Προς το περιεχόμενο

giogio

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    210
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με giogio

  • Ημερομηνία γέννησης 13/09/1974

Πρόσφατες Επισκέψεις

5.375 προβολές προφίλ

giogio's Achievements

  1. Η Δικη μου αποψη με αυτα που διαβαζω εδω οτι καποιοι και καλα κανουν, θελουν να το εχουν σαν μονιμο internet στο σπιτι ψαxνωντας 5g mifi η τηλεφωνα κτλ, στο τελος βλεπω να πεφτουν τιποτα κοφτες η δεν ξερω τι αλλο οπως το (speedbooster) μεγαλη Αποτυχια και αυτο, και για αυτο το εκοψαν εκτος Σπιτιου γιατι ειδαν τι γινοταν με τα taxi στην Αθηνα κτλ, μακαρι να μην γινει κατι τετοιο αλλα πολυ φοβαμαι οτι Μελλοντικα κατι θα αλλαξουν. Εκανα και εγω Αιτηση που εχω και ΟΤΕ VDSL αλλα μετα το ξανασκεφτηκα και την Ακυρωσα,τωρα αν εκανα καλα η οχι θα δειξει στο Μελλον.
  2. Ναι το ειδα...αλλου χανεις αλλου κερδιζεις.
  3. https://www.germanos.gr/product/laptops-peripherals/laptops/laptops-14-14.9-inches/lenovo-ideapad-3-14-fhd/amd-ryzen-3-5300u/4gb/128gb-ssd/windows-11-s-laptop/?productId=20402947&fname=&fvalue= Με windows και Πληκτρολόγιο οπίσθιου φωτισμού και αναγνώριση δακτυλικού αποτυπώματος,βεβαια ειναι 20 ευρω επιπλεον απο το eshop αλλα τα εχει ολα.
  4. Αυτο Παρελαβες? https://www.e-shop.gr/laptop-lenovo-ideapad-3-14alc6-82kt00g8pb-14-fhd-amd-ryzen-3-5300u-8gb-512gb-ssd-noos-arctic-grey-p-PER.917371 Εγω εχω αυτο το μοντελοhttps://www.skroutz.gr/s/21348076/Lenovo-Ideapad-330S-14IKB-i3-8130U-4GB-128GB-FHD-W10.html και εψαχνα κατι παρομοιο παλι σε lenovo και εχει φωτιζομενο πληκτρολογιο.
  5. Παιδια καλησπερα το πληκτρολογιο ειναι φωτιζομενο? Ενεργοποιειται με fn και space αν καποιος δεν το γνωριζει.
  6. Χρονια Πολλα Καλη χρονια σε Ολους,Τελικα εγινε Αντικατασταση με Καινουργιο μολις χθες,Αισιο τελος ολα καλα.
  7. giogio

    Gigabyte Z690 Aorus Pro Hands-On

    Απο Support να δειτε η Gigabyte..
  8. Eχω Υπομονη Ακομα, τους εχω κανει και καταγγελια και βλεπουμε οτι ειναι ξεφτιλικια ειναι.
  9. Σημερινη Απαντηση απο AORUS: Καλημέρα σας, όπως σας έχουμε ενημερώσει υπεύθυνος για την διαδικασία επιδιόρθωσης/αντικατάσταση του προϊόντος και για την ενημέρωση της εξέλιξης αυτού είναι το κατάστημα από το οποίο κάνατε την αγορά σας και έχετε επιστρέψει το προϊόν. Από την πρώτη στιγμή που επικοινωνήσατε μαζί μας ως ομάδα που χειρίζεται τα social media, το προωθήσαμε άμεσα ώστε να γίνει επικοινωνία με τα κεντρικά του Κωτσόβολου στις 6/12 (η οποία πραγματοποιήθηκε) σχετικά με την διαδικασία. Για το status της διαδικασίας πρέπει να έχετε επικοινωνία από το κατάστημα που κάνατε την αγορά το οποίο είναι υπεύθυνο.
  10. Σημερινη Απαντηση Απο Κωτσοβολο σε ερωτηση μου για το laptop. Καλησπέρα σας! Δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη η επισκευή του laptop. Ωστόσο, με την τελευταία ενημέρωση του service έχει εντοπιστεί ζήτημα στη μνήμη του υπολογιστή και έχει γίνει παραγγελία του απαραίτητου ανταλλακτικού.
  11. Υπαρχει Καπου που το Αναφερει Αυτο γιατι ηδη περασε 1 μηνας να ξερω πως να τους Μιλησω.
  12. Εγω εστειλα μονο στο Σ.Κ τις αποδειξεις την καταγγελια και περιεγραψα το ολο story πως εχει. Γραπτα μεσω μηνυματων εχω ενημερωσει και τον κωτσο και την gigabyte οτι εχω κανει ηδη καταγγελια.
  13. Σημερα μου εστειλαν mail απο το Συνηγορο του καταναλωτη να τους στειλω κατι εξτρα που ηθελαν για να πρωτοκολληθεί η αναφορά μου.Επισης Ακομα δεν υπαρχει κατι νεοτερο για την πορεια του laptop, στις 11 μεθαυριο κλεινει ενας Μηνας απο την ημερα που το αφησα στο κωτσο Αυτα μεχρι στιγμης.
  • Δημιουργία νέου...