Προς το περιεχόμενο

kgkatzi

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    117
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με kgkatzi

  • Ημερομηνία γέννησης 19/10/1982

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

kgkatzi's Achievements

  1. Σε ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά αν δεις ότι μου προτείνεις το έχω τσεκάρει ήδη, έχω δύο motherboard στα χέρια μου και τα δύο παρουσιάζουν την ίδια συμπεριφορά, έχω δοκιμάσει 2 διαφορετικά μοντέλα RAM και το έχω στήσει σκετο χωρίς σκληρούς και λοιπά έξτρα. Κοιτάω μήπως υπάρχει κάτι πέρα από τα προφανή που έχω γράψει ήδη πως έχω δοκιμάσει ,αλλιώς θα τα στείλω πίσω στο κατάστημα που τα αγόρασα.
  2. Καλημέρα σας, Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με το συγκεκριμένο motherboard και μάλιστα με δύο (2) κομμάτια. Όταν το χρησιμοποιώ για καινούργιο setup και το ανάβω, ηχούν 5 beeps που σύμφωνα με την ιστοσελίδα του κατασκευαστή υποδηλώνουν σφάλμα cpu (που είναι εξαιρετικά σπάνια) ή βλάβη του motherboaed. Το θέμα είναι πως έχω δοκιμάσει και τα 2 motherboards, με δυο διαφορετικές cpu ( intel i3 10100 και intel g6405) και οι δύο συμβατές βάσει του site του κατασκευαστή και οι δύο απόλυτα λειτουργικές με άλλο motherboard asus, με δυο διαφορετικές RAM επίσης δοκιμασμένες σε άλλο setup και με 3 τροφοδοτικά καινούργια. Επιπλέον δοκίμασα και με ξεχωριστή κάρτα γραφικών αλλά και με άλλη οθόνη, καθώς και πραγματοποίησα CMOS RESET και στα δύο motherboard και το πρόβλημα επιμένει. Εννοείται πως το έχω δοκιμάσει εκτός κουτιού μόνο motherboard, cpu, ram και psu. Είμαι τόσο άτυχος κι έτυχα σε δύο προβληματικά motherboard ή υπάρχει κάποια ασυμβατότητα που δε γνωρίζω; Αντιμετώπισε κάποιος αντίστοιχο θέμα και κατάφερε να το επιλύσει; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  3. kgkatzi

    Anti-Fitness Thread [Part II]

    Του κέντρου είναι καλύτερο στα σημεία από το το παλιό, ίσως επειδή είναι και καινούργιο μαγαζί. Πιο χτυπητό σημείο για μένα η τηγανιτή πατάτα. Στο παλιό και στην προηγούμενη τοποθεσία αλλά και στην τωρινή που παρήγγειλα πρόσφατα η πατάτα είχε γεύση από πολυκαιρισμένο λάδι. Στου κέντρου έχω φάει πάνω από 10 φορές και δεν είχα ποτέ τέτοιο θέμα. Το μπέργκερ από γεύση ήταν πάνω κάτω το ίδιο, αν και του Χολαργού λίγο πιο τσαπατσούλικο στην συναρμολόγηση, και σίγουρα από τα καλύτερα της αγοράς.
  4. Καλησπέρα σας, αντιμετωπίζω ένα άκρως εκνευριστικό θέμα ποιότητας σε ένα Toyota Corolla Hatcback που το αγόρασα καινούργιο πριν περίπου 6 μήνες, σε συνδυασμό με μια τεράστια τσαπατσουλιά εκ μέρους του εξουσιοδοτημένου αντιπροσώπου που το πήγα για επισκευή εντός εγγύησης. Σας παραθέτω το mail που έστειλα στην Toyta Hellas με κοινοποίηση τον αντιπρόσωπο. "Το αυτοκίνητο εξαρχής, στην περίπτωση που η εξωτερική θερμοκρασία δεν είναι άνω των 30 βαθμών και η άσφαλτος σε τέλεια κατάσταση, εμφανίζει φαινόμενα συντονισμού με αποτέλεσμα να ακούγεται ένα κροτάλισμα μέσα στην καμπίνα σε διάφορα σημεία με πιο ενοχλητικά, τις βάσεις των μπροστά ζωνών ασφαλείας και κυρίως το πλαστικό μπροστά στον ουρανό πάνω από το παρμπρίζ όπου βρίσκονται τα φώτα, το μικρόφωνο και το κουμπί κλήσης SOS. Επιπλέον εμφάνιζε μια δυσλειτουργία το μικρόφωνο του handsfree ( έντονα παράσιτα από τον λήπτη της κλήσης μου), που υποθέτω ήταν αποτέλεσμα του γενικού κροταλίσματος. Τέλος τα μπροστά παράθυρα οδηγού και συνοδηγού, εφόσον ήταν ανοιχτά μέχρι τη μέση, έτριζαν σε κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος. Το τελευταίο από το λίγο που διάβασα στο internet είναι γενικό θέμα και στο εξωτερικό τουλάχιστον υπάρχει τεχνική οδηγία επισκευής από την Toyota. Ανέφερα αυτά τα θέματα ( εκτός των τζαμιών) στον τεχνικό υπεύθυνο της αντιπροσωπείας όταν πήγα το αυτοκίνητο μου για επισκευή φανοποιείου πριν λίγο καιρό και μου είπε θα το βγάλουμε μια βόλτα όταν το παραλάβω μετά την επισκευή. Πράγματι την περασμένη βδομάδα παρέλαβα το αυτοκίνητο, πραγματοποιήθηκε έλεγχος από άλλον τεχνικό και η λύση που προτάθηκε ήταν τοποθέτηση αφρολέξ στο πλαστικό τμήμα με τα φώτα και λίπανση των βάσεων των ζωνών ασφαλείας. Κλείσαμε ραντεβού για την Παρασκευή 28/05/2021 στις 8.00 πμ για να πραγματοποιηθούν αυτές οι εργασίες. Παρέλαβα το όχημα στις 10.00 πμ όπου ο τεχνικός μου είπε ότι πραγματοποίησε τις εργασίες και έβγαλε το όχημα μια βόλτα και δεν παρατήρησε το πρόβλημα. Μόλις βγήκα από το χώρο το service διαπίστωσα πως η περιοχή πάνω από τη ζώνη ασφαλείας του συνοδηγού είχε πλεονάζουσα ποσότητα λιπαντικού την οποία σκούπισα με ένα μωρομάντηλο και δεν έδωσα περαιτέρω σημασία. Την επομένη μέρα που κοίταξα το πίσω κάθισμα διαπίστωσα εκτεταμένους λεκέδες από το λιπαντικό σε όλες τις επιφανείες με δερματίνη και πλαστικό του αυτοκινήτου και πιο συγκεκριμένα στο κάθισμα του συνοδηγού πίσω και πλάι, στο κάθισμα οδηγού στο πλάι , στο πίσω κάθισμα, στην πίσω δεξιά πόρτα, στα πλαστικά στο πλάι του πίσω καθίσματος. Δοκίμασα να τους καθαρίσω, αλλά το λάδι έχει ποτίσει όλες τις επιφάνειες και δεν βγαίνει. Επιπλέον το πρόβλημα του κροταλίσματος δεν λύθηκε στο ελάχιστο. Εν κατακλείδι παρέλαβα ένα αυτοκίνητο με θέματα ποιότητας, ακολούθησα τη διαδικασία επιδιόρθωσης που μου πρότεινε ο εξουσιοδοτημένος συνεργάτης σας και παρέλαβα το αυτοκίνητο σε χειρότερη κατάσταση από ότι το έδωσα. Σας επισυνάπτω φωτογραφίες με το αποτέλεσμα της “επισκευής”, ενώ έχω και βίντεο με το κροτάλισμα στη διάθεση σας. Παρακαλώ στις άμεσες ενέργειες επισκευής των αρχικών προβλημάτων του αυτοκινήτου, καθώς και της επιπλέον ζημιάς που μου προκάλεσε ο συνεργάτης σας σε άλλο συνεργάτη της επιλογής σας στα Νότια Προάστια. Στα πρακτικά θέματα του after sales είμαι απόλυτα δυσαρεστημένος. Ευγενέστατοι αλλά στην πράξη πολύ κάτω του μετρίου υπηρεσίες." Με πήραν σήμερα από την αντιπροσωπεία και είπαν πως εννοείται θα φτιαχτεί όποια ζημιά προέκυψε. Από την Toyota δεν έχω λάβει ακόμα απάντηση. Το θέμα είναι ότι εκτός ότι το αυτοκίνητο τρίζει απίστευτα ορισμένες ώρες, για να αντικατασταθούν οι ταπετσαρίες που έχουν θέμα θα πρέπει να ξηλωθούν μπροστά και πίσω καθίσματα , καθώς και η επένδυση μιας πίσω πόρτας. Σε ένα αυτοκίνητο που εξαρχής τρίζει με ότι μπορεί να συνεπάγεται αυτό. Επίσης κάτω από το πίσω κάθισμα είναι η υβριδική μπαταρία που δεν τους εμπιστεύομαι να την πλησιάσουν. Έχει νόημα και καμιά πιθανότητα να βάλω δικηγόρο και να αιτηθώ αντικατάσταση οχήματος, θα κερδίσω κάτι ή να αποδεχτώ τη μοίρα μου και να τους κράζω όπου σταθώ και βρεθώ;
  5. Αν έγινε σήμερα, αστυνομία μήνυση αυτόφωρη σύλληψη του ανεύθυνου ιδιοκτήτη και ΣΚ στο κρατητήριο. Θερμά συλλυπητήρια για το σκυλάκι σου. Μου είχε τύχει πριν χρόνια ιδιοκτήτης κακοεκπαιδευμένου πίτμπουλ να το έχει ελεύθερο και να επιτεθεί στο δικό μου μικρό, ευτυχώς τη γλίτωσε με ελαφρά χτυπήματα. Ο ιδιοκτήτης κλασικά το έπαιζε μαγκιά - κλανιά και όταν ήρθε η αστυνομία να τον συλλάβει έτρεχε να κρυφτεί.
  6. Πάντως οι τύποι είναι γελοίοι. Δεν μου έχει τύχει ποτέ σε επικοινωνία με εταιρία να μου στέλνουν ανυπόγραφο mail. Τους το επισημαίνω και μου απαντούν πάλι ανυπόγραφα. Ούτε καν ένα με εκτίμηση Φαίδρα, που ανάθεμα κι αν υπάρχει Φαίδρα εκεί μέσα.
  7. Υπαρχει απο 11/2019 carplay και android auto και όσοι πήραν το πρώτο μοντέλο έχουν ξεκινήσει να το παίρνουν ως δωρεάν αναβάθμιση
  8. Αν θέλεις χώρους υβριδικό Toyota καλύτερα το SW. Έτσι κι αλλιώς το όμορφο είναι το hatch. Τα άλλα δεν ειναι τοσο ενδιαφέροντα οπτικά.
  9. Εσύ λογικό να το απορρίψεις λόγω χώρων, έχεις γυναίκα και παιδιά, εγώ ένα σκυλί έχω θα το βολέψω σίγουρα και τη μια φορά στα δυο χρόνια που μπορεί να πάω ταξίδι με κόσμο θα βολευτούμε πιστεύω. Από επιδόσεις έρχομαι από το προηγούμενο υβριδικό Yaris επομένως το συγκεκριμένο μου φαίνεται πύραυλος.
  10. Παρέλαβα κι εγώ σήμερα. Και για να συνεισφέρω στην συζήτηση των τελευταίων σελίδων, αυτόματο δαγκωτό για συμβατικό αμάξι. Η ξεκούραση που προσφέρει δε συγκρίνεται με τίποτα.
  11. Τα άλλα θέματα ξεκινούν από τη πιθανότητα την αναλογιστική μελέτη τους να την έχουν κάνει άσχετοι μέχρι το ενδεχόμενο φούσκας που είναι έτοιμη να σκάσει. Η ανυπόγραφη απάντηση που μου έστειλαν έλεγε ότι η εταιρία έχει δικαίωμα να αρνηθεί ανανέωση συμβολαίου λόγω υπέρμετρου κινδύνου λόγω αποζημίωσης ζημιών που έλαβα. Πρόκειται να νέο συμβόλαιο όχι ανανέωση. Επομένως όπως είπα και πριν να το έχετε υπόψιν σας νυν και μελλοντικοί πελάτες, παίζει σοβαρά αν εισπράξεις μια σεβαστή αποζημίωση να μπεις σε μαύρη λίστα. Βεβαία αυτό είναι καλύτερο από το να μην εισπράξεις τίποτα, αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει με αυτούς...
  12. Αγαπητέ το πρόβλημα δεν είναι ότι μου έριξαν μαύρο, έκανα ήδη συμβόλαιο στην Anytime ίδιες παροχές συν εγγύηση τιμής για δυο χρόνια, συν φροντίδα ατυχήματος που στην Hellas Direct την είδα με το κιάλι και μόνο 20 ευρώ ακριβότερα στο ετήσιο. Το πρόβλημα εκτός από το προφανές που υποδηλώνει άλλα θέματα από πίσω είναι ότι χρειάστηκε να πάρω 3 τηλέφωνα και να στείλω 2 email για να λάβω μια απάντηση γιατί δε μπορώ να κάνω συμβόλαιο (οι 2 πρώτοι υπάλληλοι έλεγαν ότι είναι μάλλον τεχνικό πρόβλημα) για να λάβω εν τέλει ένα ανυπόγραφο email που έλεγε γενικότητες και είχε και λάθη.
  13. Μίλησα με τη δικηγόρο τους καθώς φαίνεται έχουν το δικαιωμα να το κάνουν. Επομένως πάμε Anytime. Επομένως η HD έχει κάνει αναλογιστική μελέτη από τα Lidl και αν σου δώσουν αποζημίωση βάζουν το ΑΦΜ σου σε black list. Να το έχετε υπόψη σας.
  14. Καθώς φαίνεται έχει δικαίωμα να το κάνει μια ασφαλίστική, με κάλεσαν και μου είπαν ότι το αρμόδιο τμήμα έκρινε ότι το ρίσκο είναι μεγάλο και δε μπορούν αν συνεργαστούμε. Το ζήτησα γραπτώς για να κινηθώ ανάλογα.
  15. Μικτή δε μπορείς να κάνεις για μήνα στη συγκεκριμένη ασφαλιστικη, θέλει τουλάχιστον 3μηνο. Μακάρι, θα το μάθω αυριο το πρωι.
  • Δημιουργία νέου...