Προς το περιεχόμενο

chiderboy

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.242
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

2 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με chiderboy

  • Ημερομηνία γέννησης 12/11/1984

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

10.190 προβολές προφίλ

chiderboy's Achievements

  1. Δουλεύει και με απλή παροχή ή χρειάζομαι τριφασικό;;
  2. chiderboy

    Κοροϊδία Banggood

    Χρήματα πράγματι δε χάνεις αλλά να φαίνεται κάτι διαθέσιμο, να το παραγγέλνεις και 1-2 μήνες μετά να σου ακυρώνουν την παραγγελία λόγω διαθεσιμότητας ή να κάθεσαι να ψάχνεις γιατί δε στάλθηκε είναι κάπως. Ειδικά αν γίνεται επανειλημμένα
  3. chiderboy

    Κοροϊδία Banggood

    Συνήθως έβαζα την πιο φτηνή επιλογή. Τώρα τελευταία έβαζα πολλές φορές και tracking. Δε νομίζω να φταίνε οι γιορτές και εννοείται τις λαμβάνω υπόψη. 25 Νεομβριού είχα κάνει τελευταία παραγγελία που δεν έφυγε ποτέ. Και διάφορες άλλες στα μέσα του 2022
  4. chiderboy

    Κοροϊδία Banggood

    Καλησπέρα! Στις τελευταίες 6 από τις 7 παραγγελίες μου τα προϊόντα δεν αποστέλλονται ποτέ, σου δίνουν μια αποζημίωση μετά από 1-2 μήνες που κάθεσαι και περιμένεις σαν το μ@%^&κα και όλα καλά. Τα προϊόντα φαίνονται σε στοκ ενώ από την εξυπηρέτηση λένε ότι δεν τα έχουν. Στέλνεις στην εξυπηρέτηση πελατών εμφανώς πολύ δυσαρεστημένος για τα πακέτα που ποτέ δεν απεστάλησαν και σε διαβεβαιώνουν ότι δε θα υπάρξει πρόβλημα με τις άλλες παραγγελίες. Ξανά τα ίδια με τις υπόλοιπες παραγγελίες 1,5 μήνα μετά. Μόνο 1 από τις 3 έχει φύγει και έχει έρθει. Από την εξυπηρέτηση κοροϊδία , θα παραλάβουμε λέει σε μια βδομάδα ενώ τα προϊόντα φαίνονται σε στοκ και είναι και 1,5 μήνας που τα χω παραγγείλει (ενώ ήταν σε στοκ) Πραγματικά δεν έχω δει πιο άθλια αντιμετώπιση από κατάστημα. Από το 2013 τους έχω αφήσει ένα σκασμό λεφτά χωρίς πολλά προβλήματα αλλά πλέον με αυτή τη συμπεριφορά δε ξανά αγοράζω τίποτα από κει και ας μη το βρίσκω πουθενά αλλού. Με τους φόρους έτσι κι αλλιώς δεν άξιζε πολύ τελευταία πέρα από καμιά προσφορά και για πράγματα που δεν έβρισκες Ελλάδα Έχεις κανείς παρόμοια εμπειρία από το συγκεκριμένο κατάστημα τελευταία; Βαράνε διάλυση ή μόνο η δική μου εντύπωση είναι;
  5. To Kerbal Space Program είναι τρομερό! Μη σας ξεγελούν τα κάπως παιδικά γραφικά του. Πρόκειται για εξομοιωτή/sandbox με τον οποίο κολλάς πολύ εύκολα και τρως πάνω του ατέλειωτες ώρες ενώ μαθαίνεις και ένα δυο πράγματα ταυτόχρονα. Αρκεί να σου αρέσουν λίγο η μηχανική, η αστρονομία και οι ...εκρήξεις! 😋 Και με το μαλακό τον Jeb!! 😂
  6. Η συντριπτική πλειοψηφία γενικά όσων επενδύουν στον τζόγο χάνει αναπόφευκτα χρήματα
  7. chiderboy

    [Free EPIC Game] Lawn Mowing Simulator

    Όχι, δωρεάν, και που να με πληρώνουν δεν το κάνω claim....
  8. Τα κατάφεραν και στείλαν μετρήσεις τελικά. Αφού μου διαλύσαν τα νεύρα πρώτα πόσο καιρό Από κει που είχα να πληρώσω 1168€ τώρα βρέθηκε ότι μου χρωστάνε 177€
  9. Μίλησα μόλις με τη Δ/νση Περιφέρειας Νήσων. Εξυπηρετική και φιλική ήταν αλλά από την προϊσταμένη Λέσβου-Λήμνου μου είπε μόνο μπορεί να λυθεί το ζήτημα με την οποία μιλάω ήδη, είναι συνεργάσιμη και φαίνεται ανεπιτυχώς έστω να το παλεύει. Έχω βαρεθεί να την παίρνω τηλέφωνα και φαντάζομαι έχει βαρεθεί και αυτή να με ακούει αλλά αποτέλεσμα γιοκ ακόμα, αντίθετα μου ήρθε 1168€ από τις λάθος μετρήσεις που στείλαν τελευταία φόρα. Έπρεπε να περάσει 1,5 χρόνος που κάνω τον ντετέκτιβ για να βρω που έχουν κάνει λάθος αυτοί, να τους το υποδείξω αφού ξεπεραστεί το ύφος τους, και επίσης να τους υποδείξω τελικά εγώ τι μετρήσεις από το μετρητή θα στείλουν. Και ακόμα δεν έχουν καταφέρει να το κάνουν σωστά Γενικά οι διευθυντάδες και οι προϊστάμενοι βλέπω είναι πολύ πιο εξυπηρετικοί και με λιγότερο ύφος από τους υπαλλήλους που είναι στα γραφεία .Οι προιστάμενοι κάθονται διορθώνουν και απολογούνται για τη δουλειά που δεν έκαναν και δεν είχαν τη διάθεση να κάνουν οι χαμηλόβαθμοι υπάλληλοι αντί να τραβήξουν κανα αυτί να αναγκάσουν τον καθένα να κάνει τη δουλειά του. Μπάχαλο Επίσης πιο μπάχαλο έχει γίνει ο λογαριασμός μου με την Elpedison και ειλικρινά δε ξέρω πως μπορεί να βγει λογαριασμός μετά από 1,5 χρόνο λάθος τιμολογήσεις με δεδομένα μετρητή άλλη φορά ανύπαρκτα, άλλη φορά μισά, άλλη φορά μπερδεμένους κωδικούς και μηδενισμούς αυθαίρετους από τον παροχο πληρωμένων kwh. Μιλάμε το απόλυτο χάος. Η Elpedison επίσης καθόλου συνεργάσιμοι αν και αναγνωρίζουν το πρόβλημα. Λάθος δεδομένα λένε μου στέλνουν λάθος χρεώνω ή χρεώνω όπως με συμφέρει και δεν διορθώνω τίποτα από τους εκδομένους λογαριασμούς
  10. Με τη ΡΑΕ τελικά κατάφερα μετά από 40-50 τηλέφωνα και έβγαλα γραμμή. Παραπονέθηκα στην κοπελίτσα που δε σηκώνει κανείς ποτέ τηλέφωνο και μου απάντησε ενοχλημένη-παραπονεμένη και αυτή ότι είναι 2 άτομα για 2500 κλήσεις ημερησίως. Καταλαβαίνετε τι γίνεται και εκεί.... Μα να δουλεύουν όλα ρολόι σε αυτή τη χώρα...
  11. Παίδες ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη. Μου έστειλε η Elpedison σήμερα εντωμεταξύ εκκαθαριστικό για 477 (!) ημέρες 1168€ ενώ θα έπρεπε να έρθει επιστροφή! Το διάστημα αυτό κάθε μήνα πλήρωνα κανονικά έναντι κατανάλωση, δήμους ΕΡΤ και λοιπές χρεώσεις. 732€ είναι ΥΚΩ (!) και ακόμα 285€ λοιπές χρεώσεις δικτύου(όχι προμήθεια)! Η πραγματική κατανάλωση εντωμεταξύ που δείχνει ο μετρητής ήταν 9700kwh εκ των οποίων τα 9500kwh ήταν παραγωγή από φωτοβολταϊκά Και ακόμα δεν έχουν σταλεί σωστές μετρήσεις για να ξέρω ότι κάποια στιγμή θα βγει άκρη Αν η ΡΑΕ είναι κουκλοθέατρο πως βγάζει κάποιος άκρη με ΔΕΔΔΗΕ; Που δίνουν λογαριασμό αυτοί; Είχα ρωτήσει δικηγόρο και μου είχε πει ότι οικονομικώς δεν συμφέρει να το κυνηγήσω νομικά. Άλλα το θέμα έχει διογκωθεί από τότε και δε ξέρω και πότε θα βγάλω άκρη. Οι τοπικοί ΔΕΔΔΗΕδες με διαβεβαιώνουν πόσους μήνες τώρα ότι το λύνουν αλλά ακόμα άλυτο μένει. Κάθομαι εγώ ο πελάτης και εξηγώ στον προϊστάμενό τους 1,5 χρόνο μετά ποιες μετρήσεις στέλνεις στον προμηθευτή για net metering παρόλο που και καλά ήξεραν και τις είχαν στείλει πόσες φορές. Έχω βάλει φωτοβολταϊκό για να πληρώνω λιγότερα, παράγω όλα όσα ξοδεύω και στο τέλος πληρώνω περισσότερα υπό το φόβο μη μου κόψει ο προμηθευτής και το ρεύμα Εδώ άλλος φίλος που ταλαιπωρείται με τους τοπικούς ΔΕΔΔΗΕδες. Αλλά αυτός ο καημένος είναι στην αρχή ακόμα με το net metering. Είμαι σχεδόν 2 χρόνια μετά από αυτό το στάδιο και ακόμα παλεύω να βγάλω άκρη. Είχε αναδείξει και το δικό μου πρόβλημα σε προηγούμενο βίντεο. Μαζί είχαμε ξεκινήσει να πάμε για net metering αλλά τελικά τα είχα βάλει 1,5 χρόνο νωρίτερα με φουλ ταλαιπωρία και καθυστέρηση σε όλα τα στάδια τις διαδικασίας. Τίποτα δεν ολοκληρώθηκε χωρίς να κάθομαι να παρακαλάω με τηλέφωνα και email να κάνουν τη δουλειά τους
  12. Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών να ρωτήσω για την αποζημίωση και η κοπελίτσα που βγήκε προσπαθούσε να αλλάξει συνέχεια κουβέντα και να με βάλει να κάνω ξανά αίτημα παραπόνου για το ζήτημα αντί να μου απαντήσει για την αποζημίωση. Χωρίς να μιλήσω καθόλου άσχημα να σου πω τη λυπήθηκα από το στρίμωγμα που καταλάβαινα πως έτρωγε. Τελικά απάντηση όμως για την αποζημίωση καμιά. Ούτε δικαιούσαι, ούτε λάθος είσαι ούτε τίποτα. Τσιμουδιά Δε ξέρω και που να μάθω ακριβώς πληροφορίες. Δικηγόρο πρέπει να ρωτήσω; Βαση της σελίδας τους υπάρχει σαφώς εγγύηση μέγιστου χρόνου εξυπηρέτησης
  13. Δικαιούμαστε αποζημίωση από ότι καταλαβαίνω; 🤑😃 Έχει γούστο να λειτουργεί αυτό
  14. Μάλλον αυτό κάνει τελικά Ευχαριστώ! Δε ξέρω αν θα χρησιμοποιήσω τη φόρμα μιας και μετά από πολλά έχω βρει τους υπεύθυνους στον ΔΕΔΔΗΕ για να τους τρέξω αν χρειαστεί και έχουν αρχίσει έστω και με πολύ σπρώξιμο να το δουλεύουν σίγα σιγά Αν και για το καλό των υπολοίπων τουλάχιστον θα πρέπει να καταγγελθεί και η ΡΑΕ για την ανυπαρξία τους. Από δημόσιο χρήμα πληρώνονται Έρχεται ο υπάλληλος για καταμέτρηση. Πήγα και τον έλεγξα και μου έδωσε τις μετρήσεις και ήταν σωστές. Μετά στην διαβίβαση/πέρασμα στο σύστημα χάνεται η μπάλα. Αυτός τις έστελνε ( με fax 😬)
  15. Ωραία θα ήταν αλλά δεν γίνεται. Η παροχή είναι με net metering και πρέπει να καταχωρηθούν επίσης μετρήσεις εγχεώμενης και παραγόμενης ενέργειας. Τους τα έστειλα μέσω email στην Elpedison και αυτοί τιμολόγησαν μόνο την κατανάλωση! Ενός χρόνου κιόλας συγκεντρωτικά! Δε γίνεται λέει αν δεν τους στείλει ο ΔΕΔΔΗΕ πρώτα τιμολόγηση σαν net metering. Εντωμεταξύ έχω στείλει στο δίκτυο πιο πολλές kWh από από ότι έχω κάψει Στον ΔΕΔΔΗΕ είχαν κάνει πατάτα και το είχαν δηλώσει σαν φωτοβολταϊκό στέγης με αποτέλεσμα να έχει τώρα δημιουργηθεί το χάος! Ότι κάτι δεν πήγαινε καλά και καθυστερούσαν μετρήσεις/τιμολόγηση τους το είχα δηλώσει πάνω από ένα χρόνο πριν! Με το 2111900500 και το αντίστοιχο τηλέφωνο εξυπηρέτησης της Elpedison έχω μιλήσει χωρίς καμιά υπερβολή το λιγότερο 50 φορές μέσα σε όλο αυτό το διάστημα. Αλλά το πρόβλημα έχει δημιουργηθεί και συνεχίζεται από το τοπικά γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ (Λέσβος-Λήμνος) και βάση των κεντρικών του ΔΕΔΔΗΕ μόνο από εκεί μπορεί να λυθεί Το θέμα μου όμως είναι περισσότερο πού είναι και τι κάνει η αρμόδια αρχή που τους βάζει χέρι (ΡΑΕ), Γιατί δεν σηκώνουν τηλέφωνα και γιατί δεν απαντούν σε email. Ποιος σε προστατεύει από τον ΔΕΔΔΗΕ;
  • Δημιουργία νέου...