφέρει αν μπεις από το λινκ του skroutz ή μπεις απευθείας στη σελίδα του καταστήματος.
  11. Πιο πιθανό είναι να πάθεις καρκίνο από τον κλασικό φούρνο που μπορεί να κάψει μια τροφή παρά από τον φούρνο μικροκυμάτων, που για να πάθεις καρκίνο θα πρέπει να μπεις ο ίδιος μέσα! Δε νομίζω να χωράει κάνεις μέσα σε ένα φούρνο μικροκυμάτων. Αρα η πιθανότητα να πάθεις καρκίνο είναι μηδενική! Επίσης καλό είναι να γνωρίζουμε ότι το βράσιμο και η υψηλή θερμοκρασία του νερού καταστρέφουν τα θρεπτικά συστατικά και όχι τα μικροκύματα. Αν θέλετε θρεπτικά συστατικά πετάξτε τις χύτρες ταχύτητας
  12. Προφανώς δε θα κάτσει κανένας υπάλληλος να δει μια μια τις συναλλαγές. Θα του δίνουμε το αρχείο από το ανταλλακτηριο θα το βάζει σε πρόγραμμα και θα βγάζει το κοστούμι. Από ότι άκουσα από ένα λογιστή σε κανάλι σχετικό με κρυπτο μόνο τα κέρδη χρειάζεται να δηλωθούν όχι και η αρχική αγορά
  13. To Nord ούτε για τις τσατσιές μέσω Τουρκίας δεν πιάνει (Νetflix, Disney+ κλπ)! Αν δεν το είχα πάρει τζάμπα από το shoop θα τα εκλαιγα τα λεφτά μου!
  14. Νομίζω ότι το home arm δεν ενεργοποιεί τους αισθητήρες κίνησης
  15. Εμένα αφού τους απάντησα στο αρχικό mail μου είπαν ότι έχουν κάθε δικαίωμα να αλλάξουν την τιμή από τη στιγμή που το γράφουν μέσα στη σελίδα τους ότι έχουν αυτό το δικαίωμα!!!! Επίσης μου έγραψαν το παρακάτω: Το νομικό μας τμήμα έχει προβεί ήδη στην ενημέρωση του συμβάντος στον Συνήγορο του Καταναλωτή αλλά και στο Υπουργείο Εμπορίου όπου υπάγεται. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ!! Να σημειώσω και εγώ προηγούμενη εμπειρία μου από τον Κωτσόβολο, που είχα πάρει κλιματιστικό 150€ πιο φθηνά και ούτε που με ενόχλησαν. Άλλαξαν την τιμή στη σελίδα αλλά εμένα την επόμενη κιόλας ημέρα το κλιματιστικό ήταν σπίτι μου!!!!
  • Δημιουργία νέου...