Προς το περιεχόμενο

Flying_Dutchman

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    590
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με Flying_Dutchman

  • Ημερομηνία γέννησης 25/01/1980

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

3.265 προβολές προφίλ

Flying_Dutchman's Achievements

  1. Motorola edge 20, 8/256 Γρήγορο μεν, αλλα αδυναμο εως προβληματικο σημα, σε καποια σημεία, που υπηρχε συνδεση, τα δεδομένα πότε δουλευαν και πότε οχι.... . Δηλ η βασικη λειτουργια ενός τηλεφωνου. Το θεωρω απο τις πιο αποτυχημενες αγορες που έχω κανει, σε σημείο που ντρεπομαι να το πουλήσω μεταχειρισμένο, αν και ειναι σε εξαιρετικη κατάσταση... Μενω με το πολυ αξιόπιστο nova 5t, παροτι ειναι σηναντικα πιο αργο. Αντιστοιχα, ενα G5 που ειχα το 2016 (καπου εκεί), με το που περασε το android 8 ( update απο 7), χαλασε η ληψη του σηματος... Για μενα μοτορολα ποτέ ξανά!
  2. Ρίξε μια ματιά εδώ https://el.about.aegeanair.com/media-center/deltia-typoy/2022/i-aegean-dimioyrgei-tin-epomeni-genia-piloton-me-programma-ypotrofion/ Ίσως τρέξει παλι το πρόγραμμα
  3. Συμπληρώνω.. Όταν επικοινωνούν μαζί σας εταιρείες ενημέρωσης, θα πρέπει: Να σας καλούν 1 φορά ανά δύο ημέρες ή πιο αραιά. Να σας καλούν κατά τις εργάσιμες ημέρες 9:00 – 20:00. Να εμφανίζεται ο τηλεφωνικός αριθμός κλήσης. Να μην σας καλούν δηλαδή με “απόκρυψη”. Ο υπάλληλος της εταιρείας να αναφέρει το ονοματεπώνυμό του, την ιδιότητά του, την επωνυμία της εταιρείας, τον αριθμό μητρώου με τον οποίο έχει καταχωρηθεί στο αρμόδιο Υπουργείο, καθώς και το σκοπό της επικοινωνίας. Να σας ενημερώνουν ότι η κλήση καταγράφεται και τα στοιχεία διατηρούνται για 1 έτος. Στη συνέχεια καταστρέφονται, εκτός αν ζητήσει τη διατήρησή τους ο οφειλέτης ή η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, οπότε και πρέπει να παρασχεθούν εντός 10 ημερών. Τα αρχεία αυτά δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν εναντίον σας. Να σας καλούν αποκλειστικά και μόνο για ενημέρωση και διαπραγμάτευση των όρων πιθανής ρύθμισης. Σε περίπτωση γραπτής επικοινωνίας, να φαίνονται πάνω στο έγγραφο όλα τα στοιχεία της εταιρείας (επωνυμία, διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ.) και σε καμία περίπτωση να μην χρησιμοποιείται η επωνυμία της τράπεζας. Οι εταιρείες ενημέρωσης απαγορεύεται: Να σας καλούν πριν να περάσουν 10 μέρες από όταν έγινε ληξιπρόθεσμο το ποσό. Να σας καλούν για οφειλές που βρίσκονται σε ρύθμιση, όσο καιρό αυτή τηρείται. Να εισπράττουν με οποιοδήποτε τρόπο ληξιπρόθεσμες οφειλές. Να προβαίνουν σε τηλεφωνικές απειλές, προσβολές, παραπλανητική πληροφόρηση και άσκηση σωματικής ή ψυχολογικής βίας
  4. Εξαιρετικά! Ετοιμάσου να κάνεις καταγγελία "Όταν επικοινωνούν μαζί σας εταιρείες ενημέρωσης, θα πρέπει: Να σας καλούν 1 φορά ανά δύο ημέρες ή πιο αραιά. Να σας καλούν κατά τις εργάσιμες ημέρες 9:00 – 20:00. Να εμφανίζεται ο τηλεφωνικός αριθμός κλήσης. Να μην σας καλούν δηλαδή με “απόκρυψη”." https://www.ekpizo.gr/καταναλωτές/δικαιώματα/χρηματοοικονομικά/εισπρακτικές-εταιρείες-και-δικηγορικά-γραφεία
  5. Το ότι αγοράζουν τα δάνεια με μονοψήφιο ποσοστό, ασφαλως και δεν μειώνει το χρέος, όμως αφορά την υπόθεση: Για να τα πουλά η τράπεζα τόσο φθηνά, σημαίνει ότι δεν έχουν αξία γιατί ακριβώς δεν υπάρχουν εξασφαλίσεις... Οπότε όπου τον πιάσουν τον καθένα. Αντίθετα τα (ενυποθηκα) στεγαστικά, πωλούνται πάρα πολύ ακριβότερα. Βασικό στην υπόθεση είναι να πάρει ο άνθρωπος την σύμβαση, να δει τι προβλέπει... Και να μιλήσει με Έναν εξειδικευμένο δικηγόρο. Και πιθανότατα (γνώμη μου) να μην χρειαστεί να γίνει οποιαδήποτε διαπραγμάτευση, και να μην δοθεί ούτε ένα ευρώ. Αλλά αυτά με τον δικηγόρο.
  6. Για καταγγελία (μου διαφεύγει τώρα το όνομα της υπηρεσίας που εποπτεύει αυτές τις διαδικασίες) δεν χρειάζεσαι χρήματα. Δεν κάνεις αγωγη/μήνυση, που θες και δικηγόρο.
  7. Αυτοί κάνουν τη δουλειά τους, αρπακτικά είναι. Κυριολεκτικά. Ο,τι καταφέρουν να (σου) αρπαξουν. Το θέμα είναι εσύ να προστατέψεις τα συμφέροντα σου (σας). Και ασφαλως κακώς καλούν εσένα, γιατί να μην τους σφυρίξεις εσύ μια καταγγελία? Επιμένω να μιλήσεις με εξειδικευμένο δικηγόρο, έστω κι αν πληρώσεις μια επίσκεψη. Να έχεις και τη σύμβαση, να ξέρεις ακριβώς πού πατάς.
  8. Τότε θα ελεγα οτι είναι τελειωμένη ιστορία. Δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Τι να πάρουν από κάποιον που δεν έχει κάτι? (Το Ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος, ειπώθηκε και παραπάνω). Κι ο δικηγόρος καλό θα ήταν να είναι εξειδικευμένος σε αυτά τα θέματα. Ψαχτο λίγο (σύμβαση) να ξεμπερδεύεις και να είσαι και ήσυχος.
  9. Ζητά τη σύμβαση του καταναλωτικό δανείου, να δεις τι έχει υπογράψει ο πατέρας σου. Αν υπάρχουν εξασφαλίσεις. Εκεί είναι όλο το παιχνιδι... Ούτε και τον δικηγόρο να εμπιστεύεσαι απόλυτα, τι διαπραγμάτευση και ιστορίες, αν δεν υπάρχουν εξασφαλίσεις?? .. Αν υπάρχουν, το συζητας... Αν και 50.000+ καταναλωτικό μου φαίνεται περιεργο. Σε κάθε περίπτωση ομως, το βάρος το φέρει ο πατέρας σου. Αν δεν εχει περιουσιακά στοιχεία (δεν μιλάμε για το σκούτερ) , κάνεις αποποίηση και για σένα τελειώνει εκεί το ζητημα (στο είπαν και παραπάνω αυτό).
  10. Λογικά το καταναλωτικό δεν έχει έμπρακτη εξασφάλιση. Οι εισπρακτικες το έχουν αγοράσει σε ελάχιστη τιμή (πχ 2-3%) της ονομαστικής αξίας και προσπαθουν να βγάλουν ο, τι μπορέσουν, όπου σε πιάσουν.... Κατ'αρχας ακου τι θα σου πει ο δικηγόρος. Κι αν σου πει ότι δεν υπάρχει εξασφάλιση, ασε τους ηθικούς φραγμούς, ΜΗΝ τους δώσεις φραγκο ΠΟΤΈ, ο,τι κι αν σου προτείνουν (πχ κάποια στιγμή θα σου πουν δώστε 500-1000 ευρώ να το κλείσουμε το θέμα.Γιατι έτσι κι αλλιώς, δεν μπορούν να σου πάρουν τίποτα). Απλα κι ωραία. Κοράκια είναι, ετσι κι αλλιως αυτά τα δάνεια έχουν φύγει από τις τράπεζες, τις οποίες τις έχουμε ανακεφαλαιοποιησει πολλές φορές.
  11. Το αμάξι είναι δικό σου, δεν έχει σχέση με την περίπτωση. Ούτε με το σκούτερ θα κάτσουν να ασχοληθούν.. Το ζητημα είναι αν το δάνειο (τι δάνειο?, πιστωτική? Στεγαστικό?) έχει εξασφαλίσεις. Αν δεν εχει, είναι αυτό που λέμε "δώρο κοινού", δηλ δεν μπορούν να κάνουν και πολλά (πιστωτικές, χωρίς εξασφαλίσεις). Ίσως να μιλαγες με εξειδικευμένο δικηγόρο, με κάποιο κόστος (100 ευρώ ας πούμε?) να σε καθοδηγήσει.
  12. Flying_Dutchman

    Skroutz Plus

    Μία μνήμη sodimm crucial 8gb, κόστος 25,50 ευρώ, παράδοση βορειοανατολικη Αττική
  13. Flying_Dutchman

    Skroutz Plus

    Δυστυχώς δεν έχει κοντά μου (απόσταση περιπου 11χλμ)
  14. Flying_Dutchman

    Skroutz Plus

    Παραγγελία ( με συνδρομή skroutz plus) Τετάρτη μεσημέρι, από κατάστημα στην Αθήνα (παράδοση εντός Αττικής). Ανεφερε ότι αν γίνει η παραγγελία μέσα σε 30 λεπτα, θα παραλάβω την επόμενη. Το κάνω, και το μαγαζί στέλνει άμεσα το δέμα. Την επόμενη (Πέμπτη) η ACS δεν παραδίδει (φτάνει όμως στο τοπικό πρακτορείο στις 9.30 το πρωι), και, τελικά η Acs δεν παραδίδει ούτε σήμερα Παρασκευή..... Πάμε δηλ για Δευτέρα (και βλέπουμε.....) Επικοινωνία με το support του skroutz, η Αντιγόνη απαντά ως bot.... Kαι η Νανσυ επίσης... Αν και το κατάστημα σαφώς δεν ευθύνεται, ακύρωσα την παραγγελία... Η λογική του σκρουτζ να υπόσχεται πράγματα που τελικά δεν μπορεί να υλοποιήσει δεν βγάζει κάπου...
  15. Ηρθε το εμαιλ με καμια ωρα καθυστέρηση. Το κλειδί το πήρε κανονικά στο steam
  • Δημιουργία νέου...