Προς το περιεχόμενο

the_pianist

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    162
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με the_pianist

  • Ημερομηνία γέννησης 29/06/1969

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

ΑΛΛΑ

  • Ενδιαφέροντα
    Μετεο

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

the_pianist's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά
  • 1 χρόνο Insomniac

Πρόσφατες Διακρίσεις

0

Φήμη

  1. Χαιρετώ το forum και δη τους ειδήμονες! Αγόρασα από Κίνα κανά μήνα τώρα μια ασύρματη dome κάμερα 1080p, σας στέλνω το link να δείτε τα χαρακτηριστικά της https://www.aliexpress.com/item/Onvif-HD-720P-PTZ-Wireless-WiFi-IP-Dome-Camera-Security-CCTV-Camera-Home-Surveillance-2-8/32665677792.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.NBaIZl Το πρόβλημά μου είναι ότι με την sd που της έχω βάλει για καταγραφικό δε φαίνεται να δουλεύει σωστά. Μετά από μια ημέρα καταγραφής, τη δεύτερη ημέρα στην προσπάθειά μου να δω τις καταγραφές μου εμφανίζονται κάτι ασυναρτησίες. Για να βρω λοιπόν την υγειά μου λέω να βάλω ένα καταγραφικό NVR για απομακρυσμένη σύνδεση που να μπορεί να υποστηρίζει τη συγκεκριμένη κάμερα μια και έχω διαβάσει ότι ΔΕΝ υποστηρίζουν όλα τα καταγραφικά όλες τις κάμερες. Όπως σας ανέφερα ή κάμερα που αγόρασα είναι μία. Στο εγγύς μέλλον θα χρειαστώ άλλες 3. Σιγά – σιγά οι αγορές όμως για να δω πόσα mbps ταχύτητα θα μου ρίξει. Το ερώτημα λοιπόν που τίθεται είναι απλό! Έχετε προτάσεις? Νομίζω πως μέχρι 200 ευρώ είναι καλά να δώσω.
  2. Αγόρασα 2 συσκευές blaze 3g 7 ίντσες. Το συγκεκριμένο προϊόν δε ξέρω γιατί το πουλάνε, σε ποιους απευθύνεται και πόσες συσκευές έχουν πουλήσει. Εμένα με ενδιαφέρει ότι δεν έχει καμιά σχέση με τηλέφωνο. Μπορεί να έχει σχέση με οτιδήποτε άλλο εκτός της ομιλίας. Ακόμα και τα κινητά που είχα αγοράσει από την Κίνα καλύτερα είναι. Σας στέλνω και τους αδιάψευστους μάρτυρες τα video που ανέβασα και σπατάλησα το χρόνο μου καλοκαιριάτικα για την MLS και τις συσκευές που αγόρασα. Ντροπή για ελληνική εταιρία που θέλει να κρατηθεί εν μέσω κρίσης. ΔΙΠΛΑ ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ Οι συντομεύσεις στην "επιφάνεια εργασίας", στην αρχική οθόνη δηλαδή, αν αλλαχτεί η θέση στην οποία θα τις βρείτε όταν το αγοράσετε και αλλάξετε τη θέση αυτών με κάποια άλλη θέση της επιλογής σας, θα δείτε φακέλους τον έναν μέσα στον άλλον και συντομεύσεις διπλές. Δεν μπορείτε δηλαδή να βάλετε εσείς τη συντόμευση που θέλετε στη θέση της επιλογής σας. Είναι προκαθορισμένες οι θέσεις των συντομεύσεων θέλετε δε θέλετε. http://www.mediafire.com/download/9fmfz02e3b0dozz/%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AE+%CE%95%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%B4%CE%AF%CF%89%CE%BD+.avi ΔΙΑΚΟΠΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΩΝ 20λεπτή συνομιλία σε εξωτερικό χώρο πάντα, η συνομιλία διακόπηκε 2 φορές, η οθόνη έπαψε να δείχνει το παραμικρό ακόμα και όταν απομακρύνθηκε από το πρόσωπό μου που υποτίθεται ότι σου ανοίγει την "εικόνα" για να κλείσεις τη γραμμή ή ό,τι άλλο, δεν εμφανίστηκε παρά ένα γκρι σε όλη την επιφάνεια της οθόνης για να επανέλθει η εικόνα δευτερόλεπτα αργότερα. Ακόμα και στον εξωτερικό χώρο πάντως δεν είναι πάντα καθαρή η συνομιλία με αποτέλεσμα να μετακινούμαι στις περιπτώσεις αυτές στην καλύτερη περίπτωση. ΔΕΝ ΤΕΡΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΛΗΣΕΙΣ Για να τερματιστεί η κλήση υπάρχουν φορές που χρειάζεται και 8 πατήματα στο κόκκινο κουμπί τερματισμού της κλήσης. Προσπαθείς να κλείσεις δηλαδή τη γραμμή και δεν κλείνει. ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ PIN Άλλο ένα video για τα συνεχή κολλήματα της συσκευής. Δείτε πόσες προσπάθειες έγιναν για να εισάγω το pin της κάρτας. Τραγικό… http://www.mediafire.com/download/nnwkdid7y26dz4d/%CE%9A%CF%89%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%AF+%CE%B3%CE%B9%CE%B1+sim.avi ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!!! Η συσκευή έχει τόσα πολλά προβλήματα που έχω βαρεθεί να τα τραβάω σε βίντεο. Δείτε άλλο ένα και πόσες προσπαθείς γίνονται πριν καταφέρει τελικά να λειτουργήσει αξιοπρεπώς η συσκευή. http://www.mediafire.com/download/1u25ohc2xvzyvwj/%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AE+%CE%BC%CE%B7%CE%BD%CF%85%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD.avi ΠΟΙΕΣ ΚΛΗΣΕΙΣ;;; Ακόμα και το να βγάλεις κλήσεις δεν είναι πάντα το πιο αυτονόητο. Υπάρχουν φορές που η κλήση ήταν αδύνατη. Η συσκευή για άλλη μια φορά έχει κολλήσει. http://www.mediafire.com/view/su2uudlc52ko23b/%CE%A0%CE%BF%CE%B9%CE%B5%CF%82%20%CE%BA%CE%BB%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82%3B%3B%3B.jpg# ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΑΠΕΝΕΓΟΠΟΙΗΣΗΣ GPS Tο widget που έχει 5 λειτουργίες όπως το wi-fi, Bluetooth, δορυφόρους, δεδομένα και φωτεινότητα, δε λειτουργεί η απενεργοποίηση των δορυφόρων. Το μεσαίο από τα 5 εικονίδια δηλαδή ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ. http://www.mediafire.com/download/et1uqg0sbymtqi5/%CE%91%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CE%AF%CE%B1+%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82+gps.3gp ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΑΝΟΙΓΜΑΤΟΣ GPS Το προηγούμενο video είναι η καλή εκδοχή. Δείτε και το κόλλημα του να μην ανοίγει το GPS. Παρατηρήστε τι συμβαίνει με το Bluetooth και το Wi-Fi που ενώ δεν εμφανίζονται ενεργοποιημένα στο widget, στην πάνω γραμμή της συσκευής εμφανίζονται κανονικά οι ενεργοποιήσεις! http://www.mediafire.com/download/yk49hng66choi8e/%CE%91%CE%94%CE%A5%CE%9D%CE%91%CE%9C%CE%99%CE%91_%CE%91%CE%9D%CE%9F%CE%99%CE%93%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%9F%CE%A3_GPS.3gp ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΑΠΟΚΡΥΨΗΣ ΑΡΙΘΜΟΥ Θέλετε να έχετε μια μόνιμη απόκρυψη του τηλεφωνικού σας αριθμού; Ξεχάστε το. Η συσκευή αδυνατεί να διατηρήσει την επιλογή σας για μόνιμη απόκρυψη αριθμού και με κάθε restart του τηλεφώνου σας γυρίζει την επιλογή σας σε εμφάνιση του αριθμού σας. Η συσκευή φαίνεται πως είναι προγραμματισμένη για μόνιμη εμφάνιση αριθμού. http://www.mediafire.com/download/yjch2joxrdcfsyc/%CE%91%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CE%AF%CE%B1+%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82+%CE%B1%CF%80%CF%8C%CE%BA%CF%81%CF%85%CF%88%CE%B7%CF%82+%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CE%BF%CF%8D.3gp Ο φακός led που λειτουργεί και σαν φλας ( υποθέτω) για τη φωτογραφική μηχανή, έχει ένταση όσο και ένα σπίρτο. Είναι εντελώς ανύπαρκτος. Η ένταση του ηχείου είναι κάτι παραπάνω από κακή, όποια μελωδία και να διαλέξετε, δύσκολα θα ακουστεί, σε εξωτερικό δε χώρο, δεν έχετε καμία πιθανότητα να ακούσετε την κλήση. Είναι απίστευτα χαμηλή η ένταση της συσκευής. Ο φωτισμός τώρα, στο τέρμα, έχει ακριβώς την ίδια απόδοση με την ένταση του ηχείου. Και τα 3 αυτά συμβαδίζουν. Θα έλεγε κανείς πως φακός, φωτισμός κινητού και ήχος έχουν φτιαχτεί στην ίδια βαθμίδα. Και τα 3 είναι επιεικώς απαράδεκτα. Τουλάχιστον σε άλλα κινητά αν δεν είχες ικανοποιητικό φλας ή καθόλου φλας, έκανες τη δουλειά σου με τη φωτεινότητα του κινητού, αλλά εδώ είναι αδύνατον, δεν υπάρχει καθόλου φωτεινότητα. Το Bluetooth δε μεταφέρει αρχεία προγραμμάτων apk σε αντίθεση με άλλα κινητά. Τα παραπάνω προβλήματα είναι αδιαμφισβήτητα και δε χωρούν αμφιβολίας. Αν έχετε σκοπό να αγοράσετε τη συγκεκριμένη συσκευή, ζητήστε να τη δοκιμάσετε πρώτα. Η συμβουλή πάντως είναι ΜΑΚΡΙΑ. Λόγω διακοπών δεν μπορώ να τους τη στείλω πίσω για έλεγχο. Έχω ζητήσει επιστροφή χρημάτων αλλά μου το αρνήθηκαν. Όταν θα καταφέρω να τους τη στείλω και δουν τι χάλι πουλάνε, ελπίζω τουλάχιστον να μου επιστραφούν τα εκατοντάδες ευρώ που τους έδωσα τρομάρα τους…
  3. the_pianist

    Κάνει συνεχώς restart

    Μέχρι που το έλυσα προσπαθώντας να βρω κανένα κουμπί που να κάνει reset αλλά μάταια...
  4. Φίλτατοι φίλοι μου Χριστός Ανέστη. Μέρες άγιες που είναι, έμεινα χωρίς κινητό. Το windows mobile 6,5 που έχω κάνει συνέχεια επανεκκίνηση χωρίς να ανοίγει ποτέ. Έβαλα ένα αρχείο στη δημιουργία μηνύματος όπου υπήρχαν στο αρχείο αυτό όλες οι ελληνικές λέξεις και έκτοτε κάνει συνεχώς restart χωρίς να μου το ανοίγει για να μπορέσω να το σβήσω. Δεν συνδέεται ούτε καν στον υπολογιστή αφού δεν μπορεί καν το κινητό να ανοίξει. Έχετε καμιά ιδέα;
  5. …και φυσικά το έκανα κατά λάθος. Υπάρχει κάποιος με το αντίστοιχο μοντέλο να βοηθήσει; Τους χάρτες τους έχω, τους κωδικούς για το site της mls επίσης αλλά εκεί δεν υπάρχει το λειτουργικό παρά μόνο χάρτες. Καμιά βοήθεια pls?
  6. Χαίρομαι που σου άρεσε! Τα sites που έβαλες πάντως δε με κάλυψαν. Οι περισσότεροι ζητάνε δωρεάν και ελάχιστοι νομίζω πως θα πλήρωναν για να βρουν τις παρτιτούρες που ζητάνε. Βάλε στη λίστα σου και αυτό το site. Έχει μόνο ξένες παρτιτούρες και έχει αρκετές εκατοντάδες μέσα. http://pianotte.szm.com/A.htm Απλά κάνε click στο Browse free sheet music: και στον τίτλο του κομματιού που θέλετε και θα βρείτε αρκετές. Γράψε μου τις εντυπώσεις σου.
  7. http://www.sheetzbox.com/piano/sheets/9164/John_Lennon-Imagine_PianoChords.html Πες μου αν το βρήκες καλό το site ανεξάρτητα αν βρήκες αυτό που θες. Αν δεν το βρήκες, γράψε μου ποιο μπας και καταφέρω τίποτα άλλο.
  8. Βασικά του μίλησα πολύ άσχημα. Όταν άρχισε να μου φωνάζει δε σου την αλλάζω και δε σου την αλλάζω έγινα έξαλλος. Αφού το γλύτωσε το μαγαζάκι του, στάλθηκε τυχερός. Και βέβαια να γράψεις το link. Όταν υπάρχουν καλές κριτικές, αυτά καλό είναι να γράφονται.
  9. Ξεθάβω το θέμα μια και εγώ μόλις σήμερα έχασα τα λεφτά μου. Θα μου πείτε τώρα σιγά το ποσό, αλλά παραθέτω όλα όσα είδα κι εγώ με τη σειρά μου. Άλλωστε θα μπορούσα να είχα δώσει πολύ περισσότερα από όσα έχασα τελικά. Και επιπλέον δεν του τα χρωστάω κι όλας. Ακριβώς τα ίδια χάλια είχα κι εγώ. Οι μπαταρίες ήταν λες και είχαν χρησιμοποιηθεί. Αγορασμένες από το κατάστημα των Βριλησσίων Λ. Πεντέλης 98. Αλλά από ότι κατάλαβα επειδή πήγα και τις άλλαξα στο κέντρο, στην πλατεία Καρύτση 10, στο άλλο τους κατάστημα, κι εκεί τα ίδια χάλια ήταν. Ο υπεύθυνος μου είπε κατάμουτρα ότι υπάρχει περίπτωση και 50 μπαταρίες να μου πουλούσε θα μπορούσαν να είχαν το ίδιο πρόβλημα. Είχα αγοράσει 6 από αυτές και του αναρωτήθηκα «μα καλά, και οι 6 είχαν πρόβλημα;», Ναι λοιπόν, θα μπορούσαν και 50 φορές να είχαν το ίδιο «πρόβλημα». Βέβαια από ό,τι φαίνεται όλες τους οι μπαταρίες έτσι δουλεύουν. Δεν πρόκειται για πρόβλημα στη μπαταρία, αλλά πρόβλημα στον τρόπο με τον οποίο δουλεύουν. Απορώ πως δεν το έχουν κλείσει το μαγαζάκι τους. Όχι πως έμπαινε και πολύς κόσμος για να είμαι και ειλικρινής! Μάλλον θα τους πήραν χαμπάρι. Απατεώνες στην κυριολεξία. Κι εμένα στον παλμογράφο μου την έβαλε! Και βρήκε ότι θέλει φόρτισμα! Φυσικά αυτό το γνώριζα πριν ακόμα τη δουν αυτοί οι άχρηστοι. Η μάρκα των δικών μου πάντως ήταν Europower. Υποτίθεται αυστριακή και ευρωπαϊκής ποιότητας. Τρομάρα τους… Να σας ενημερώσω πως υπάρχει και άλλο κατάστημα, πάρα πολύ μικρό, σχεδόν τρύπα που πουλάει κι αυτό μπαταρίες, λίγο πιο κάτω από το Δήσιο, πριν από 2 χρόνια που είχα πάρει και από αυτόν, τις έχω ήδη πετάξει νομίζοντας πως στην αρχή έφταιγε ο φορτιστής μου. Όταν αγόρασα από το φίλο μας το Δήσιο και καινούριο φορτιστή μαζί με τις ολοκαίνουριες μπαταρίες αλλά με τα ίδια αποτελέσματα, εκεί κατάλαβα πως δεν έφταιγε ο φορτιστής αλλά ο προμηθευτής τους που έχει γεμίσει την εκεί με περιοχή με αυτές τις υπέροχες μπαταρίες. Φυσικά και το ανάθεμα δεν το ρίχνω στο προμηθευτή τους αλλά στους ιδίους. Για την ιστορία και μόνο, όταν πρωτοάρχισα να αγοράζω μπαταρίες από τα γνωστά καταστήματα Γερμανός, εξακολουθώ και έχω τις μπαταρίες του ακόμα και τώρα παρότι έχουν το ¼ της χωρητικότητας των καινούριων. Σαφώς και ο Γερμανός θα έχει και αυτός πολλά παράπονα και προβλήματα, αλλά σε εμένα τουλάχιστον δεν έχουν ευτυχώς ακόμα εμφανιστεί.
  10. Έλεος βρε παιδιά! Αν δεν μπορείτε και το Μουσολίνι να παίξετε χρειάζεστε οπωσδήποτε μαθήματα! Το κομμάτι που ζητάς πάντως το έχω σε παρτιτούρα για finale. Αν δεν έχεις το finale σου το στέλνω και σε pdf. Στείλε κανένα pm με το mailbox σου να σου το στείλω.
  11. Αν ήταν αρκετά μεγάλο το post μου ζητώ την κατανόησή σας. Το θέμα αυτό των επιστροφών και κυρίως το τι πωλούνται από τα καταστήματα εν αγνοία του πελάτη είναι αφάνταστα σοβαρό και με έχει απασχολήσει πολύ σαν καταναλωτής για αυτό και σας έγραψα ό,τι σας έγραψα. Κλείνοντας θα ήθελα να συνοψίσω για όλους όσους βαρέθηκαν να διαβάζουν όλα τα παραπάνω. 1. Mια λύση είναι να αγοράζουμε από καταστήματα που δε δέχονται επιστροφές για να έχουμε περισσότερο ήσυχο το κεφάλι μας για το ότι το προϊόν είναι πράγματι πρώτο χέρι. 2. Προσέχουμε τη συσκευασία καθώς την ανοίγουμε για να δούμε πως «συμπεριφέρεται» το χαρτόνι.
  12. Το θέμα του φίλου μας τώρα που συζητάμε είναι πράγματι πολύ δύσκολο. Η αλήθεια είναι πως δεν έχουμε τη δυνατότητα πάντα να ξεψαχνίσουμε το προϊόν λόγω όγκου, κόσμου, μικρού χώρου στο καταστήματα και το ποιο συνηθισμένο για πολλούς ντρέπονται να καθίσουν 1 ώρα να το γυροφέρνουν για πιθανό ελάττωμα. Το πιο σωστό και νομίζω πως θα συμφωνήσετε όλοι πως είναι να «φάμε» όλη μας τη μέρα αν την έχουμε διαθέσιμη για να ψάχνουμε για ελαττώματα. Μόνο σε αυτή την περίπτωση θα έχουμε κάνει το καλύτερο δυνατό για να μη γράφουμε μετά στα forums. Βέβαια αυτό προϋποθέτει πως είμαστε πάντα επιφυλακτικοί για να μην την «πατήσουμε» κι εμείς όπως ο φίλος μας εδώ. Δεν εμπιστευόμαστε κανένα κατάστημα και κανένα πωλητή. Ειδάλλως ανεβάζουμε τις πιθανότητες να έχουμε μπλεξίματα. Όπως έγραψε και ο seventh_son Εκτός αν πρόκειται για καμιά γιαγιά ή για κανέναν παππού. Εκεί αλλάζει το θέμα. Αν εν κατακλείδι αφιερώσουμε τη μέρα μας και δούμε ότι δεν έχει ίχνος σκόνης επάνω του, το πήραμε επιτέλους και φύγαμε. Αν επαναπαυτούμε στον πωλητή επειδή έχουμε κάνει και άλλες αγορές καλές από αυτό το κατάστημα και από αυτόν τον πωλητή που πλέον μας γνωρίζει και διαπιστώσουμε ότι και ο φίλος μας εδώ, εδώ γράφουμε ό,τι θέλουμε. Ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο. Το κατάστημα θα σου πει «ας το άνοιγες να το έβλεπες όλη τη μέρα με την ησυχία σου για να μη μου ζητάς εκ των υστέρων τα ρέστα» και ο πελάτης επαφίεται στην αρτιότητα του προϊόντος για αυτό και δεν το ψάχνει. Αυτό όμως που τους χρειάζεται είναι να πάρουμε άδεια από τη δουλειά μας και να το κάνουμε το μαγαζί μέσα στα χαρτόκουτα και τα σακουλάκια. Μόνο έτσι θα βάλουν μυαλό.
  13. Από την άλλη πλευρά τώρα, είναι προτιμότερο να επιλέγονται και καταστήματα που γνωρίζουμε ότι το προϊόν δεν το παίρνουν πίσω. Σε αυτή την περίπτωση είμαστε 100 τοις εκατό σίγουροι ότι δε θα έχει γυριστεί πίσω και συσκευαστεί πάλι για να το πάρουμε εμείς με τα όποια προβλήματα μπορεί να έχει. Άλλωστε πάντα αναρωτιόμουν ένας ο οποίος θα θελήσει να βγάλει εξαρτήματα από τα σπλάχνα του προϊόντος και το επιστρέψει στο κατάστημα, τι θα γίνει με αυτόν, τον επόμενο που θα το αγοράσει. Είναι βέβαιο πως ο πωλητής δε θα καθίσει να πάρει κατσαβίδι για να δει τι εξαρτήματα λείπουν από το εσωτερικό του. Το θέμα σε αυτή την περίπτωση είναι πως αν εξωτερικά δεν έχει πράγματι κάποιο πρόβλημα αλλά για κάποιο λόγο δε λειτουργεί σωστά, τι γίνεται. Το κατάστημα ξέρουμε πως επιστροφές δεν κάνει άρα είμαστε περισσότερο σίγουροι πως δεν το έχει πάρει κανείς άλλος. Σε αυτή την περίπτωση ή θα το πάμε στην αντιπροσωπεία που είναι πολύ βαρύ για να το δεχτούμε για ένα ολοκαίνουριο προϊόν, ή αν το κατάστημα τελικά το πάρει πίσω και μας το αντικαταστήσει, τι θα γίνει με αυτό που επιστρέψαμε. Όσο και καλοπροαίρετος να είμαι, 2 χρόνια οι εκπομπές του Ευαγγελάτου αυτά δείχνουν. Προϊόντα που επιστρέφονται, παίρνουν πάλι το δρόμο της πώλησης μέχρι να βρεθεί κάποιος που θα βαρεθεί να το επιστρέψει αυτό το γδαρμένο, ελαφρώς χτυπημένο ή δε ξέρω τι άλλο και στο τέλος θα το κρατήσει. Γιατί πάντα υπάρχουν κάποιοι που θα το κρατήσουν λέγοντας «δε βαριέσαι, που να τρέχω τώρα.»
  14. Λοιπόν, αν μου επιτρέπετε να μπω λίγο στη συζήτησή σας μπας και βοηθήσω κάπως κι εγώ λίγο. Να κάνω μερικές επισημάνσεις που ίσως σε κάποιους να φανούν χρήσιμες. Αγόρασα πριν 2 μέρες ένα προϊόν. Στο mediamarkt το είχαν 400 ευρώ ακριβότερα. Αυτό είναι το πρώτο για όσους νομίζουν πως είναι το φθηνότερο κατάστημα. Ίσως να είναι σε άλλα προϊόντα το φθηνότερο, στο συγκεκριμένο πάντως η διαφορά έκανε πάταγο. Το δεύτερο που θέλω να αποτυπώσω είναι πως έμαθα από πωλητή άλλου καταστήματος, όχι της mediamarkt, ότι κάνουν τη δουλειά αυτή που αναφέρθηκε και από άλλο φίλο. Πουλάνε δηλαδή τα εκθέματα. Αλήθεια ή ψέματα δε σχολιάζω γιατί δε γνωρίζω. Απλά μέσα σε όλα τα άλλα που ακούγονται σας αναφέρω κι εγώ αυτά που άκουσα. Το δεύτερο που ίσως πολύ χρήσιμο να κάνετε είναι το εξής: Όταν αγοράζετε ένα προϊόν, ανοίξτε το κουτί χωρίς να ασκήσετε πολύ πίεση στο χαρτόνι του. Αν το χαρτόνι «επιστρέψει» πάλι πίσω και βλέπετε πως πρέπει να ασκήσετε πίεση πάνω του για να μην κλείσει πάλι, σημαίνει πως έχετε περισσότερες πιθανότητες η συσκευασία να μην έχει ανοιχτεί ποτέ και είσαστε οι πρώτοι που την ανοίγετε. Είναι σαν ένα καινούριο βιβλίο καθώς το ανοίγετε που κλείνει με το παραμικρό εφόσον δεν το έχουμε τσακίσει ποτέ. Σε αυτό το σημείο πάντως θα ήταν πολύ ενδιαφέρουσα η τοποθέτηση κάποιου πωλητή που θα μπορούσε να μας διαφωτίσει κάπως περισσότερο όλους μας. Το αυτονόητο που δε χρειάζεται να σας το γράψω είναι ότι ανοίγουμε μπροστά στον πωλητή το προϊόν να δούμε ότι δεν έχει κάτι (όπου μπορούμε να το κάνουμε αυτό γιατί σε 42ʼʼ τηλεόραση είναι λίγο δύσκολο να γίνει κάτι τέτοιο).
  15. Το βρήκα και σε μεγαλύτερο! 3:11 λεπτά.
  • Δημιουργία νέου...