Προς το περιεχόμενο

THOMAS23

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    51
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

THOMAS23's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • 10 Classifieds
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

0

Φήμη

  1. Λοιπόν παιδιά παρακολουθώ το θέμα καθημερινώς γιατί εκτός του ότι είχα την ίδια αγωνία με εσάς, σκόπευα να αγοράσω κι άλλα πράγματα από το συγκεκριμένο κατάστημα κάτι που φυσικά δε πρόκειται να γίνει. Εγώ παρέλαβα στις 8/2. Έκανα το λάθος και χρησιμοποίησα την επαγγελματική μου κάρτα για την αγορά της προσφοράς και γιαυτό ζήτησα να μου στείλουν τιμολόγιο αντί απλής απόδειξης και τους έδωσα τα επαγγελματικά μου στοιχεία. Δεν έχω λάβει τίποτα μέχρι τώρα. Να υποθέσω ότι για την εγγύηση της τηλεόρασης στην ελληνική αντιπροσωπεία απαραίτητη είναι η προσκόμιση της απόδειξης αγοράς ώστε να φαίνεται η ημερομηνία? Η αρκεί ένα απλό register με το serial number στο site της samsung? Ξέρει κάποιος να μου απαντήσει? Όσον αφορά για το από που προμηθεύεται τις τηλεοράσεις.....Όταν παρέλαβα, έτσι όπως ξεπακετάριζα, βλέπω στο κουτί στα πλάγια ένα αυτοκόλλητο αποστολής της UPS. Μου έκανε εντυπώση και όπως το κοιτάω καλύτερα βλέπω εκτός από το barcode και τον αριθμό της αποστολής, και τα στοιχεία του αποστολέα αναλυτικά. Ήταν από ένα μαγαζί στην Γαλλία. Έγραφε αναλυτικά την ονομασία και τη διεύθυνση του μαγαζιού, τηλέφωνα, και το όνομα αυτού που το έστελνε. Παραλήπτης ήταν η κυρία Πρεβεζάνου, με στοιχεία παραλαβής αυτά που γράφει στο site της, εκεί που είναι τα γραφεία του μαγαζιού της. Οπότε καταρρίπτεται αυτό που υποστήριξε ένας φίλος ότι πάνε απευθείας στην ACS από το εξωτερικό. Επίσης καταρρίπτεται και αυτό που λένε στο συγκεκριμένο site ότι ΔΕΝ εμπορεύονται προιόντα, τουλάχιστον όσον αφορά την τηλεόραση. Κραυγαλέα περίπτωση φοροδιαφυγής. Εμένα το voucher της acs σαν αποστολέα έγραφε Πρεβεζάνου. Και φυσικά δεν έχω την ψευδαίσθηση ότι θα μου κόψει τιμολόγιο ή απόδειξη ο Γάλλος, ο οποίος παρέδωσε το προιόν στην Πρεβεζάνου, σύμφωνα με το voucher-αυτοκόλλητο της UPS, άρα και του συνοδευτικού παραστατικού του προιόντος. Η βλακεία από μέρους μου είναι ότι δεν κράτησα το κουτί επειδή ήταν πολύ ογκώδες και το πέταξα χωρίς να σημειώσω τα στοιχεία του μαγαζιού στην Γαλλία. Βασικά εκείνη τη στιγμή δε με ένοιαζε γιατί ήθελα απλά να εγκαταστήσω την τηλεόραση, χωρίς να με απασχολεί το από που την έφερε.
  2. Εγώ ευχαριστώ. Και όσο για το χώσιμο έχετε δίκιο. Δεν έγινε όμως κακοπροαίρετα. Καλώς ή κακώς ζούμε σε μια χώρα και σε μια κοινωνία, όπου ο κάθε νεοέλληνας θεωρεί τον ευαυτό του έξυπνο με το να προσπαθεί να βρει ποικίλους τρόπους να εξαπατήσει τον διπλανό του. Και ειδικά σε τέτοιους δύσκολους καιρούς που όλοι είμαστε πιεσμένοι. Επομένως με τόσα που ακούμε καθημερινώς είναι λογικό να γινόμαστε καχύποπτοι με το οτιδήποτε. Το μέγα λάθος και τρομερή αδικία όμως είναι όταν τους παίρνει όλους η μπάλα αδιακρίτως, καθώς θα είχαμε γίνει εντελώς ζούγκλα αν δεν υπήρχαν ακόμα έντιμοι άνθρωποι-επιχειρηματίες-εταιρείες. Τώρα τα λάθη ανθρώπινα και από τη μεριά σας και από την δική μας. Αρκεί να αναγνωρίζονται εκατέρωθεν.
  3. Η τηλεόραση απλά τα σπάει! Δεν έχω να πω τίποτα άλλο. Χθες πέρασα τις ρυθμίσεις και χάζεψα με τις δυνατότητές της. Σήμερα πήρα και βάση να την κρεμάσω στο τοίχο. Για τέτοια τηλεόραση και σε τέτοια τιμή άξιζε η αναμονή! Κακώς παρασύρθηκα από τις διάφορες δημοσιεύσεις και ήμουν δύσπιστος. Εννοείται και θα ξαναγοράσω από το κατάστημα αυτό. Επόμενη αγορά: τα γυαλιά 3D.
  4. Καθώς ήμουν ένας από τους δύσπιστους που έγραψα εδώ μέσα αλλά και σε άλλα site, οφείλω να ενημερώσω πως παρέλαβα μόλις σήμερα. Είχα κάνει και αίτηση ακύρωσης του κουπονιού στην GOLDEN DEALS προχτές καθώς με τρόμαξαν όσα γράφονταν εδώ μέσα. Ευτυχώς που πρόλαβε κι εξαργυρώθηκε το κουπόνι μου (κάτι που όπως έμαθα γίνεται από το GOLDEN DEALS όταν η συνεργαζόμενη επιχείρηση αποστείλει το προιόν) κι έτσι δεν έγινε δεκτή η ακύρωση διαφορετικά θα βάραγα το κεφάλι μου στο τοίχο που θα έχανα τη προσφορά. Σας ευχαριστώ
  5. Με Νο παραγγελίας 1404 και ακόμα δεν έχω παραλάβει τίποτα, ούτε το status γράφει αποστολή ή κάτι τέτοιο. Ενώ η κοπελιά που κλαψούριζε με αριθμό παραγγελίας 1540 παρέλαβε πριν από πολλούς άλλους. Το ότι εμφανίστηκε η ίδια η υπεύθυνη να της παραδώσει τη τηλεόραση, όπως υποστηρίζει, δε μου λέει κάτι. Το τι σειρά προτεραιότητας τηρήτε δε μπορώ να καταλάβω.
  • Δημιουργία νέου...