Προς το περιεχόμενο

mastixas

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    441
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Σχετικά με mastixas

  • Ημερομηνία γέννησης 02/02/1986

Πρόσφατες Επισκέψεις

4.539 προβολές προφίλ

mastixas's Achievements

  1. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 02/03/2024 09:01 μμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Άριστο στο κουτι με παρελκόμενα. Με απόδειξη, εγγύηση (αγορασμενο πριν δύο μήνες). Το δίνω γιατί είχα πάρει δύο και το ένα δεν χρειάστηκε. Έχει μικρόφωνο και ηχείο, μιλάς ενώ πχ οδηγείς με άριστη ποιότητα κλήσης. https://www.skroutz.gr/s/42941976/Colmi-M41-Smartwatch-me-Palmografo-Mayro.html

    19 €

  2. Παιδιά το πακέτο μου ειλικρινά δεν έχω ιδέα που κόβει βόλτες.. Έχει σκάσει μύτη Ελλάδα (Θεσσαλονίκη) απο 29/11. Άφαντο. Κρίμα και ΣΚ το ήθελα
  3. Τα ιδια κι εμενα + οτι εχει απαγορευτικα πλοίων. Καλά πήγε και αυτό.
  4. Εννοείται ότι δεν θα παραλάβω άμεσα τώρα που πήρα άδεια και έχω χρόνο! Πέρα από την πλάκα, τραγική η κατάσταση να έρχεται κάτι με τόσο αργούς ρυθμούς. Είμαι κ σε νησί να δω πότε θα παραλάβουμε, με το καλό εύχομαι σε όλους.
  5. Τελικά έβαλα region Greece κ μετά επέλεξα την ελληνική Διεύθυνση μου κ μου έβαλε επιλογή να χρησιμοποιήσω το balance μου που ήταν 100ευρω. Ολα αυτά παντα στο γερμανικό κατάστημα. Όμως επειδή πήρα το elite 2 core edition, το οποίο κοστίζει 114.99 ευρώ με έβαλε να πληρώσω την διαφορά των 14.99 με την κάρτα μου. Όμως εδώ συνέβη το εξής κουλό. Μου ερχόταν ειδοποίηση στο κινητό για όλο το ποσό για πληρωμή μέσω της κάρτας κ του έριξα άκυρο μέσω της εφαρμογής e-bank σε δύο προσπάθειες που έκανα. Σε κάποια φάση μου ήρθε άλλη ειδοποίηση ότι χρεώθηκε ο λογαριασμός μου 14.99. στη σελίδα της Microsoft στο λογαριασμό μου έχει περάσει κανονικά η παραγγελία κ είναι σε εξέλιξη. Δεν μπορώ να το εξηγήσω. Το αφήνω έτσι μιας κ είναι το σενάριο που ήθελα.
  6. ερε τί μας κανετε βραδυατικα, να μιλαμε με το chat να τσιμπησουμε controller!! update: με εχει τρια τεταρτα ο assistant και με ταλαιπωρεί. Το παλεύουμε ομως.. May I ask if you have added a German billing address as upon going to the next step it is mentioning the Billing Region to be Germany and option to add a new payment method or card.Αlso, the Microsoft balance is not applicable because the store region and the account region is different.
  7. Λόγω κοντινής απόστασης στη χρήση της 48αρας LG OLED CX, η οποία βρίσκεται στο γραφείο μου, έχω βάλει τα windows να τρέχουν σε ultrawide ανάλυση (3840Χ1620) έτσι ώστε να μπορώ να τη δουλεύω περισσότερο ευχάριστα. Η ερώτηση μου είναι η εξής. Πως μπορώ μετατοπισω την εικονα προς τα κάτω έτσι ωστε να μην εχω μαυρη μπάρα στη κατω πλευρα της οθονης και να διπλασιαστει σε μεγεθος η μαυρη μπαρα στο πανω μέρος. Με αυτο τον τροπο θα κεντραριστεί η εικόνα σε έμενα όταν κάθομαι στο γραφείο. *με τη λειτουργία All directional Zoom της τηλεόρασης δεν γίνεται, ούτε επίσης απο το control panel της nvidia (adjust desktop size and position) Με βάση την επισυναπτόμενη εικόνα, θέλω να χρησιμοποιώ την κόκκινη λωριδα και ας γινει διπλάσια η πανω μαυρη μπάρα. Ευχαριστώ
  8. mastixas

    Xbox Series X Topic v3

    Παιδιά επιθυμω far cry 6, το τσιμπαω ή να κανω υπομονη μπας και μπει καμια ubi+ στο gamepass?
  9. Τελικά με Surfshark στο Android και περνάνε οι τουρκικοί κωδικοί αμέσως! Όμως έχει 7 ημέρες δοκιμή.
  10. Καλησπέρα, τούρκικο vpn στο κινητο που να εξαργυρώνει εχουμε καποιο να προτεινουμε;
  11. Τελικά θα το παίξω στο Xbox δεν πειράζει, καθότι από την μια δεν έβγαλα άκρη με το θέμα επιστροφής χρημάτων, από την άλλη μιλάμε για ένα άκρως διασκεδαστικό παιχνίδι που αν και χαμηλής ανάλυσης με fps+, θα μου δώσει πολλές ώρες ευχαρίστησης!
  12. Καλησπέρα κ χρόνια πολλά. Χθες αγόρασα τo mad max από το store κατευθείαν αλλά δεν μου αρέσει η χαμηλή ανάλυση του όταν τρέχει με fps+ στο series x. Επομένως προτιμώ να το παίξω στο PC. Θέλω να αιτηθω refund, όμως στο order history του account μου δεν έχει τέτοια επιλογή αλλά μόνο ένα κουμπί που γράφει "refund information" κ με οδηγείες με κατευθείνει να κάνω το αίτημα μέσω επικοινωνίας με την υποστήριξη. Συγκεκριμένα με προτρέπει να διαλέξω τις εξής επιλογές με τη σειρά: "Επικοινωνία με την υποστήριξη" "συνδρομές και χρέωση" και τέλος "θέλω να υποβάλλω αίτημα επιστροφής χρημάτων" Όμως η τελευταία επιλογή δεν υπάρχει. Πώς κάνουμε refund; Ευχαριστώ
  13. Καλησπέρα σας, βρίσκομαι Χίο κ εδώ κ μια βδομάδα δεν έχω ίντερνετ στην 50αρα γραμμή μου. Το τηλέφωνό λειτουργεί κανονικά, τα λαμπάκια στο ρούτερ κανονικά όλα ακόμη και του ίντερνετ ανάβει αλλά πουθενά σύνδεση στο διαδίκτυο. Μέσα από το chat στην εφαρμογή, πέρα του ότι απαντάνε μετά από πολύ ώρα κ αν δεν είσαι εκεί στο κλείνουν, συνέχεια μου αλλάζουν την ημερομηνία που θα επικοινωνήσει μαζί μου κάποιος κύριος. Από 13σε 14 Οκτωβρίου έπειτα στις 15 κ τώρα 19. Κανένα ενδιαφέρον για εμένα που τους πληρώνω 15 χρόνια τώρα. Τι με συμβουλεύετε να κάνω; Λήγει το συμβόλαιο μου 11/11 κ θέλω να φύγω μακριά. Σίγουρα επιθυμώ να μην πληρώσω όλο το πάγιο αλλά να αφαιρεθεί αντίστοιχα το ποσό για όσες ημέρες δεν έχω υπηρεσία. Μου έδωσαν δωρεάν internet στο κινητό αλλά μόνο η γυναίκα μου έχει Vodafone αριθμό κ φεύγει από το σπίτι, επομένως είναι σαν να μην έχω πάλι σύνδεση. Που μπορώ να το καταγγείλω όλο αυτό;
  14. Ότι ναναι εκεί στην MM. Παραγγελία τηλεόρασης Κυριακή, άφαντη ακόμη.
  15. mastixas

    Xbox Series X Topic v3

    Γιατί όταν steamαρω στο Android κινητό μου από το lan του σπιτιού μου παίζει άθλια με micro stutters?Και ναι έχω σωστό δίκτυο 5ghz (κάνω άριστα stream το pc μέσω moonlight, streamαρω ακόμη και pc vr στο oculus quest). Έχει κανείς καλύτερη εμπειρία; Πάντα το θυμάμαι άθλιο το stream του Xbox.
  • Δημιουργία νέου...