Προς το περιεχόμενο

johnpap

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    306
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με johnpap

  • Ημερομηνία γέννησης 01/01/1990

johnpap's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

0

Φήμη

  1. pappou θα το πω απλά. Αν δουλεύεις πχ σερβιτόρος κάπου και είσαι ασφαλισμένος στο ΙΚΑ μετά το 1993, πας κάνεις κανονικά την έναρξη της επιχείρησής σου στην εφορία, παίρνεις ταμειακές, τιμολόγια και όλα τα καλούδια και ξεκινάς να δουλέυεις όπως κάθε άλλος επαγγελματίας, απλά δεν πληρώνεις ΤΕΒΕ γιατί ο εργοδότης σου από την άλλη σου δουλειά πληρώνει για σένα εισφορές στο ΙΚΑ οπότε εσύ απαλάσσεσαι. Αν τώρα εσύ δεν δουλεύεις κάπου αλλού ή ασφαλίστηκες για πρώτη φορά στο ΙΚΑ από κάποια σου δουλειά πριν το 1993 τότε θα πληρώνεις και ΤΕΒΕ. Το ΤΕΒΕ (ΟΑΕΕ λέγεται πια) ξεκινάει από περίπου 250 ευρώ το μήνα και ανεβαίνει όσο παλιώνεις.
  2. johnpap

    Παρουσίαση Taxibeat (video)

    O Fedonasp είναι όντως αρνητικός σε ενοχλητικό βαθμό... Εγώ θα πω ότι η ιδέα είναι έξυπνη γιατί απλούστατα συνδυάζει ήδη υπάρχουσες τεχνολογίες για να παρουσιάσει ένα καινούργιο προϊόν. Δεν ήρθε να αντικαταστήσει το ράδιοταξί αλλά να δώσει άλλη μια επιλογή σίγουρα πιο άμεση και πιο γρήγορη. Να σας δώσω μία πολύ βασική διαφορά σε σχέση με το ραδιοταξί? Μπορεί να το καλέσει κάποιος κωφάλαλος! Το άλλο καλό, ξέρεις ποιος θα σε παραλάβει, ας μην γελιόμαστε οι εποχές είναι διαφορετικές! Μπορείς να τον αξιολογήσεις, που εκ των πραγμάτων σημαίνει ότι μπορείς να συμβάλλεις στην αναβάθμιση του προϊόντος που λέγεται ταξί! Επίσης από την μεριά των ταξιτζήδων που και αυτοί έχουν καταντήσει να κάνουν επικίνδυνη δουλειά σίγουρα αισθάνονται ασφαλής που ξέρουν ποιόν θα παραλάβουν. Για την έλλειψη (ακόμα) εγγεγραμμένων οδηγών, ε είναι νωρίς ακόμα. Δεν θα διαφωνήσω ότι η χρήση του 3g δεν είναι καθιερωμένη παντού και είναι ίσως ακριβή για κάποιους (εγώ προσωπικά δεν την χρησιμοποιώ, μιας και βρίσκω wi-fi σχεδόν παντού). Στα πλην της εφαρμογής ότι πρέπει και μετά το πέρας της διαδρομής να διαδράσεις με αυτήν (βλέπε ολοκλήρωση διαδρομής, αξιολόγηση) γιατί πιστεύω ότι για τον χρήστη η χρησιμότητά της τελειώνει την ώρα που επιβαίνει στο ταξί. Υποθέτω βέβαια (αφού δηλώνεις και e-mail) ότι θα μπορούσαν να σου ζητήσουν την αξιολόγηση μέσω e-mail (αν δεν το κάνουν ήδη) ή αφού αποβιβαστείς και ο οδηγός πατήσει ολοκλήρωση διαδρομής (για να φαίνεται ξανά διαθέσιμος στο σύστημα) να σου έρχεται μια ειδοποίηση μέσω της εφαρμογής για επιβεβαίωση της ολοκλήρωσης της διαδρομής και προτροπή για αξιολόγηση. Μπράβο στους δημιουργούς και μπράβο που υπάρχουν επιτέλους και στην Ελλάδα επιχειρηματίες με ανοικτά μυαλά διαθέσιμοι να ρισκάρουν επενδύοντας σε τέτοια επιχειρηματικά πλάνα. Εγώ αυτό κρατάω για το τέλος!
  3. Κατ αρχάς το router σου τι μάρκα είναι? Η διεύθυνση ip του router είναι η 192.168.100.251? Υποθέτω ότι έχεις fritz της HOL ή κάνω λάθος?. Αν είναι έτσι τότε δώσε μια στατική στην κάρτα δικτύου σου του τύπου 192.168.100.ΧΧΧ όπου ΧΧΧ αριθμός 1 έως 254 πλήν το 251. Subnet παραμένει το ίδιο 255.255.255.0 και default gateway (προεπιλεγμένη πύλη) η ip του router (192.168.1.251 ΑΝ είναι αυτή) και στα dns βάλε τα dns του παρόχου σου (φαίνονται και μέσα στο router). Στο Advanced θα πρέπει να βλέπεις μόνο το DHCP enabled και τίποτε άλλο Παρεπιπτώντως DHCP σημαίνει Dynamic Host Configuration Protocol και είναι το "μαγικό" προγραμματάκι που τρέχει σε κάθε υπολογιστή σε ένα δίκτυο δίνοντας δυναμικά διευθύνσεις βάσει των πληροφοριών που παίρνουν από το router σου για να μην δημιουργούνται οι λεγόμενες "διενέξεις διευθύνσεων ip" για να το πω απλά.
  4. Εννοεί πως η Intel πουλάει περισσότερα GPUs γιατί μετράμε και τα ενσωματωμένα σε motherboards (και η πλειονότητα των motherboards πια έχει ενσωματωμένη (onboard) κάρτα γραφικών), ενώ η nVidia έχει το προβάδισμα στις πρόσθετες (AGP, PCIx) μια που η Intel δεν βγάζει καθόλου τέτοιες
  • Δημιουργία νέου...