Προς το περιεχόμενο

jkont

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    161
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με jkont

  • Ημερομηνία γέννησης 01/01/1971

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.766 προβολές προφίλ

jkont's Achievements

  1. Τσάμπα θα χάσεις χρόνο. Δεν θα καταφέρεις τίποτε , δυστυχώς ! Την έχεις πατήσει από κάποιο email που άνοιξες και φαινομενικά φαινόταν έγκυρο , πχ από μια γνωστή εταιρεία τηλεφωνίας , τράπεζας κλπ κλπ Με το που έκανες κλικ σε έναν σύνδεσμο που υπήρχε μέσα , του στυλ "Δες εδώ τα νέα πακέτα του συνδρομητικού καναλιού" έτρεξε κώδικας που σου εγκατέστησε το ransomware.
  2. https://www.protothema.gr/greece/article/1000608/sunigoros-tou-katanaloti-prostima-se-duo-e-shops-pou-den-paredosan-pote-ta-proioda/ Έχει καμία σχέση το δημοσίευμα με αυτά που έχουν αναφερθεί στο forum ;
  3. Φίλε μου μόλις χθες Παρασκευή και αφού ενημερώθηκαν για την καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή εγγράφως , μου γύρισαν τα 600€. Πέρασε σχεδόν ένας μήνας και αν δεν είχα κάνει την καταγγελία , πολύ αμφιβάλλω για την εξέλιξη. Η όλη εμπειρία πάντως ήταν αποκρουστική , αφού οι τηλεφωνήτριές τους ήταν και κάπως απότομες και όταν τις ρωτούσες δεύτερη φορά πχ "πότε βλέπετε να παραλαμβάνω;" η όλη τους αντιμετώπιση απέπνεε μια αντίδραση του στυλ "τελείωνε μας σκότισες".
  4. Έκανα την έγγραφη καταγγελία και στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Τους πήρα και τηλέφωνο (τον kinitakias.gr) για να τους ενημερώσω και μου ανέφεραν πως ΘΑ γίνει η επιστροφή και καθυστερεί λόγω ...φόρτου εργασίας του λογιστηρίου ! 3 εβδομάδες πλέον, φόρτος !!!
  5. Ακριβώς !!! Τους έστειλα κι άλλο email στο οποίο τους ξαναδηλώνω ότι προσφεύγω στον Συνήγορο του Καταναλωτή (ήδη όλα τα αποδεικτικά είναι έτοιμα και τη Δευτέρα τα προσκομίζω) και επιστροφή καμία !
  6. Τους είπα και εγγράφως με email ( πριν από τέσσερις ημέρες) πως αν δεν μου επέστρεφαν άμεσα το ποσό θα πήγαινα στον συνήγορο του καταναλωτή. Δεν έκαναν το παραμικρό !!! Αύριο θα απευθυνθώ στον συνήγορο !
  7. Καλησπέρα. Στις 9/10 έκανα παραγγελία από το kinitakias.gr το Huawei P30 pro και τους κατέθεσα (΄όπως μου ζητούσαν) 600€ για να γίνει η προπληρωμή. Το κινητό το ανέφεραν ως διαθέσιμο σε 10 ημέρες maximum , ωστόσο μέχρι και τις 24/10 όχι απλώς δεν το είχαν φέρει αλλά οι τηλεφωνήτριες δεν μου δίνοαν την παραμικρή εξήγηση για την καθυστέρηση ή έστω την πιθανή ημερομηνία παράδοσης . Είχα δε κάνει 7 τηλεφωνήματα και μπορώ να πω πως δεν είχα συναντήσει και την ευγενικότερη συνομιλία. Τέλος πάντων κάποια στιγμή μου προτείναν λόγω της καθυστέρησης που είχε ξεπεράσει το χρόνο που ίδιοι προέβλεπαν , αν ήθελα να ακυρώσω την παραγγελία επιστρέφοντάς μου τα χρήματα και τους απάντησα θετικά, τους έστειλα εννοείται και αντίστοιχο email για την ακύρωση. Στις 24/10 λοιπόν ο kinitakias μου έστειλε email πως εντός 5 εργασίμων ημερών θα μου πίστωνε τα χρήματα σε λογαριασμό μου. Μέχρι και σήμερα 7/11 και αφού τους έχω τηλεφωνήσει επανηλειμμένα , τους έχω στείλει email σχετικά με την πίστωση και γιατί δεν πραγματοποιείται , αποφεύγουν να μου επιστρέψουν τα λεφτά (που οι ίδιοι μου είχαν πει ότι θα το κάνουν σε περίπτωση ακύρωσης) και γενικά δεν ξέρω τι δρόμο να ακολουθήσω για να μην με εξαπατήσουν περαιτέρω
  8. 'Όχι , γιατί όλοι οι εκτυπωτές είναι ή τοπικοί ή ethernet .
  9. Σε υπολογιστή με W10pro , αν και έχω απενεργοποιήσει την επιλογή που υπάρχει , ώστε να ΜΗΝ ορίζεται ως προεπιλεγμένος εκτυπωτής ο τελευταίος που χρησιμοποιήθηκε , τα Windows αγνοούν αυτήν τη ρύθμιση και συνεχίζουν να μου αλλάζουν την προεπιλογή. Τι μπορώ να κάνω ;;; Υπάρχει κάποιο registry hack ή κάτι άλλο ;;; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  10. jkont

    Retail κλειδια για Windows 10

    Πόσα είναι πια , αυτά τα ανακατασκευασμένα και τα έχουν βρει οι Έλληνες (και όχι μόνο) ;
  11. jkont

    Retail κλειδια για Windows 10

    Κάτι άλλο παίζει . Πάντα είχα απορία πώς βρίσκονται τόσα "νόμιμα" κλειδιά στις αγγελίες . Μήπως βγαίνουν από generators ;
  12. Παρείγγειλα μέσω διαδικτύου ένα UPS (αξίας 264 €) από το κατάστημα logintech.gr . Στις επιλογές αποστολής επέλεξα courier και πληρωμή αντικαταβολή με την παράδοση , με επιπλέον 2% επιβάρυνση . Την επόμενη μέρα κάποιος κύριος , με πήρε τηλέφωνο για να μου αναφέρει πως δεν μπορεί να μου στείλει το προϊόν , εκτός και αν του κατέθετα προκαταβολή ένα μεγάλο ποσοστό της αξίας του προϊόντος , ώστε να "δεσμεύσει" όπως είπε το προϊόν. Του ανέφερα πως πρώτη φορά σε διαδικτυακή μου συναλλαγή μου ζητάνε κάτι τέτοιο . Μάλιστα του ανέφερα πως αυτό δεν αναγράφεται πουθενά στην ιστοσελίδα τους και δεν είναι σωστό εκ των υστέρων να τροποποιούνται μονομερώς οι όροι. Ως απάντηση αρχικά μου είπε "κάπου το γράφει ,δεν θα το είδατε" και όταν επέμεινα , γιατί μπήκα επιτόπου στο site του και τον προκάλεσα να μου πει πού το αναφέρει , μου είπε "δεν θα προλάβανε τα παιδιά να το ανεβάσουν". Επειδή η όλη στάση τους μου φάνηκε παιδαριώδης και θα μπορούσε κάποιος να σχηματίσει την εντύπωση πως δεν είχαν κεφάλαιο να προμηθευτούν το προϊόν από τον εισαγωγέα , (ίσως κάποιος άλλος αγοραστής να είχε καλύτερη εμπειρία) θεώρησα καλό να αναφερθεί.
  • Δημιουργία νέου...