Προς το περιεχόμενο

pfount

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    19
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με pfount

  • Ημερομηνία γέννησης 21/09/1964

pfount's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

0

Φήμη

  1. MLS............που να βρω το δικιο μου? Έχει δικαιώματα ο καταναλωτής? Πως μπορεί να διεκδικήσει τα αυτονόητα από κακές υπηρεσίες, κακών εταιρειών? Η περιπτωση μου αφορά tablet MLS. Ταμπλετ, είχε πριν ένα μήνα πρόβλημα με ήχο (δεν δούλευε το μεγάφωνο) εστάλη σε MLS μέσο ΓΕΡΜΑΝΟΥ που το είχα αγοράσει, και αποκαταστάθηκε η βλάβη, ήταν εντος εγγύησης. Εδώ άρχισε το πρόβλημα!!. Μετα από κάποιες μέρες, άρχισε να κάνει ..νερά, να χάνει την οθόνη όταν την άγγιζα ή έπιανα το ταμπλετ, πήγα στο κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ και το ανέφερα, μου είπαν αν συνεχίσει να το κάνει να το στείλουμε ξανά στο Σέρβις MLS. Όσο οι μέρες περνούσαν το έκανε συχνότερα, δούλευε όμως, κανονικά, απλά με το άγγιγμα χανόταν η οθόνη. Επιστρέφοντας από διακοπές το έστειλα ξανά .Απάντηση, ΒΛΑΒΗ ΣΕ ΚΑΛΩΔΙΟΤΑΙΝΙΑ, Κόστος 30 Ε!!!! To ταμπλετ αν και 2 ετών, είναι αχρησιμοποίητο, αγρατσουνιστο, στο κουτί του , έχει χρήση ωρών μόνο και άποψή μου είναι ότι η ΒΛΑΒΗ προήρθε από το άνοιγμα για να επιδιορθώσουν τον ήχο και όχι από εμένα ή τυχαία. Ζήτησα κατανόηση τους και την άμεση επισκευή του με δική τους χρεωση. Αν και το σωστό θα ήταν να προβούν σε αντικατάσταση και να ζητήσουν και συγνώμη για την ταλαιπωρία μου(είχε βγει εκτός εγγύησης πλέον ) αφού ήταν δική τους υπαιτιότητα. Πως ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΟΥ? Απάντησαν μετα από μέρες και απανωτά e mail, Αναφορικά με την συσκευή σας παρουσιάζει 2 εισαγωγές στο σύστημα μας. Κατά την πρώτη εισαγωγή της παρουσιάστηκε βλάβη στο ηχείο της η οποία και αποκαταστάθηκε στα πλαίσια της εργοστασιακής της εγγύησης. Κατά την δεύτερη εισαγωγή της στο τμήμα μας, η συσκευή παρουσίασε βλάβη στη καλωδιοταινία της. Υπήρξε ενημέρωση για το κόστος διαχείρισης όπως και αποδοχή αυτού μέσω της αλυσίδας που επιλέξατε για την αποστολή της. Εν συνεχεία προχωρήσαμε σε αντ/ση της καλωδιοταινίας και αποστολής της συσκευής. Η ολοκλήρωση της διαχείρισης της από το τμήμα μας έχει ολοκληρωθεί με το αντίστοιχο κόστος.30 ε Δεν είναι όμως έτσι, επειδή έτσι ισχυρίζονται Για μένα είναι κακές υπηρεσίες service , αγνόηση του καταναλωτή που καλείτε να πληρώσει τη νύφη χωρίς δικαίωμα αντίδρασης Παράθεση Πολλαπλή Παράθ. Επεξεργασία
  2. Έχει δικαιώματα ο καταναλωτής? Πως μπορεί να διεκδικήσει τα αυτονόητα από κακές υπηρεσίες, κακών εταιρειών? Η περιπτωση μου αφορά tablet MLS. Ταμπλετ, είχε πριν ένα μήνα πρόβλημα με ήχο (δεν δούλευε το μεγάφωνο) εστάλη σε MLS μέσο ΓΕΡΜΑΝΟΥ που το είχα αγοράσει, και αποκαταστάθηκε η βλάβη, ήταν εντος εγγύησης. Εδώ άρχισε το πρόβλημα!!. Μετα από κάποιες μέρες, άρχισε να κάνει ..νερά, να χάνει την οθόνη όταν την άγγιζα ή έπιανα το ταμπλετ, πήγα στο κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ και το ανέφερα, μου είπαν αν συνεχίσει να το κάνει να το στείλουμε ξανά στο Σέρβις MLS. Όσο οι μέρες περνούσαν το έκανε συχνότερα, δούλευε όμως, κανονικά, απλά με το άγγιγμα χανόταν η οθόνη. Επιστρέφοντας από διακοπές το έστειλα ξανά .Απάντηση, ΒΛΑΒΗ ΣΕ ΚΑΛΩΔΙΟΤΑΙΝΙΑ, Κόστος 30 Ε!!!! To ταμπλετ αν και 2 ετών, είναι αχρησιμοποίητο, αγρατσουνιστο, στο κουτί του , έχει χρήση ωρών μόνο και άποψή μου είναι ότι η ΒΛΑΒΗ προήρθε από το άνοιγμα για να επιδιορθώσουν τον ήχο και όχι από εμένα ή τυχαία. Ζήτησα κατανόηση τους και την άμεση επισκευή του με δική τους χρεωση. Αν και το σωστό θα ήταν να προβούν σε αντικατάσταση και να ζητήσουν και συγνώμη για την ταλαιπωρία μου(είχε βγει εκτός εγγύησης πλέον ) αφού ήταν δική τους υπαιτιότητα. Πως ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΟΥ? Απάντησαν μετα από μέρες και απανωτά e mail, Αναφορικά με την συσκευή σας παρουσιάζει 2 εισαγωγές στο σύστημα μας. Κατά την πρώτη εισαγωγή της παρουσιάστηκε βλάβη στο ηχείο της η οποία και αποκαταστάθηκε στα πλαίσια της εργοστασιακής της εγγύησης. Κατά την δεύτερη εισαγωγή της στο τμήμα μας, η συσκευή παρουσίασε βλάβη στη καλωδιοταινία της. Υπήρξε ενημέρωση για το κόστος διαχείρισης όπως και αποδοχή αυτού μέσω της αλυσίδας που επιλέξατε για την αποστολή της. Εν συνεχεία προχωρήσαμε σε αντ/ση της καλωδιοταινίας και αποστολής της συσκευής. Η ολοκλήρωση της διαχείρισης της από το τμήμα μας έχει ολοκληρωθεί με το αντίστοιχο κόστος.30 ε Δεν είναι όμως έτσι, επειδή έτσι ισχυρίζονται Για μένα είναι κακές υπηρεσίες service , αγνόηση του καταναλωτή που καλείτε να πληρώσει τη νύφη χωρίς δικαίωμα αντίδρασης
  3. Σε ταμπλετ Shot (iQ1388),σχεδόν 2 ετών, αλλά αγρατουνιστο, στο κουτί του, ώρες λειτουργίας, ίσως 5-10 συνολικά!!! μέσα στην εγγύηση, χαλάει ο ήχος (ξαφνικά σιωπή), εστάλη μέσο του Γερμανού που αγοράστηκε, αποκαταστάθηκε σε 10 ημέρες, χωρίς χρέωση. Δεν το έκαναν καν αναβάθμιση, το έκανα μόνος μου από το μενού, κατέβαζε μια μέρα (το είχαν κάνει reset) To παραλαμβάνω και μετα 1-2 ημέρες με το που άγγιζα την οθόνη, έχανε επαφή, εξαφανιζόταν, έκανε γραμμές έγχρωμες, αλλά λειτουργούσε κανονικά, χωρίς να κάνει επανεκκίνηση, Πάω στο Γερμανό, μου λέει, καντο reset ξανά, μην πήρε κανένα ιό, το έκανα, τίποτα, μέρα με τη μέρα παλάβωνε, με το παραμικρό άγγιγμα έχανε επαφή η οθόνη, πάω διακοπές, επιστρέφω, το στέλνω μέσο Γερμανού ξανά Service. Απάντηση Πρόβλημα σε καλωδιοταινία (flex),Πρόβλημα στην καλωδιοταινία οθόνης (παρήλθε η 2ετής εγγύηση),κόστος 25€. έληξε η εγγύηση εκείνη τη βδομάδα!!!! μου είπαν εσύ το χάλασες, τους έβρισα όλους, αυτοί το άνοιξαν, εγώ το χάλασα!!! Άθικτο, αγρατσουνιστο, του κουτιού το ταμπλετ Ότι και να πω για τους ΓΥΦΤΟΥΣ, είναι λίγο, ψάχνω το αρμόδιο τεχνικό που το χάλασε και έστειλαν αυτή την απάντηση και θα τον βρω έστω και αν κάνω ταξίδι!!! Ζήτω η MLS με το ωραίο Service!!!!!!!
  4. αν μου το ελεγαν, φυσικα και δεν θα το εκανα, το ειχα σε λειτουργια, εστω με μπαταρια και ειναι σε αριστη κατασταση με μετρημενες ωρες χρησης, αν και ειναι 4-5 ετων,ειναι αθικτο
  5. το laptop acer aspire είχε καιρό τώρα πρόβλημα, ενώ με την μπαταρία δούλευε κανονικά, όταν ήταν στο ρεύμα, έκανε επανεκκινήσεις συχνά. το έστειλα για επισκευή, μου το εφεραν πίσω νεκρό. Η απάντηση είναι βλάβη μητρικής, προσπαθήσαμε να επισκευάσουμε, και χάλασε!!! δεν μου είπε βέβαια κανείς για το παράτολμο βήμα επισκευής, δεν θα το έκανα αν υπήρχε ρίσκο, είχα αγοράσει και δεύτερη μπαταρία και το δουλευα συνέχεια με μπαταρία. ποιος φταιει, τι κανουμε τωρα?
  6. pfount

    προβλημα με σελιδα FB

    η σελίδα ενός συλλόγου που διαχειρίζομαι έγινε ξαφνικά κοινότητα, με αποτέλεσμα να χαθεί όλο το ιστορικό(μου το έστειλαν σε αρχείο). μπορεί να γίνει επαναφορά σε σελίδα ξανά?
  7. η μπαταρια ειναι καινουργια, τσεκαρισα και την παλια,οκ, ο φορτιστης αλλαχθηκε,οκ, τη θερμοκρασια πως θα την τσεκαρω??? η αληθεια ειναι οτι το...ανεμιστηρακι εχει...περιεργο ηχο...αλλα δουλευει και καθαριστηκε προσφατα το εσωτερικο του laptop
  8. το laptop μου acer arpire κανει συχνα επανεκκινηση οταν ειναι στο ρευμα, ενω δεν παρουσιαζει το προβλημα οταν δουλευει με μπαταρια? γιατι αραγε? εχω αλλαξει φορτιστη, το ιδιο προβλημα!
  9. pfount

    Skype-Msn προβλημα

    εκανα αναβαθμιση msn.....με skype 6....αλλα στο σταδιο που ζητουσε αν εχω λογαριασμο skype........ειπα οχι, δεν συνχωνευθικαν οι επαφες και τωρα....βγαινω απο τον ενα λογαριασμο και μπαινω στον αλλο! οσες φορες και αν τον ξαναεκανα εγκαταστσση αδυνατον να συνχωνευθουν για να τις εχω ολες μαζι τις επαφες!! τι κανω τωρα?
  10. ναι, οτι υπαρχει στο..............χαος εκει το βρισκεις, με τη μηχανη αναζητησης! ξερω οτι επι. υπαρχει τροπος να σε βαζουν πρωτη μουρη, να σ ε βρισκουν σε αναζητηση με την πρωτη,αναξαρτητα αν δεν σ εχει επισκεφθει κανεις!! πως γινεται διαγραφη ομως? απο ποιον?
  11. Η απορια μου αφορα, πως μπορει να σβηστει ενα κειμενο κακοβουλο που εχει αναρτηθει στο διαδικτυο? συγκεκριμενα απο καποιο blogs που εγραφε σχολια για διαοφορους ,προσωπα, συλλογους και μετα απο λιγες μερες εξαφανιστηκε,,αλλα τα σχολια υπαρχουν στην πρωτη...αναζητηση μετα απο 2 χροναι!!!!! μπορει να γινει? απο ποιον? χρειαζετε επεμβαση δημοσιας αρχης μετα απο καταγγελια?
  • Δημιουργία νέου...