Γεγονός είναι ότι οι πωλήσεις των Android-based smartphones της HTC υστερούν σε σχέση με αυτές του κύριου ανταγωνιστή της, της Samsung.

Το Windows Phone 8X της εταιρείας, δεν κατάφερε να προσελκύσει την προσοχή των χρηστών, όπως συμβαίνει με τις Lumia συσκευές της Nokia και εν μέσω όλων αυτών, η πρόσφατη ανακοίνωση ότι το HTC One θα καθυστερήσει εξαιτίας έλλειψης εξαρτημάτων, έρχεται να συμπληρώσει την κατάσταση.

 

Η εταιρεία ανακοίνωσε πλέον επίσημα ότι προχωράει σε αλλαγή στρατηγικής όσον αφορά τον τομέα του marketing και των προωθητικών ενεργειών του εμπορικού σήματός της, καθώς πλέον θα εγκαταλείψει το σλόγκαν που χρησιμοποιούσε μέχρι πρόσφατα, το "Quietly Brilliant". Υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας ο Benjamin Ho επιβεβαίωσε πλέον ότι δεν θα χρησιμοποιηθεί το συγκεκριμένο σλόγκαν σε μελλοντικές διαφημίσεις.

 

Υπενθυμίζεται ότι η χρήση του ξεκίνησε το 2009 ενώ δεν έχει γίνει λόγος μέχρι στιγμής τι θα το αντικαταστήσει.

 

Link.png Site: http://www.neowin.net/news/htc-will-no-longer-be-quietly-brilliant[/url]']neowin.net