Προς το περιεχόμενο

butters

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    913
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με butters

  • Ημερομηνία γέννησης 01/01/1980

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

butters's Achievements

  1. Βγάζω το καπέλο στις online υπηρεσίες της ΑΑΔΕ. Σε σύγκριση με ελληνικές τράπεζες είναι πλέον μπροστά (καλά έθεσα και γω τον πήχη πολύ χαμηλά 😁 ) Kαλοδεχούμενα τα app, αν και θα μπορούσε να υπάρξει μια κεντρική διαχείριση.
  2. Τα ThinkPad είναι Lenovo εδώ και σχεδόν 20 χρόνια. Έχω ένα Χ230 και ένα Χ220 και είναι σκυλιά. Σε πτώση έπαθε ζημιά το ένα και βρήκα ανταλλακτικό από σκρουτζ και το έφτιαξα, μια 10ετία μετά από την ημερομηνία κυκλοφορίας. Αντίθετα σε laptop HP που χάλασε το ανεμιστηράκι μου είπαν ότι μετά την 5ετία δεν διαθέτουν ανταλλακτικά. Τα Motorola (της Lenovo) πιστεύω είναι αξιόλογες συσκευές, ίσως πάρω το Razr 40.
  3. Πολλά έλεγε ο Steve, όπως ότι οι 3.5" είναι αυτό που χρειάζονται όλοι οι Users. Ξεπεράστηκαν αυτά από τον Cook και αυτό φάνηκε και από τις πωλήσεις. Το πληκτρολόγιο θα ήταν ωραίο αν ήταν όπως το P900 ή slide όπως το X10 mini pro. Τώρα ίσως υπάρχει θέμα με το κέντρο βάρους, χώρια ότι μέρος της οθόνης είναι πολύ απομακρυσμένο από το πληκτρολόγιο (άρα δεν μπορείς να ελέγξεις εύκολα τι γράφεις).
  4. Τα αυτοκίνητα έχουν μεγαλώσει σε όγκο και διαστάσεις. Φαίνεται και στις συνολικές διαστάσεις (ειδικά συγκρίνοντάς τα με προηγούμενα μοντέλα) αλλά και σε άλλα πράγματα, όπως τα μεγέθη των ζαντών που είναι πλέον αστεία. Και ναι αυτό συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα, αλλά είναι και απόρροια της αισθητικής του SUV που (κατάντησε να) θεωρείται αναγκαίο, ακόμα και ως city car. Ωραία, θα συμφωνήσω ότι στο πάρκινγκ τα SUV μπορεί να πιάνουν τον ίδιο χώρο στο μήκος με άλλα αυτοκίνητα. Ακόμα και στο πλάτος, δεν έχει διαφορά στην πλειοψηφία των περιπτώσεων. Σε κάθε άλλη περίπτωση όμως, ο όγκος έχει σημασία, όπως έγραψα και παραπάνω. Ειδικά για μετακίνηση σε ένα αστικό κέντρο. Δεν είναι υποκειμενικό αυτό. To ίδιο ισχύει και για το βάρος. Καλά κάνουν και τα περιορίζουν, όπως αντίστοιχα περιορίζονται και άλλα μεγάλα οχήματα.
  5. To Ford Mondeo είναι το μεγαλύτερο sedan που έχει κυκλοφορήσει η Ford στην Ευρώπη, αρκετά μεγαλύτερο από τα περισσότερα non-suv που απευθύνονται στον μέσο αγοραστή. Το δε αντίστοιχο μεγαλύτερο SUV είναι το Ford Explorer με μήκος 5.063. Προφανώς και τα SUV θέλουν περισσότερο χώρο, είναι πιο ογκώδη αυτοκίνητα, με υψηλότερη θέση οδήγησης και παραπάνω "τυφλά" σημεία.
  6. Ποιες είναι αυτές οι έρευνες; Ωραία, ας αφήσουμε τις κατηγοριοποιήσεις, ίσως να κυκλοφορούμε όλοι με διπλοκάμπινα αγροτικά. Ή ακόμα καλύτερα, με φορτηγά. Παντού. Όχι; Αν πας μια βόλτα σε πάρκινγκ νοσοκομείου ή σε νυχτερινού μαγαζιού, θα δεις ότι δεν είναι οι φτωχάτζες μόνο. Ένα Cayenne ή ένα Χ6 ή ένα Range Rover με 500 άλογα 22άρες ζάντες που έχουν ελαστικά με πέλμα μεγαλύτερο από μια Μ4, είναι SUV και έτσι έχουν στηθεί, ασχέτως τετρακίνησης. Και σίγουρα δεν είναι off-road οχήματα.
  7. Εσείς με τα 4 παιδιά θέλετε MPV, όχι SUV. Κυκλοφορούσαν μοντέλα από όλες τις εταιρείες, τώρα οι επιλογές είναι λιγότερες δυστυχώς γιατί όλα έγιναν SUV. Εδώ βλέπουμε αυτοκίνητα πόλης όπως το Aygo να έχουν γίνει SUV. Τα SUV έχουν συνήθως μεγαλύτερο βάρος, μεγαλύτερα ελαστικά και φρένα, οπότε και μεγαλύτερη κατανάλωση. Όντας πιο ψηλά από το έδαφος και με FWD (άντε με AWD τα πιο premium versions), είναι σαφώς πιο ασταθή. Ο όγκος τους θέλει διαχείριση σε πόλεις. Δε συζητάμε για το θέμα ενεργητικής ασφάλειας (βάρος, μέγεθος μάσκας, ύψος σε σύγκρουση με πεζό). Είναι ένα trend που έγινε καθεστώς και διευκολύνει και τα EV που έχουν βάρη αντίστοιχα μικρών Van. 20 χρόνια πριν τέτοια οχήματα τα έπαιρναν πολύ λίγοι (και συνήθως συνειδητοποιημένοι). Μακάρι και δω τέτοια μέτρα.
  8. O Depp είχε καεί από καταχρήσεις. Ανέκαθεν ήταν προβληματικός, αλλά ήταν εξαιρετικά δημοφιλής. Τα τελευταία χρόνια όχι μόνο δεν είχε καμία σχέση με τον Depp που έκανε κάποτε Dead man, Ed Wood, Fear and loathing in Las Vegas, αλλά ήταν και αδιάφορος σε πολλές ταινίες (αν θεωρείται π.χ. ταινία το Lone Ranger 😁). H σαπουνόπερα με τη Heard ενδιέφερε... κάποιους, τέλος πάντων, αυτοί ξέρουν γιατί ήταν τόσο σημαντικό για αυτούς το τι συνέβη κτλ. Σιγά μη σκεφτόταν η Disney αν έχει δίκιο ο καμμένος ο Depp ή η εξίσου καμμένη Heard. To ίδιο έκαναν και με άλλους ηθοποιούς (π.χ. Armie Hammer). H Carano ήξερε τι είναι η Disney, όλες οι επιλογές δικές της ήταν. Ας κάτσουν με τον Musk μαζί να λένε πόσο κακιά είναι γιατί δεν τους δίνει λεφτά.
  9. To corporate dream παίδες έχει καταρρεύσει εδώ και πολλά χρόνια. Σίγουρα από τη φάση με τη Lehman Brothers το 2008 και μετά. Τα πιτσιρίκια που ξεκίνησαν δουλειά στη δεκαετία του 2010 δεν νομίζω να ενστερνίζονται τέτοιες προοπτικές ως επαγγελματική εξέλιξη. Και στην τεχνολογία ειδικά, απλά οι εταιρείες που κατέρρεαν ήταν άλλες: Κατασκευαστές ηλεκτρονικών συσκευών όπως οι Nokia, Sony, Philips, HTC, LG, Motorola αλλά και services όπως τα Yahoo, Foursquare, MySpace, Vine. Από την άλλη, προκύπτουν νέες ευκαιρίες. Κάποιες έχουν τρομερή εξέλιξη (AI - ChatGTP) και κάποιες όχι (Meta - VR). Το PayPal είναι όπως είπαν οι περισσότεροι "κολλημένο", με ελάχιστη εξέλιξη.
  10. Εμ δεν είναι έτσι. Όσοι ενδιαφέρονται έχουν χορηγούς εντός των video, bandcamp, patreon, events και πάει λέγοντας. Μια έρευνα για τα έσοδα των content creators στο YouTube μπορεί πολύ εύκολα να το αποδείξει αυτό. Παλιότερα ήταν αλλιώς, για αυτό και ο συγκεκριμένος δείχνει ευγνωμοσύνη στο YouTube. Ναι είναι, τα 2 πράγματα που αναφέρει αλλάζουν το τεχνολογικό πλαίσιο των social network και του online content. Εξαιρουμένων των search engines, μιλάμε για κυρίαρχες τάσεις στα δημοφιλέστερα website παγκοσμίως (https://www.similarweb.com/top-websites/). Υπάρχουν εξαιρετικά YouTube channels, όπως το https://www.youtube.com/@WorldWarTwo (που αναλύει σε κάθε βίντεο τι συνέβη σε 1 εβδομάδα κατά τη διάρκεια του ΒΠΠ). Είναι εξαιρετικά δύσκολο να συνεχίζεται κάτι τέτοιο, ειδικά με υψηλές προδιαγραφές. Ακόμα πιο δύσκολο όταν όλοι στρέφονται σε μικρής διάρκειας βίντεο κτλ.
  11. Διαφέρουν στο παραπάνω που λέει ο φίλος, ότι έχουν άμεση επιτάχυνση. Βάλε και το εξωφρενικό βάρος 2+ τόνων, στα χέρια μέσου οδηγού μπορούν να είναι εξαιρετικά επικίνδυνα. Και δεν αναφέρομαι σε ακραία οδήγηση. (Στην έρευνα φαίνεται ότι οι δεύτεροι είναι οι οδηγοί Subaru) Ακριβώς αυτό που έκανα με bold. Η πίστα είναι απούσα και βλέπουμε ηλίθια drag races για street warriors στο φανάρι του super market. Όσο γρήγορο και να είναι ένα Tesla, δεν είναι αυτοκίνητο sport. Θυμάμαι ότι κάποια περίοδο ο ισχυρότερος ever Porsche κινητήρας είχε μπει σε Cayenne. Αυτό κάνει ένα ψυγείο με ρόδες σαν το Cayenne να επιταχύνει ασύλληπτα γρήγορα. Αλλά ποτέ δεν θα το κάνει να είναι sport αυτοκίνητο όπως είναι η 911 ή η Cayman ή η Boxster. Το ότι κυκλοφορούν και το Y και το Cayenne με τόση ιπποδύναμη, είναι καθαρά από ματαιοδοξία (των αγοραστών τους). Όλα τα υπόλοιπα είναι marketing hype, όπως παλιότερα το 0-100, η ξερή ιπποδύναμη, ο χρόνος που έκανε το τάδε hot hatch στο Nurburgring κτλ. Ξεπεράστηκε αυτό με τις οθόνες Χ ιντσών και τώρα ξαναβγήκε μαγικά στην επιφάνεια λόγω EV (όπως μαγικά εξαφανίστηκε το βάρος του αυτοκινήτου, οι ζάντες 20" και τα ελαστικά με τεράστιο πλάτος).
  12. Αν μιλάμε για σοβαρό συγκριτικό, θα χρησιμοποιούσαν ίδια ελαστικά. Εδώ μιλάμε για marketing tricks. Πολλές φορές ωστόσο στα εκτός δρόμου αυτοκίνητα, το παραπάνω κόστος αγοράς δεν συνεπάγεται αναλογικά καλύτερες εκτός δρόμου δυνατότητες. Π.χ. Αλλά όλα έχουν να κάνουν με εντυπώσεις, για αυτό και βλέπουμε ηλίθια βίντεο με drag races. Εκεί άπειρες φορές έχουν μπει Tesla σε σύγκριση με supercars, όπου επειδή τα Tesla έχουν ακραία επιτάχυνση, με βάση άλματα λογικής είναι πιο γρήγορα και εν τέλει καλύτερα αυτοκίνητα.
  13. Με αυτή τη λογική ας σε παραπλανήσει και σένα ο μηχανικός που πας το αυτοκίνητο, ο ηλεκτρολόγος που θα κάνει εγκατάσταση στο σπίτι, το σούπερ μάρκετ που θα σου πλασάρει κάτι ως προσφορά, το πρατήριο βενζίνης και πάει λέγοντας. Δε θες; Κάτσε να μάθεις πως δουλεύει ο ιμάντας χρονισμού και η ροϊκή, πως γίνεται ηλεκτρολογική εγκατάσταση ενός επιτηρητή τάσης και τι εργατικό κόστος έχει και πως λειτουργεί η εφοδιαστική αλυσίδα στα supermarket για να την κάνεις disrupt, μέτρα και οκτάνια και τη ροή στις αντλίες του πρατηρίου. Ακόμα και αν ασχολείσαι πριν αποφασίσεις κάτι, πάντα θα έχεις ελλειπή ενημέρωση. Δεν γίνεται να τα ξέρουμε όλοι όλα. Εκεί πρέπει να μπαίνει το κράτος και να παρεμβαίνει όταν υπάρχει παραπλάνηση με σκοπό την αισχροκέρδεια. Το θέμα είναι ότι το κάνει πλημμελώς.
  14. To screenshot βγήκε 14/11 από εδώ: https://www.plaisio.gr/tilefonia-tablet/tilefona/smartphones/samsung-galaxy-s22-5g-128gb-pink-gold_3899756?qId=1641649cdc6db3c602adc7800c0a2363&qIx=products Είναι αδιόρθωτοι γιατί είναι στο απυρόβλητο.
  • Δημιουργία νέου...