Προς το περιεχόμενο

mchatz

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    161
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με mchatz

  • Ημερομηνία γέννησης 17/07/1971

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.710 προβολές προφίλ
  1. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 28/03/2024 09:48 μμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Όλοι, σε ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση καινούριου, με τις συσκευασίες τους (εκτός από τον 35-70, που δεν έχει συσκευασία. 1. M. Zuiko 25mm/1.8 (Εξαιρετικός normal φακος) 220€ 2.M. Zuiko 45mm/1.8 (καταπληκτικός portrait φακος) 200€ 3. Μ. Ζuiko 75mm/1.8 ( Απίστευτος φακός για portrait shots, με τρομερή ευκρίνεια και αψογο bokeh!) 700€ 4. Lumix 35-70/4-5.6 (απίστευτα μικρός, ελαφρύς, γρήγορος στην εστίαση με εξαιρετική ποιότητα εικόνας!) 180€ Επίσης: Έξτρα flash (compact) FL-14 50€

    1 €

  2. mchatz

    Νέα τιμή : Fat e-bike RKS XR6

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 11/02/2024 01:07 μμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Bulit like a tank Με ελάχιστα χιλιόμετρα, σαν καινούριο, σε άψογη κατάσταση.

    600 €

  3. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 24/01/2024 08:18 πμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    26'' hardtail, size M, δισκόφρενα, ελαστικά schwalbe crazy bob, σε εξαιρετική κατάσταση, με ελάχιστη χρήση. Η φωτό είναι ενδεικτική, για να φανει το μοντελο. Είναι. Όπως το βλέπετε, αλλά με φτερά μπρος-πισω και μαύρες μανετεςκαι μαυρη-λευκη σέλλα με το ίδιο σχέδιο.

    200 €

  4. Τα πραγματα ειναι απλα...Επειδη τα γραπτα εχουν σημασια υποβαλλεις ενσταση κατα του προστιμου, αμφισβητωντας τα οσα αναφερονται ως αιτιολογια επιβολης στο ροζ χαρτακι. Επιπλεον, τονιζεις οτι στον χωρο δεν υπηρχε σημανση που να αναφερεται σε απαγορευση και οτι δε σου ειχε κοινοποιθει προσωπικα καμμια σχετικη πραξη. Επισημαινεις επισης, οτι η επιβολη προστιμου σε αυτη την περιπτωση δικαστικης απαγορευσης δεν αποτελει αρμοδιοτητα της τροχαιας. Ταυτοχρονα, υποβαλλεις γραπτη αναφορα στο τμημα τροχαιας ζητωντας να σου διευκρινισουν γραπτως εντος των νομιμων προθεσμιων ποια παραβαση διαπιστωθηκε, βασει ποιων διαταξεων σου επεβληθη το προστιμο και πως τεκμαιρεται νομικα η αρμοδιοτητα της τροχαιας για επιβολη προστιμου επι αστικου θεματος που διαπιστωνεται εκτος χωρου δημοσιας κυκλοφοριας ( καταληψη ιδιωτικου χωρου ισως??) και τονιζεις οτι επιφυλασσεσαι για καθε νομιμο σου δικαιωμα...τοσο απλα!! Και να δουμε τι θα σου απαντησουν....
  5. Σωστα λενε οι φιλοι, μην ασχολεισαι με την οποιαδηποτε δικαστικη αποφαση. Αν υπηρχε δικαστικη απαγορευση, η αστυνομια, εφοσον ειχε κληθει απο τον ζημιουμενο, θα επρεπε να ειχε καταγραψει το συμβαν και ο ζημιουμενος απο τις ενεργειες σου υα επρεπε να ειχε ακολουθησει τη νομικη οδο. Ακομη και στην περιπτωση αυτη, ο κυριος θα επρεπε να ειχε φροντισει να σημανει τον χωρο αναφεροντας τους περιορισμους και την αποφαση απο την οποια αυτοι προκυπτουν, προκειμενου να εξασφαλισει τα συμφεροντα του. Εσυ δλδ, θα επρεπε να μυρισεις τα νυχια σου για να ξερεις οτι υπαρχει καποια δικαστικη αποφαση? Απο εκει και περα, η τροχαια δεν ειχε καμμια αρμοδιοτητα για επιβολη προστιμου!!!!! Ξαναλεω, ειναι αστικο το θεμα, εφοσον υφισταται, και οχι δουλεια τροχαιας. Μαλλον προσπαθουν να σε μπερδεψουν στο θεμα της κλησης, γιατι καταλαβαινουν οτι εχεις δικιο.... Επισης,καμμια δικαστικη αποφαση δε θα δωσει στην τροχαια καταχρηστικες αρμοδιοτητες...
  6. Βρε παιδιά.... 1. Για κάθε παράβαση που βεβαιώνεται από την τροχαία, στο έντυπο βεβαίωσης πρέπει να αναγράφεται το άρθρο του ΚOK που αφορά στην παράβαση. Απ' όσο φαίνεται στη φωτογραφία της κλήσης που ανέβασε ο φίλος, γίνεται αναφορά στον Ν.2094/1992, ο οποίος είναι ο ΠΑΛΙΟΣ ΚΟΚ που έχει καταργηθεί με το αρ.110 παρ. 1 του Ν. 4520/2016 (ο οποίος και είναι ο ΝΕΟΣ ΚΟΚ ..... οπότε οποιαδήποτε αναφορά στον καταργηθέντα ΚΟΚ δεν έχει νόημα....η τροχαία εκεί δεν το έχει πάρει χαμπάρι οτι άλλαξε ο ΚΟΚ το '16?). Και, εν πάσει περιπτώσει, σε ποιό άρθρο του νέου ΚΟΚ περιγράφεται η παράβαση για την οποία επεβλήθει το 100ρι προστίμο? Γιατι στο αρ. 34, περί στάσης και στάθμευσης, δεν αναφέρεται τίποτε σχετικό με την περίπτωση. 2. Ακόμη, όμως, κι αν βεβαιώθηκε στον φίλο παράβαση με βάση κάποιο άρθρο του ΚΟΚ, τόσο στον παλιό όσο και στον νεο ΚΟΚ, στο άρθρο 1 αναφέρεται : "Ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας εφαρμόζεται σε οδούς και σε χώρους που χρησιμοποιούνται για ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ πεζών, οχημάτων ή ζώων." ... Η πιλοτή, εκ φύσεως ΔΕΝ αποτελεί χώρο ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ , είναι κοινόχρηστος χώρος της πολυκατοικίας και οι θέσεις σταθμευσης αποτελούν ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΜΑΤΑ των διαμερισμάτων της πολυκατοικίας με αποκλειστική χρήση, εφόσον αυτό προβλέπεται, οπότε τι συζητάμε? Η κατάληψη χώρου πιλοτής αποτελεί αστική υπόθεση και αντιμετωπίζεται διαφορετικά, οπότε τι συζητάμε για αρμοδιότητα τροχαίας και πρόστιμα ΚΟΚ?? Αν στη σύσταση οριζόντιας ιδιοκτησίας ορίζεται η αποκλειστική χρήση θέσεων απο συγκεκριμένα διαμερίσματα και κάποιος δεν το σέβεται, η εαν υπαρχει αλλη πραξη που παραγει σννομο δικαιωμα χρησης χωρογ και η οποια παραβιαζεται, αυτό είναι ΑΣΤΙΚΗ υπόθεση. ΑΝ δεν έχει προβλεφθεί κάτι τέτοιο, ούτε έχει υπάρξει συμφωνία μεταξύ των ενοικων για τη χρήση του, τότε ο χώρος της πιλοτης στο σύνολο του είναι ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΣ κι έχουμε FCFS κατάσταση (οποιος πρόλαβε, πάρκαρε). Και πάλι, η τροχαία ΔΕΝ εχει αρμοδιότητα. 3. Στην κλήση αναφερεται και ο Ν. 960./79 ο οποίος είναι ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ.... άσχετο εντελώς Δεν ξέρω τι άλλο -πιθανότατα επίσης πανάσχετο- αναφέρεται στα κρυμμένα από το δάχτυλο ή στα υπόλοιπα ορνιθοσκαλίσματα, αλλά η εν λόγω κλήση δεν έχει καμία ισχύ και καμία υπόσταση και η τροχαία έπραξε καταχρηστικά και καθ' υπέρβαση αρμοδιότητας, εφόσον δεν προβλέπεται το επιβληθέν πρόστιμο απο ισχύουσα νομοθετική διάταξη, η οποία θα μνημονεύεται στο εντυπο επιβολής προστίμου . Τελεία!
  7. τα τρία pass, στο screenshot φαινεται να κάνουν τη διεύθυνση αποστολέα ΟΚ. Δε στέλνεις και το παρακάτω απο τα ακαταλαβίστικα?
  8. https://www.lifewire.com/how-to-see-full-email-headers-in-gmail-1171960 δοκιμασε το, και το full header ειναι ολ εκεινα τα 'ακαταλαβιστικα' στο βημα 3...
  9. Φίλε μου, καλημέρα νομίζω κι εγώ ότι έχεις πέσει θύμα scammer....Δε μου πάει καλά ουτε το κείμενο, ούτε ούτε το υφος και η λογική του email, κι εκείνο το #INDIAN (κι ολος ο αλλος κατάλογος με τα #) με ψυλλιάζει αφάνταστα!!!! Έχουν ξανασυμβεί και στο YouTube αλλά και γενικά επιθέσεις από Ινδούς scammers. Πιθανότατα, η διεύθυνση email που φαίνεται να είναι από το YouTube, είναι spoofed (δεν είναι δα και δυσκολο να το καταφέρει κανενας). Προσπάθησε να δείς το full header του email, για να δεις τo path που ακολούθησε, και αν έχει πράγματι να κάνει με google. email spoofing λεγεται... https://www.proofpoint.com/us/threat-reference/email-spoofing Τον παλιο καιρο (πολυ παλιο) αρκουσε ενα telnet στην πορτα 25 ενος οποιουδηποτε smtp server, για να στειλεις email απ οποιαδηποτε διευθυνση ποθουσε η ψυχη σου...Σημερα εξαιρετικα σπανιο αυτο, αλλα υπαρχουν αλλοι τροποι...ολα γινονται
  10. Η αυτορρύθμιση της αγοράς είναι ένας ακόμη αστικός μύθος (ιδιαίτερα στη χώρα μας...) ... Εδώ πουλάμε φύκια για μεταξωτές κορδέλες στους ιθαγενείς σε τιμή δήθεν ευκαιρίας, οι εγγυήσεις είναι κάτι ιδιαιτέρως σχετικό, μετά την απομάκρυνσιν εκ του ταμείου ουδέν λάθος αναγνωρίζεται, δε σε είδα δε σε ξέρω....για ποια αυτορρύθμιση μιλάμε?
  11. Δεν κοροϊδευόμαστε καθόλου...Η αποσφράγιση συσκευασίας είναι προϋπόθεση για τη διαπίστωση της αρτιότητας και της λειτουργικότητας του προϊόντος, και δεν επιφέρει ζημία στο ίδιο το προϊόν.... Το μαγαζί μπορεί είτε να πουλήσει με μειωμένο κέρδος είτε να επιστρέψει το προϊόν -αιτιολογημένα- στην αντιπροσωπεία, είτε να πουληθεί σαν εκθεσιακό, είτε να γίνει resealed... Η Γερμανία, έχει ένα ποσοστό κάπου 40% αναιτιολόγητων επιστροφών -αν θυμάμαι καλά- με πρώτα τα ηλεκτρονικά, λέτε να μην υπάρχει πρόβλεψη για αυτά? Πρόσφατα αγόρασα ένα laptop από γνωστή αλυσίδα, και μου ήρθε όντως unsealed αλλα σε pristine κατάσταση...Υποθέτω ήταν προϊον επιστροφής, δε με πείραξε καθόλου δεδομένου οτι το αγόρασα σε τιμή -15% από το μέσο skroutzoμαγαζο, αρα πάλι κέρδος υπήρξε για τον πωλητή...
  12. Το restocking fee είναι μια πάγια χρέωση (ένα ποσοστό της αξίας) που εφαρμόζεται οριζόντια σε κάθε αναιτιολόγητη επιστροφή, και ισχύει στην Αμερική. Στην Ευρώπη, εφόσον αποδειχθούν φθορές ή χρήση του προϊόντος πέραν του κανονικού, ο πωλητής έχει τη δυνατότητα να παρακρατήσει ένα μέρος του ποσού που αναλογεί στην εκτιμώμενη μείωση αξίας. Αυτή είναι η διαφορά.
  13. Φίλε μου, το restocking fee είναι κάτι που αφορά στην ΑΜΕΡΙΚΗ, στην ευρώπη ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ. Τέτοιες χρεώσεις είναι παράνομες!
  14. Το θέμα που έχεις υπογραμμίσει αφορά κατ' αντικείμενο ευαίσθητα είδη, που η αποσφράγιση τους δημιουργεί θέματα υγειονομικών κινδύνων (πχ. εσώρουχα, είδη μακιγιάζ και προσωπικής φροντίδας ......ότι κι αν σημάινει αυτό το τελευταίο ). Δεν αφορά σε άλλα είδη! The sealed goods cannot be returned for health protection or hygiene reasons if they have been unsealed after delivery (e.g. lipstick). Α και, btw, that's how it goes somewhere in europe...: (source: συνηγορος καταναλωτή, βέλγιο) I BOUGHT THE PRODUCT ON THE INTERNET … Every consumer may cancel his purchase in the event of online ordering or mail-order purchase (remotely), without the need to justify the decision and free of charge. You have to do so within 14 days of the date of delivery of the goods. It is not enough just to return the goods; you need to add a message (e.g. letter, e-mail, SMS) mentioning your decision to cancel the purchase. The retailer has to confirm receipt of your message to you. The expenses are to be borne by the retailer who has to refund the purchase and delivery price to you. Any costs of returning the goods are also borne by the retailer unless the retailer has previously informed you otherwise. The retailer must refund you immediately and within 14 days at the latest. He may wait until he has recovered the goods if you have been informed of this measure beforehand unless he has planned to organise collection of the goods himself. The retailer must refund you in the way in which he was paid. If you paid with money, you must be refunded with money, if you paid with a voucher, he may refund you with a voucher. 1. I MADE MY PURCHASE PRIVATELY The private consumer may exercise his right of withdrawal but not professionals. 2. I DID NOT USE THE GOODS You may try the goods not use them. You may, for example, try on a shirt and take it out of its packaging but you may not wear it for an evening. If you have used the goods, you lose your right. 3. THE 14-DAY DEADLINE HAS NOT EXPIRED You have 14 days to withdraw as from the date of delivery of the goods (of the last item of the goods should there be several deliveries) or from the conclusion of the contract for the provision of service. That deadline is extended by 12 months if the retailer forgot to inform you of your right of withdrawal before you placed your order. 4. THE GOODS THAT I PURCHASE ARE PART OF GOODS SUBJECT TO A RIGHT OF WITHDRAWAL This right of withdrawal does not apply to the following categories of goods: The goods have been manufactured according to the consumer’s specifications or are clearly customised (e.g. a tailor-made shirt or an album of family photos). The goods are likely to deteriorate or spoil quickly (e.g. some food products). The sealed goods cannot be returned for health protection or hygiene reasons AND have been unsealed after delivery (e.g. lipstick). The goods which, after having been delivered, are mixed inseparably with other articles (e.g. heating oil). Alcoholic beverages, the price of which was agreed at the time of the sale, which can be delivered only after thirty days and the real value of which is beyond the company’s control (e.g. primeur wines). The price of the goods depends on the fluctuation of the financial market and is beyond the seller’s control (e.g. shares or gold). Sealed video or audio recording products or sealed computer software products AND which have been unsealed after delivery. Newspapers, reviews and magazines. Caution, you may not cancel a subscription to such publications. The goods are digital without hardware, downloading has started at your request and you have explicitly waived your right of withdrawal (e.g. a film on demand). It does not apply either to services when: It is a betting or lottery service. It is a holiday accommodation rental, freight transport, car hire or catering service or a service related to leisure activities and the contract stipulates a specific performance date or period. The service has been performed and you have confirmed your agreement to the loss of your right of withdrawal.
  15. Οι διατάξεις περί προστασίας του καταναλωτή είναι σαφέστατες....Το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης -όσον αφορά στις αγορές από απόσταση- εντός 14 ημερών, είναι απολύτως θεσμοθετημένο και οι εξαιρέσεις απόλυτα συγκεκριμένες (προϊόντα υγιεινής, λογισμικό, ποτά και τρόφιμα, και μερικές άλλες περιπτώσεις). Τα ηλεκτρονικά είδη, πάντως, ΔΕΝ εμπίπτουν στις εξαιρέσεις. Τελεία! Η αποσφράγιση της συσκευασίας και η θέση του προϊόντος σε λειτουργία, δεν επηρεάζουν το δικαίωμα υπαναχώρησης, ό,τι και να συμβαίνει, καθώς η διαπίστωση καλής λειτουργίας και η δοκιμή του προϊόντος από τον καταναλωτή (η οποία υποκαθιστά την επίδειξη που λαμβάνει χώρα σε μία δια ζώσης συναλλαγή) είναι δικαίωμα του κάθε καταναλωτή. Ο καταναλωτής υποχρεούται να επιστρέψει το προϊόν σε κατάσταση καινούριου (χωρίς φθορές), στην αρχική του συσκευασία (όχι κατεστραμμένη), με όλα τα συνοδευτικά, ζελατίνες κλπ κλπ.Αν το κατάστημα προβάλλει σα λόγο μη αποδοχής της επιστροφής 'διαχείριση των αγαθών άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών ' , τότε το ίδιο το κατάστημα φέρει και το βάρος της απόδειξης (που μπορεί να είναι εύκολη, αν πρόκειται για φωτογραφική μηχανή που έχει τραβήξει 8000 καρέ σε 5 μέρες ή για φορητό με 20 κύκλους φόρτισης στο ίδιο διάστημα ή δυσκολη, αν πρόκειται για οθόνη που δούλεψε για 24h/day για 5 μέρες, χωρίς να κρατά ή ίδια πληροφορίες για χρόνους λειτουργίας). Και ο Ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των δαπανών παράδοσης, εντός 14 ημερών από τη μέρα που του ανακοινώσατε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση. Ο καταναλωτής επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός αν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος ή έχει παραλείψει να ενημερώσει σχετικά τον καταναλωτή. Χωρίς καμμία άλλη χρέωση, restocking fees και άλλα κουλά! Τελεία! Όσοι ηλεκτρονικοί 'μαγαζάτορες' υποστηρίζουν το αντίθετο, απλά προσπαθούν να σας πιάσουν κώτσους, είναι σαφέστατα παράνομοι, και τους αξίζει αναφορά στην ΓΓ Καταναλωτή. Τελεία! ... (αποσιωποιητικά!) p.s. Συγχωρήστε μου το ύφος, αλλά δεν αντέχω να διαβάζω τόσο αυθαίρετες και άτοπες ερμηνείες νομικών διατάξεων.... Ο νόμος είναι νόμος, και οι όποιες διασταλτικές ερμηνείες οφείλουν να ακολουθούν το πνεύμα του νόμου και όχι να καταργούν την ουσία του! Παραθέτω και την παρ.37 της ΟΔΗΓΙΑΣ 2011/83/ΕΕ η οποία αναφερεται στη φιλοσοφία των συγκεκριμένων διάταξεων: Καθώς στην περίπτωση των εξ αποστάσεως πωλήσεων ο καταναλωτής δεν είναι σε θέση να δει τα αγαθά πριν από τη σύναψη της σύμβασης, θα πρέπει να έχει δικαίωμα υπα­ ναχώρησης. Για τον ίδιο λόγο, ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει και να ελέγξει τα αγαθά που έχει αγοράσει, στον βαθμό που χρειάζεται για να προσδιο­ ρίσει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Όσον αφορά τις συμβάσεις εκτός εμπορικού κατα­ στήματος, ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιτίας του δυνητικού στοιχείου του αιφνι­ διασμού και/ή της ψυχολογικής πίεσης. Η υπαναχώρηση από τη σύμβαση θα πρέπει να τερματίζει την υποχρέωση των συμβαλλόμενων μερών για εκτέλεση της σύμβασης.
  • Δημιουργία νέου...