Κατά καιρούς έχουν κυκλοφορήσει πολλές φήμες ότι το YouTube θα ξεκινήσει τη δική του μουσική συνδρομητική υπηρεσία, ενώ πριν λίγο καιρό, το ίδιο το YouTube είχε επιβεβαιώσει στους Financial Times ότι η υπηρεσία βρίσκεται στα σκαριά, και πως θα ήταν έτοιμη το καλοκαίρι (από τότε έως σήμερα, δεν υπήρξε κάποια εξέλιξη).

Από ότι φαίνεται πάντως, το YouTube όντως βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης της δικής του μουσικής, συνδρομητικής υπηρεσίας αφού μόλις πρόσφατα, η CEO Susan Wojcicki επιβεβαίωσε σε συνέντευξη της στο Code/Mobile ότι η ομάδα της "εργάζεται πάνω σε αυτή" και πως η υπηρεσία είναι ένας κοντινός στόχος.

 

Αν και η Wojcicki δεν εισήλθε σε λεπτομέρειες για το πρόγραμμα -άγνωστο αν θα ονομαστεί Music Key όπως έχει κυκλοφορήσει- τόνισε ότι ένα από τα εμπόδια είναι το "πως θα δώσουν στο κόσμο επιλογές" (με άλλα λόγια πως θα διαμορφώσουν τις τιμές των πακέτων και ποια χαρακτηριστικά θα είναι διαθέσιμα για κάθε συνδρομητικό πακέτο).

 

Λαμβάνοντας επίσης υπόψη, ότι η μουσική συνδρομητική υπηρεσία του YouTube θα περιλαμβάνει ζωντανές εμφανίσεις και συναυλίες, ενδεχομένως αυτά τα ζητήματα να είναι πολύ πιο πολύπλοκα από ότι αυτά που προσφέρουν οι ανταγωνιστικές υπηρεσίες όπως το Spotify κ.ά. Ακόμα δεν είναι ξεκάθαρο πότε η υπηρεσία θα "βγει στον αέρα", αλλά οι δηλώσεις της Wojcicki είναι απόδειξη ότι το YouTube ετοιμάζει κάτι μεγάλο. Για να δούμε...

 

Link.png Site: Engadget