Προς το περιεχόμενο

Thanar

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    137
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με Thanar

  • Ημερομηνία γέννησης 23/09/1976

Ιστοσελίδα

  • Website URL
    https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece/

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Κοζάνη

Πρόσφατες Επισκέψεις

7.320 προβολές προφίλ

Thanar's Achievements

  1. Δεν έγραψα για στιγμιαίες ταχύτητες. Στο βίντεο αναλύει πόσα χλμ φόρτισε μετά από 10 λεπτά, μετά από 20 λεπτά, μετά από 30 λεπτά κλπ. Δεν το είδες ακόμα να φανταστώ... Όταν γράφω πως "έγινε πιο γρήγορο", δεν αναφέρομαι στο "επόμενο μοντέλο", αλλά στο ΙΔΙΟ μοντέλο μετά από αναβάθμιση στο software. Τα οχήματα της Tesla, αναβαθμίζονται κάθε τόσο over-the-air, αλλάζοντας πολύ βασικά χαρακτηριστικά τους, μεταξύ των οποίων η ταχύτητα φόρτισης, η ιπποδύναμη κλπ. Σε 10' ένα Tesla model 3 παίρνει 220χλμ εμβέλειας. Σε 20' ένα Tesla model 3 παίρνει 330χλμ εμβέλειας. Περισσότερες πληροφορίες στο βίντεο που παραθέτω παραπάνω.
  2. Το βίντεο που παραθέτω παραπάνω είναι από Έλληνα, στους Superchargers στον Ψαθόπυργο, πριν από αρκετό καιρό. Από τότε έχουν γίνει επιπλέον βελτιώσεις στα Tesla, και φορτίζουν 10-15% πιο γρήγορα.
  3. Το Tesla model 3 (της εταιρείας που είναι στα πρόθυρα της χρεοκοπίας, όπως λένε παραπάνω οι χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι) φορτίζει σε 10' για 220χλμ και σε 20' για 330χλμ στους ταχυφορτιστές της εταιρείας.
  4. Ένα Tesla model 3 φορτίζει για 220χλμ μέσα σε 10' στους ταχυφορτιστές της εταιρείας.
  5. εδώ δεν έχω πρόβλημα με τα 150χλμ αυτονομία, θα είχα με τα 300χλμ;
  6. Το τι "θεωρείται επαρχία" είναι γλωσσολογικό θέμα. Φαντάζομαι καταλαβαίνουμε για τι πράγμα μιλάω: Για τα λιγότερο πυκνοκατοικημένα τμήματα του αστικού ιστού. Για τις "περιαστικές" περιοχές. Ακόμη και στην Αττική. Δηλαδή, ότι δεν περιλαμβάνει φουλ κόκκινο χρώμα στο γράφημα που παραθέτω (περιοδικό "αειχώρος", τεύχος 29, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας):
  7. Αυτό το "τεράστιο πρόβλημα" υπάρχει μόνο για κάποιον που ΔΕΝ έχει BEV... Μόλις πάρεις BEV, θα δεις πως δεν υφίσταται πλέον. Είτε γιατί τέτοιο ταξίδι θα κάνεις 1-2 φορές το μήνα, είτε γιατί είναι απολύτως λογικό να σταματάς κάθε 300χλμ για 10 λεπτά.
  8. Έτσι γελάγατε και τον Απρίλιο του 2019; Γιατί και τότε, ο τύπος τα ίδια έγραφε... Φάνηκε όμως ποιος είχε δίκιο.
  9. Ναι, έχεις δίκιο για την παρατήρηση, έπρεπε να γράψω ότι στην επαρχία "πολλοί έχουν parking", ενώ "είναι εφικτό να τοποθετηθούν Φ/Β στέγης". Για εσάς το κάνω, επειδή σας αγαπώ!
  10. Βρε, βρε... καλώς τον νέο, με τις απαρχαιωμένες απόψεις... Τι μου θύμισες τώρα φίλε... Τον Απρίλιο του 2019 έλεγα πως πρέπει να αγοράσετε μετοχές της Tesla, σε ένα παράλληλο thread εδώ στο insomnia... Ας δούμε τι έγινε από τότε, μια και μιλάμε για προβλέψεις: Να ενημερώσω πως σήμερα η τιμή της μετοχής είναι 20 (ΕΙΚΟΣΙ) φορές πάνω. Προλαβαίνετε ακόμη. Θα ανέβει ΑΛΛΕΣ 20 φορές μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Όσον αφορά στην πρόβλεψη που έκανα για τις τιμές της ενέργειας, η πρόβλεψη αφορά το 2030. Θα πρέπει να περιμένετε μέχρι το 2030 για να δείτε αν θα επιβεβαιωθώ ή όχι. Υ.Γ.: Είμαι από το μέλλον, αλλά το κρατάω κρυφό. "Prototypes are easy, production is hard..." -Elon 10-12 ώρες ηλιοφάνειας μέσα στην πόλη αμφιβάλω αν θα βρεις. Επομένως, το Sono είναι για την επαρχία. Που όλοι έχουμε parking και Φ/Β ούτως ή άλλως. Πρόβλημα αυτονομίας ΔΕΝ υπάρχει. Αυτό που υπάρχει είναι πρόβλημα υποδομών. Όταν πήρα το LEAF των 130χλμ δεν μπορούσα να φτάσω ούτε καν Θεσσαλονίκη άνετα. Σήμερα πηγαινοέρχομαι Σιθωνία κάθε ΣΚ με 2 στάσεις των 10 λεπτών.
  11. Στο αυριανό επεισόδιο του εβδομαδιαίου Podcast της ομάδας «Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα», βασικό θέμα συζήτησης θα είναι ο δεύτερος κύκλος της Δράσης "Κινούμαι Ηλεκτρικά"! Θα απαντήσουμε στις ερωτήσεις που θα αναρτηθούν στη σχετική ανάρτηση στην ομάδα μας στο facebook, αλλά και κατά τη διάρκεια του live. Για να ξεθολώσουμε από την ανάγνωση και αποκρυπτογράφηση της σχετικής ΚΥΑ, θα κάνουμε μερικά διαλείμματα, για να αναφερθούμε στις πρόσφατες εξελίξεις φόρτισης, αλλά και στο άνω των 5000χιλ χιλιομέτρων ταξίδι που ολοκλήρωσαν σήμερα ο Δημήτρης και η Ελένη, από την Αθήνα στο Nordkapp, με το model Y!
  12. Όσο και να κάψεις σε νυχτερινό, πάνω από €0.17/kWh τελική τιμή ΔΕΝ θα πας. Αυτό μας ενδιαφέρει, και αυτό ισχυριζόμαστε, και μ' αυτό κάνουμε τους υπολογισμούς. Παίρνουμε τη χειρότερη περίπτωση. Για να κάψεις πάνω από 2000kWh σε 4 μήνες, σημαίνει πάνω από 1500kWh για το αυτοκίνητο, που σημαίνει 3χιλ χλμ το μήνα! Ας είμαστε ρεαλιστικοί...
  13. Στο μειωμένο (νυχτερινό) τιμολόγιο, οι ρυθμιζόμενες δεν μεταβάλλονται αισθητά με το ύψος της κατανάλωσης. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο το φορτίζεις σ' αυτό το τιμολόγιο. Κάποιοι από εμάς εδώ σ' αυτό το νήμα, έχουμε 4 χρόνια ηλεκτρικά αυτοκίνητα, λες να μην ξέρω πώς πάνε οι χρεώσεις; Η επιβάρρυνσή μου από τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις για τη φόρτιση του αυτοκινήτου μου το τελευταίο τετράμηνο ήταν €17 για τις 707kWh που κατανάλωσα. €0.024 πάνω στα €0,076 / kWh που έχω συμβόλαιο με τη ΔΕΗ, μαζί με ΦΠΑ όλα πάνε σαφώς κάτω από €0.13/kWh τελική.
  14. οι τιμές που παραθέτει παραπάνω είναι ΜΕ τις ρυθμιζόμενες. Είναι οικογενειακά sedan με επιδόσεις supercar. Η τοποθέτηση φορτιστών σε parking Super Market, ιδίως σε όσων ο χώρος στάθμευσης κλείνει το βράδυ, είναι εντελώς παράλογη. Τα αναφέρουμε σχεδόν σε κάθε εκπομπή, ενώ στην παρακάτω λίστα το σχολιάζω σε τουλάχιστον 3-4 επεισόδια:
  15. Εννοείται πως έχουμε και θερμικό. Δύο. Έχω καταθέσει πινακίδες. Ακόμα και διακοπές με το LEAF πηγαίνουμε, υπάρχουν πλέον αρκετοί ταχυφορτιστές που καλύπτουν κάθε διαδρομή με ελάχιστη επιβάρυνση σε χρόνο.
  • Δημιουργία νέου...