Προς το περιεχόμενο

punky

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    871
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με punky

  • Ημερομηνία γέννησης 10/04/1975

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Ιστοσελίδα

  • Skype
    no.sleep.demon

ΑΛΛΑ

  • Ενδιαφέροντα
    8%

Πρόσφατες Επισκέψεις

4.544 προβολές προφίλ

punky's Achievements

  1. Τελευταία φορά που θα μιλήσω στο θέμα αφού ο TS τοποθετήθηκε αρνητικά για δικούς του λόγους στην επιλογή του ποδηλάτου, σεβαστό και δεν υπάρχει νόημα για να ειπωθεί κάτι άλλο. Θα πω μόνο αυτό και συγχωρέστε μου το off topic: Το ζητούμενο δεν είναι πάντα το να πας από το σημείο Α στο σημείο Β. Χώρια που προσωπικά δε βλέπω ουσιαστικό θέμα ασφαλείας και το κλίμα είναι αστείο να το συζητάμε στην Ελλάδα ως αποτρεπτικό όταν το ποδήλατο είναι πρακτική σε χώρες με χειρότερο και μακρύτερο χειμώνα από τον ελληνικό. Αυτό το οποίο αλλάζει (πέρα από όσα ανέφερα στο πρώτο μου ποστ) με την επιλογή του ποδηλάτου, είναι ότι θα έρθει σύντομα η στιγμή που το παιδί δε θα χρειάζεται να το βάζεις στο παιδικό κάθισμα. Θα σε συνοδεύει με το δικό του ποδήλατο δίπλα στο δικό σου. Και θα έχεις διαμορφώσει ένα παιδί που δε θα νιώθει αποσκευή αλλά συμμέτοχο σε κάτι καθημερινά μαζί με τον πατέρα του και με τις δικές του όμως δυνάμεις. Για όποιον τουλάχιστον τον νοιάζει να προσφέρει αυτό στο παιδί του αντί για την επίφαση της ασφάλειας.
  2. Καλημέρα φίλε. Να κάνω την αιρετική πρόταση; Γιατί δεν κάνεις αυτή την αστεία διαδρομή με ένα ποδήλατο με παιδικό κάθισμα; Θα είναι κυριολεκτικά 10 λεπτά υπόθεση να το πας σε ρυθμό ράθυμης βόλτας, πιο διασκεδαστικό κι υγιές για το παιδί, αφάνταστα φθηνότερο για την τσέπη σου, πολύ καλύτερο για την υγεία σου, πολύ καλύτερο για το κεφάλι σου που δεν θα έχεις άλλο ένα πράγμα να συντηρείς και να τρέχεις σε συνεργεία και θα μπαίνεις κυριολεκτικά μέσα στο σχολείο με το όχημα σου αντί να ανταγωνίζεσαι τις ψυχωτικές μανάδες με τα SUV κάθε πρωί. Ίδια απόσταση και πιο μεγάλη κάνω συχνά με τον δικό μου από τότε που έγινε 1 έτους για να πάμε βόλτα στη γειτονιά. Του χρόνου που θα πάει παιδικό, το ίδιο θα κάνω. Κι έχουμε 2 αυτοκίνητα κι ένα scooter στην οικογένεια.
  3. Αν δεν πετύχει η ένοπλη επανάσταση για την ανατροπή της τυρρανικής κυβερνήσεως που σου στερεί το όνειρο, μη πολυσκάς Μπορεί το SH να είναι πιο κατάλληλο για τη χρήση που θες και πιο οικονομικό στην αγορά του. Αν μπορείς βέβαια, πήγαινε να τα οδηγήσεις. Αυτό μπορεί να σου απαντήσει πολλά. Το Forza 125 το είχα νοικιάσει για μέρες στη Σικελία οπότε το δοκίμασα σε όλο το εύρος χρήσης, δικάβαλος και με πράγματα για πολλά χιλιόμετρα. Από μποτιλιαρισμένο αστικό περιβάλλον μέχρι ανοιχτή λεωφόρο σε ταξίδι Παλέρμο-Κατάνια-Παλέρμο.
  4. Κάτοχος Forza 350 εδώ και όπως έγραψα και σε άλλο thread θα υπερθεματίσω για το Forza 125. Άλλη κλάση. Η μόνη διαφορά με το 350 είναι στο μειωμένο γκάζι μεν αλλά στην αισθητά καλύτερη οικονομία καυσίμου δε. Από χώρους είσαι το ίδιο άρχοντας και φυσικά το μόνο από όσα αναφέρεις που χωράνε 2 full face κράνη κάτω από τη σέλα, αν δεν κάνω λάθος. Καλό το επίπεδο πάτωμα για φόρτωση και ομολογώ πως μου λείπει ενίοτε αφού κρατάς το βάρος χαμηλά και φορτώνεις χωρίς πολλά πολλά αλλά προσωπικά το SH το βρίσκω κακάσχημο παρά τα αναμφισβήτητα θετικά του στην ποιότητα και στην οικονομία. Γούστα είναι αυτά βέβαια. Κουβαλητής της οικογένειας κι εγώ. Προσωπικά στο δικό μου η λύση για το κουβάλημα είναι μια 80άρα Givi και τα Rokstraps. https://rokstraps.com/pages/rok-moto https://www.carpimoto.com/en-BS/Bags-Luggage/51380_EA126-Givi-Waterproof-80-Liters-Bag-Easy-T-EA126.htm Χώρια που στην τεράστια σέλα, στο χώρο του συνεπιβάτη φορτώνω φιάλη υγραερίου άνετα. Το μόνο μείον στη σειρά Forza για εμένα (πέρα από το premium της τιμής που όμως το θεωρώ δικαιλογημένο) είναι η θέση των καθρεπτών. Δεν είμαι τόσο ευχαριστημένος από το οπτικό πεδίο που προσφέρουν και κυρίως δυσκολεύουν περισσότερο στους ελιγμούς στην κίνηση σε σχέση με τους συμβατικούς καθρέπτες επάνω στο τιμόνι. Αν αγόραζα πάλι σήμερα, μάλλον θα πήγαινα στο 125. Ένας μικρός συμβιβασμός στην τελική ταχύτητα αλλά μισή κατανάλωση σε σχέση με το δικό μου.
  5. Καταλαβαίνω τι λες αλλά ο κυβισμός δεν είναι το παν για ένα εργαλείο πόλης. Ποιότητα κατασκευής, αξιοπιστία, τρελή οικονομία καυσίμου, επιδόσεις, εξοπλισμός, μεταπώληση, χώροι φόρτωσης και άνεση είναι πολύ πιο σημαντικά για εμένα. Αγόρασα το 2016 ένα Honda Lead του 2012. Το κράτησα 5 χρόνια κι έκανα μέχρι και ταξίδια δικάβαλος (ενώ είχα και μοτοσικλέτα). Ποτέ δεν με κρέμασε, ποτέ δεν ζήτησε τίποτε άλλο πέρα από αλλαγή λαδιών και ιμάντα. Το πούλησα ακριβώς όσο το πήρα και τα πλαστικά του ήταν λες κι έβγαινε εκείνη την ημέρα από την αντιπροσωπεία τόσο σε όψη όσο και σε εφαρμογή. Ο αγοραστής έφυγε με ένα χαμόγελο ανακούφισης που πρόλαβε να το αγοράσει αυτός. Είχε στο παρελθόν το ίδιο μηχανάκι κι ήξερε τι αγόραζε. Με εξαίρεση την Αττική Οδό που μπαίνω κάθε ημέρα, δεν βρίσκω που αλλού υπερέχει το 350 σε σχέση με το 125 για να θέλει άλλο €1.500 στην αγορά και υπερδιπλάσια κατανάλωση καυσίμου.
  6. Άσχετο με το θέμα μας εδώ αλλά άνετα θα έδινα όχι 3+ αλλά €5.500 για το Honda Forza 125 αν δεν είχα πάρει το 350. Το νοίκιασα στο εξωτερικό, έγραψα πάνω από 700 χιλιόμετρα δικάβαλος και φορτωμένος με πράγματα κι έπαθα πλάκα με την κατανάλωση που έπαιζε μεταξύ 1,8-2,0 λίτρα/100χλμ χωρίς να κάνει διαφορά αν το γκάζι ήταν κολλημένο στο τέρμα. Δεν συζητάω για χώρους, δυνατότητα φόρτωσης και ποιότητα κατακευής.
  7. You cannot beat physics my friend Για αυτό και σπανίως την έχω ανοιχτή πλήρως.
  8. Όλα σωστά όσα αναφέρεις για τους μεγάλους τροχούς εκτός αν ζητάς ευελιξία. Μπορεί στη Λάρισα να είναι πιο ανθρώπινες οι κυκλοφοριακέ συνθήκες αλλά για την αφόρητη Αθήνα θα προτιμούσα τους μικρούς τροχούς. Βέβαια, είχα πάντα μοτοσικλέτα και σκούτερ ταυτόχρονα, οπότε είχα την πολυτέλεια να επιλέγω ποιο θα καβαλήσω για να πάω κάπου. Τώρα που έχω μείνει μόνο με ένα, σαφώς θέλω μεγαλύτερο εύρος χρήσης. Στο Medley πάντως μου άρεσε πολύ η σέλα του. Είχαμε κάτσει με το κορίτσι σε όλα τα σκούτερ που αναφέρεις και μου είχε φανεί το πιο άνετο για δύο άτομα. Τελικά βέβαια πήγαμε σε Forza 350 γιατί προέκυψε η εγκυμοσύνη της, οπότε πούλησα και τη μηχανή και πήγα σε μεγαλύτερο σκούτερ για να μπορώ να μπαίνω Αττική Οδό με άνεση. Νομίζω το πιο σωστό το είπε ένας φίλος νωρίτερα. Μη πολυσκοτίζεστε, οι διαφορές είναι ασήμαντες. Πάρτε αυτό που σας κάνει καλύτερα στο μάτι.
  9. Να τα δείτε από κοντά αλλά η δική μου αίσθηση είναι πως η Honda έχει αισθητά καλύτερη ποιότητα πλαστικών από την Piaggio σε αυτά τα μοντέλα που αναφέρεις. Τα είχα δει όλα τα μηχανάκια πριν 2-3 χρόνια σε αυτή την κατηγορία καθώς ήμουν σε αναζήτηση αντικαταστάτη του πιστού μου Honda Lead. Σωστή η σκέψη σου για το επίπεδο πάτωμα, είναι πράγματι πολύ πρακτικό για να κουβαλήσεις ψώνια, αν αυτό είναι κάτι που ενδιαφέρει τον αδερφό σου. Με το Leadάκι, η επίσκεψη στο super market ήταν πιο βολική από ότι τώρα με το Honda Forza 350 που έχει περισσότερους χώρους και όγκο. Στα συν του SH και οι μεγαλύτεροι τροχοί που πολλοί ορκίζονται πως δίνουν αίσθηση μοτοσυκλέτας στο πάτημα αλλά δεν είναι κάτι που μπορώ να επιβεβαιώσω καθώς το είχα απορρίψει αισθητικά και θα προτιμούσα το PCX χίλιες φορές αλλά αυτό είναι υποκειμενικό.
  10. Off topic το σχόλιο μου και να με συμπαθάτε για αυτό αλλά με θλίβει όταν διαβάζω τέτοιες παρανοήσεις. Το concept "15 minute city" δεν έχει να κάνει καθόλου με περιορισμούς στη μετακίνηση αλλά με τη διευκόλυνση των πολιτών. οι οποίοι θα έχουν σε μια ακτίνα 15 λεπτών από το σπίτι τους, όλες τις υπηρεσίες (νοσοκομεία, σχολεία κλπ) και τις αγορές που χρειάζονται στην καθημερινότητα τους και θα είναι προσβάσιμες με τα πόδια ή με ποδήλατο. Κάτι που θα τους γλιτώνει χρόνο και δεν θα τους επιβαρύνει ψυχικά με ατέλειωτα μποτιλιαρίσματα, ούτε θα επιβαρύνει την τσέπη της μέσης οικογένειας η αναγκαιότητα κατοχής και συντήρησης 2 αυτοκινήτων. Αυτό το ατομικό θετικό πρόσημο, προφανώς αθροίζει και σε κοινωνικό θετικό πρόσημο, με τη μείωση του θορύβου και της ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Βέβαια, αν κάποιος στο μυαλό του ταυτίζει την "ελεύθερη μετακίνηση" με τη "μετακίνηση με ΙΧ", προφανώς το βλέπει διαφορετικά. Διαφορετικά αλλά λάθος.
  11. Ισχύει όντως αυτό ή αστειεύεσαι; Εϊναι δυνατόν να μην έχουν φίλτρα που να τα κόβουν αυτά;
  12. Αν δεν με γελάει η μνήμη μου, σπανίως διαφωνώ με τις απόψεις σου και χαίρομαι τον καλογραμμένο λόγο σου. Εδώ όμως αν μου επιτρέπεις να σου πω πως πράγματι από την πρώτη σου ανάρτηση βγαίνει ένα ύφος θυμού για τον Μασκ για τις συνολικές του πράξεις και προσωπικότητα κι όχι τόσο αντικειμενική επιχειρηματολογία για το συγκεκριμένο θέμα (όχι πως δεν μιλάς και για αυτό). Δεν σε ψέγω για αυτό, δικαίωμα σου να τον θεωρείς προβληματική προσωπικότητα, που πιθανότατα να είναι. Στο θέμα τώρα, μπορεί όπως λέτε πολλοί, η χρέωση να μη λύσει από πολύ εώς καθόλου το θέμα με τα bots (δεν χρησιμοποιώ social γενικά, θεωρώ πως είναι πολύ τοξικά και ναρκισσιστικά εργαλεία και δεν ξέρω το βαθμό του προβλήματος) αλλά είμαι σίγουρος πως αν του βγει, το spillover externality που λέμε κι εμείς οι οικονομολόγοι στο χωριό μας θα είναι εκατομμύρια επιβεβαιωμένα accounts συνδεδεμένα με πιστωτική κάρτα. Κι αυτό μπορεί να είναι μέρος του στρατηγικού σχεδίου για το μετασχηματισμό του Twitter σε κάτι που να γίνει πλατφόρμα πληρωμών κι όχι απλά διακίνησης προπαγάνδας και ναρκισσισμού. Αυτή η σύνδεση με εκατομμύρια πιστωτικές είναι κάτι που κάνει boast και η κάθε Apple όταν απευθύνεται και σε επενδυτές και όχι αδίκως. Γιατί δείχνει πάντα potential για μεγαλύτερη εμπορική αξιοποίηση και revenue streams. Εϊναι σαν να λέμε, έχεις φέρει τον πελάτη στο μαγαζί. Τώρα σκέψου τι άλλο θα του βάλεις στο ράφι για να ψωνίσει.
  13. Δεν πειράζει αδερφέ. Όποιος θέλει και μπορεί κατάλαβε. Δεν είναι υποχρεωτικό.
  14. Δεν θες να καταλάβεις ή δεν μπορείς να καταλάβεις πως το ψηφιακό ευρώ φέρνει νέες τεχνικές δυνατότητες ελέγχου στην κεντρική εξουσία που είναι νομοτέλεια πως θα χρησιμοποιήσει. Δεν χρειάζεται να είναι δυστοπία για να το κάνει. Αν το 80% του μισθού σου λήγει σε 3 μήνες γιατί θέλει η κεντρική εξουσία να τονώσει την κατανάλωση, σου έχει βάλει ταβάνι στην αποταμίευση σου ή στη δυνατότητα σου να επενδύσεις για να ρεφάρεις τον πληθωρισμό που στα τρώει είτε τα έχεις στο στρώμα ή σε ψηφιακό πορτοφόλι. Τέλος, άλλο ο πληθωρισμός που αρχικά ανέφερες, άλλο η υποτίμηση του νομίσματος. Δεν είναι το ίδιο πράγμα.
  15. Οικονομολόγος είμαι αγαπητέ. Δεν είναι θέμα φαντασίας, είναι θέμα τεχνικών δυνατοτήτων που δίνονται πλέον στην κεντρική εξουσία για να ασκήσει νομισματική πολιτική η οποία ήταν πρωτόγνωρη πριν 10 χρόνια. Ένα από τα βασικά εργαλεία είναι το money multiplier στην οικονομία. Όταν η Κεντρική Τράπεζα διοχετεύει νέο χρήμα στην αγορά, οι οικονομολόγοι έχουν υπολογίσει πως η ονομαστική αξία αυτού έχει ένα πολλαπλασιαστικό αποτέλεσμα στην οικονομία λόγω της κατανάλωσης που αυτό θα προκαλέσει από συναλλαγή σε συναλλαγή. Ποτέ πριν δεν υπήρχε η τεχνική δυνατότητα για την κεντρική εξουσία να βάλει καρότο και μαστίγιο στο τι θα ξοδέψεις και στο πόσο γρήγορα θα το ξοδέψεις ή θα το αποταμιεύσεις. Καλό είναι να έχετε κάποιες τεχνικές γνώσεις παραπάνω μερικοί πριν ειρωνευτείτε ώστε να κάνουμε σοβαρή συζήτηση κι όχι καφενειακή.
  • Δημιουργία νέου...