Προς το περιεχόμενο

kkot

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    33
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με kkot

  • Ημερομηνία γέννησης 28/12/1971

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

kkot's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

0

Φήμη

  1. για να στειλεις στοιχεια στην ΑΑΔΕ πρέπει πρώτα να χαρακτηρίσεις όλα τα έσοδα και τα έξοδα όπως ακριβώς τα θέλει η ΑΑΔΕ (οι λογιστές σας ή εσυ αν εισαι γνώστης), να τα εξάγεις με τη σωστή μορφή και αφου είσαι 100% σίγουρος οτι τα δεδομένα που θα στειλεις ειναι σωστά (γιατι αλλιώς θα έχει προστιμα) τότε φτιάχνεις τον τρόπο που θα τα κάνεις Post στο mydata. Επισης θα πρεπει να διαβαζεις τις απαντησεις (responce) και να πράττεις ανάλογα. Με λιγα λόγια, η εύκολη διαδρομή ανάλογα και το μέγεθος της εταιρείας ειναι , βρίσκεις έναν πάροχο να σου κανει την δουλειά (4 ειναι πιστοποιημένοι) και εσύ απλά κοιτάς να εξάγεις σωστά τα αρχεια σε ASCII απο τα συστηματα σου
  2. καλημερα, εχω καμια 15 αρια αν σε ενδιαφερει, τιμες κλπ δεν εχω ιδεα, Ειμαι Αθηνα
  3. Καλησπέρα στην παρέα, να σας ενημερώσω πως σε έμενα, ως κατόχου άδειας Logmein Central που έχω και ανανεώνω κάθε χρόνο μου ήρθε το παρακάτω μήνυμα "Important Message On January 21st we announced the elimination of LogMeIn Free. As a Central customer you are NOT impacted by this change. You can continue to deploy free hosts and purchase host-level subscriptions of LogMeIn Pro. Access to computers in your account will not be interrupted for your secondary users." με το Logmein χειρίζομαι πάνω από 100 υπολογιστές clients ή Servers απομακρυσμένα. Δεν μπορώ καν να φανταστώ τι θα γινόταν αν θα έπρεπε να πληρώσω άδεια Logmein Pro για κάθε έναν από αυτούς!!
  4. kkot

    play store στο bitmore 1020

    Για το tablet αυτο υπαρχει διανομεας για την Ελληνικη αγορα, γαιτι δεν ρωτας εκει;
  5. Βασικά δεν διαφωνώ με αυτά που γράφεις δηλαδή, πως τα ακριβά win tablet που βγαίνουν πλεον με πληκτρολόγιο που αφαιρείται όντως θα καλύψουν τον επαγγελματία. Πρέπει όμως όπως λες, να επενδυθεί ένα σοβαρό ποσό για τέτοια λύση και όχι 300 και 400€ και τελικά να φτάσω να έχω πάλι τσάντα μαζί μου για να κουβαλάω τον εξοπλισμό μου.(πληκτρολόγιο και tablet και φορτιστή για το ταξιδι) και τώρα πχ έχω ένα 13αρι κάτω απο 2 κιλά με μπαταρία αρκετά δυνατή και φορτιστη (άρα πάντα τσάντα). Για το θέμα τέλος της ασυμβατότητας δεν μιλάω για κάτι συγκεκριμένο, ίσως να μην το έθεσα καλα, μιλάω με την λογική όταν όταν δουλεύεις εφαρμογές windows για την δουλειά σου, ας πούμε OFFICE πρέπει να βρεις στο android π.χ την ΧΧ Office suitα που που να κάνεις την δουλειά σου στην tableta και να το σώσεις έτσι για να το βλέπεις και στο PC κλπ κλπ και όλα αυτά σε κάνουν να χάνεις από την παραγωγικότητα σου και τον χρόνο σου ψάχνοντας. Ειδικά αν πρέπει να βρεις αντίστοιχες εφαρμογές για πολλά πράγματα, Remote Desktop και και και. Δηλαδή μέχρι σήμερα για εμένα ημίμετρα. Τελικά δηλαδή, μόνο μια κορυφαία λύση Win Tablet pro με keyboard, σαν την δική σου και μόνο μια τέτοια θα μπορούσε να είναι όντως εργαλείο. Τα υπόλοιπα είναι για home use και entertainment (edit: και professionals με δευτερεύον εργαλείο το tablet)
  6. off topic , για επαγγελματική χρήση δυσκολεύομαι πολύ να δω σαν λύση τα tablet μέχρι στιγμής, τουλάχιστον με την λογική που μας λεει ένας φίλος παραπανω για χρήση μονο του tablet όλη την ημέρα όταν είσαι On the move. Εχω προσπαθήσει ως επαγγελματίας κι εγώ να κυκλοφορήσω μόνο με tablet αλλά υπάρχουν περιπτώσεις που θα πρέπει να γράψεις αρκετές λέξεις με σκοπό την υποστήριξη οπότε και με το tablet μόνο καθυστερείς να πάρεις και ένα bluetooth keyboard μαζι? Χανεις την φορητότητα. Επίσης το λειτουργικό και οι συμβατότητες είναι μεγάλο θέμα. Ειδικά στην Ελληνική αγορά μιλάμε για μεγάλο ποσοστό χρήσης windows XP και 7 ειδικά σε επίπεδο "θέσης εργασίας". Αρά μέχρι να δούμε τα καλά windows 8 pro tablets, για εμένα, ένα δυνατό 11αρι ή 13αρι Laptop είναι μονόδρομος
  7. kkot

    οργάνωση παραγγελιών

    καλησπέρα φίλε μου, μιλάς για 300 και πλέον παραγγελίες, κατά συνέπεια δεν μιλάμε για μερικές παραγγελίες αλλά έναν σοβαρό όγκο δουλειάς που πρέπει να οργανώσεις. Σίγουρα με την σημερινή διαδικασία θα γίνονται και πολλά λάθη. Για εμένα οι μηχανογραφικές λύσεις που μπορείς να υλοποιήσεις είναι 3 και έχουν κόστος που όμως θα σου δόσουν αποτέλεσμα ταχύτητα και αξιοπιστία στην δουλειά σου. Η πρώτη είναι η λύση του IVR δηλαδή με απλά λόγια αυτό που ακούμε "για το τάδε πατήστε το 1 για το δείνα το 2" κλπ αυτό έχει κόστος και υποδομή και πρέπει να δεις για πόσους κωδικούς μιλάμε, αν έχεις πολλούς κωδικούς η λύση δεν εφαρμόζεται. Το σύστημα αυτό ανάλογα με την υπόλοιπη υποδομή σου μπορεί να σου έχει ακόμα και την παραγγελία έτοιμη το πρωϊ. Η δεύτερη λύση και μάλλον η πιο συμφέρουσα, είναι να επευθηνθείς σε ένα call center όπου θα αναλάβει να απαντάει τα τηλέφωνα φυσική παρουσία προσωπικού και να καταχωρεί τις παραγγελίες στο σύστημα σου, και εδώ, η λύση εξαρτάται από την υπόλοιπη υποδομή σου, αλλά γενικά γίνεται το call center από την έδρα του όπου και θα εκτρέπονται οι γραμμές σου ή θα έχεις νέο τηλέφωνο παραγγελιών να περνάνε τις παραγγελίες στο ERP σου. Τέλος, και η χειρότερη λύση ίσως, είναι να έχεις αναμονή στο Τ/Κ σου και να έχεις κάποιους υπαλλήλους όπου με το κατάλληλο γρήγορο σύστημα παραγγελιοληψίας θα καταχωρούν κατευθύαν τις παραγγελίες στο ERP. καλή επιλογή!
  8. λογικό είναι να τα κρατάνε όλα, για τον απλό λόγο του backup αν παθουν κατι δεν πρεπει να υπαρχει backup? άρα ακόμα και αν σβήσεις τα πάντα ακόμα θα συνεχισουν να εχουν τα στοιχεία σου σε καποιο απο τα backup τους. το ερωτημα ειναι να θελει καποιος να ασχοληθει με τα στοιχεια σου? μια απλη απνατηση ειναι για εμπορικούς λόγους, να πουληθουν πχ τα προφιλ που τους αρεσουν τα αυτοκινητα σε μια περιοχη, σε τοπικους εμπορους αυτοκινητων για επικοινωνια για τεστ ντραιβ.
  9. καλημέρα, κι σε εμένα στην Παλλήνη με τηλέφωνο 210 666 δεν έχει γίνει ακόμα αναβάθμηση
  • Δημιουργία νέου...