Από ότι φαίνεται και η LG επιθυμεί να εισέλθει στην αγορά των έξυπνων συσκευών που χρησιμοποιούν Τεχνητή Νοημοσύνη (AI). Από το 2018 λοιπόν, θα χρησιμοποιεί ένα νέο sub-brand με την ονομασία “ThinQ” για να λανσάρει προϊόντα και υπηρεσίες στις οποίες χρησιμοποιείται AI.

Όλες οι επερχόμενες τηλεοράσεις και ψυγεία, αλλά και ηλεκτρονικές συσκευές και υπηρεσίες που θα βρίσκονται υπό το νέο brand θα έχουν χαρακτηριστικά που έχουν αναπτυχθεί με τεχνικές βαθιάς εκμάθησης και θα είναι σε θέση να επικοινωνούν μεταξύ τους.
Σύμφωνα με την LG, οι νέες της προτάσεις στην αγορά πρόκειται να χρησιμοποιούν τη δική της τεχνολογία AI, με την ονομασία DeepThinQ ωστόσο δεν έκανε γνωστά πιθανά χαρακτηριστικά και δυνατότητες.

 

Η Νοτιοκορεάτικη εταιρεία έχει κυκλοφορήσει στην αγορά έξυπνες συσκευές κάτω από την επωνυμία SmartThinQ αλλά υποστηρίζει πως το νέο “brand” προορίζεται για να δώσει “έμφαση στα νέα έξυπνα προϊόντα της LG”.
Σε σχετική ανακοίνωση, η Νοτιοκορεάτικη εταιρεία είπε ότι το “επόμενο τεχνολογικό όριο είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη και καθώς είναι ηγέτης στις οικιακές συσκευές και στα καταναλωτικά προϊόντα έχει την ευθύνη και την υποχρέωση να καταστήσει την Τεχνητή Νοημοσύνη πιο προσιτή και λιγότερο τρομακτική”.

 

Τη περασμένη χρονιά, η LG έδωσε στη δημοσιότητα κάποια στοιχεία ότι πρόκειται να δώσει έμφαση στη Τεχνητή Νοημοσύνη. Στη CEOS 2017 είχε ανακοινώσει την τεχνολογία βαθιάς εκμάθησης DeepThinQ ενώ δημιούργησε και ένα εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης στη Σεούλ στο οποίο πραγματοποιεί όλες τις έρευνες πάνω σε voice-, video- και sensor-related εφαρμογές AI.

 

Link.png Site: Engadget