Προς το περιεχόμενο

alexiron

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    176
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με alexiron

  • Ημερομηνία γέννησης 15/02/1987

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.804 προβολές προφίλ

alexiron's Achievements

  1. Παίδες προσφορά τέλος? γιατί εμένα μου βγάζει 700 μαζί με μεταφορικά και με το κόλπο με το USB
  2. Την επιστροφή την εκανα με τα ΕΛΤΑ.
  3. Παιδιά οποίος μπορεί να βοηθήσει θα το εκτιμούσα αφάνταστα. Έχει περάσει ένας μήνας και Από αμαζον μου ζητάνε delivery note των ελτα υπογεγραμμένο…. Η κλασσική απόδειξη που τους εχω στειλει δεν τους κανει… Συγκεκριμένα αναφέρουν “You would have to request a receipt from the shipping company, stating the name of the carrier, tracking number, shipping date, stamped and signed.” Τους εξηγώ πως είναι αυτό είναι η απόδειξη στην Ελλάδα αλλά δεν το δέχονται. Σκέφτομαι πολύ σοβαρά πλέον να πάω να κάνω επίσημη καταγγελία σε αστυνομία κτλ…
  4. Μαζί σας και εγώ παίδες. Το σπαστικό με τη δική μου περίπτωση είναι πως έτυχε να χάσω και τη χρεωστική κάρτα που είχα χρησιμοποιήσει οπότε "καταργήθηκε"..... Βέβαια ακόμα φαίνεται στο e banking Οπότε σε περίπτωση (αμην) επιστροφής θα το δω. ..
  5. Μια από τα ίδια... Και εγώ δεν έχω βγάλει άκρη.... Το δέμα με την "πανάκριβη" θήκη δεν έχει φτάσει ακόμα Ισπανία και το αμαζόν αρνείται να δώσει τα λεφτά μου πίσω.... edit: Και μόλις μίλησα με το ισπανικό chat και απλά μου ειπαν να περιμενω άλλες 10 μέρες (οπως και σε εσάς) και όταν ζήτησα να μιλήσω με προϊστάμενο απλά τερμάτισαν οι ίδιοι το chat…. Δεν έχω ξανα συναντήσει τόσο τραγικό customer Service. Ειλικρινά.
  6. Εγώ πάντως στο ισπανικό δεν έχω καταλάβει με ποια εταιρεία πρέπει να γυρίσω την πανάκριβη αυτή θήκη για να μη χρεωθω..... Δεν γράφει πανω καμία εταιρεία το label που έχουν στείλει... Ειναι τραγικοί. Το αστείο της υπόθεσης είναι πως έλεγα σε φιλαράκι μου ο οποίος μου έλεγε γιατί δεν το πήρα από κωτσοβολο, πόσο τέλεια εξυπηρέτηση έχει η αμαζόν κτλ..... Είμαι σύμφωνος στο να οργανωθούμε αλλά δεν ξέρω τι μπορούμε να κάνουμε...
  7. Ακριβώς. Δεν ήταν από το warehouse. Κανόνικα καινούργιο ηταν με πωλητή το αμαζόν.
  8. Πως θα είχα τόσο κακό customer experience από την amazon δεν το περίμενα... και παραδόξως δεν εννοώ ότι αντί για κινητό μου έστειλαν θήκη αλλα το ότι δεν βγάζω άκρη μαζί τους.... στην αρχή τους είπα ότι δεν θέλω refund αλλα το κινητό (όπως και ο φίλος παραπάνω)...μου είπαν πως θα το τσεκάρουν και θα με ενημερώσουν. και τώρα μου ήρθε αυτοματο mail με labels κτλ για να επιστρέψω το κινητό (που δεν έχω) για να γίνει refund... τελοσπάντων... απάντησα πίσω. θα δούμε ποσο θα τραβήξει.
  9. Εγώ πήρα από το ισπανικό αλλά στάλθηκε από Ιταλία. Πωλητής ήταν το ίδιο το αμαζόν
  10. δεν το παρελαβα προσωπικά εγω...δυστυχως. Μιλησα με amazon....αναμενω απο βδομαδα ενημερωση μεσω μειλ...
  11. καλησπέρα φιλε μου @alexandro673. μου συνέβει ακριβώς το ίδιο πράγμα.... παρέλαβα σήμερα μέσα στην τρελή χαρά και βρήκα μια θήκη μέσα... κατάφερες τίποτα με το amazon?
  12. Για όσους βγάζει error 4 εγώ το έλυσα χρησιμοποιώντας κάρτα απο την curve. Για το error 80κατι έφτιαξα νέο Gmail από την αρχή... Δεν ξέρω αν θα σας βοηθήσει. Λέω τι βοήθησε εμένα.
  13. Βρε παιδιά ότι και να κάνω έχω το παρακάτω error όταν πάω να πληρώσω. Καμία βοήθεια;
  14. Βρε παιδιά μιας και δεν βλέπω να λαμβάνω μειλ ούτε στο ένα email που δήλωσα ούτε στο άλλο, αν έχει κανένας περισσευούμενο κωδικό τον οποίο να μη χρειάζεται θα το εκτιμούσα να μου τον στείλει. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  • Δημιουργία νέου...