Για δεύτερη φορά, διαφημιστικές εταιρείες βρίσκονται ενώπιον μίας πρωτόγνωρης αλλαγής του business model τους, λόγω ενός νέου χαρακτηριστικού που θα λανσάρει η Apple με μία νέα έκδοση του λειτουργικού της.

Έτσι στο iOS 11, το οποίο αναμένεται να καταφθάσει στα τηλέφωνα και τα tablet των χρηστών τις επόμενες ημέρες, θα περιλαμβάνει στον browser Safari μία νέα λειτουργία ονόματι “αποτροπή έξυπνης παρακολούθησης” (“intelligent tracking prevention”).

 

Η λειτουργία αυτή δεν θα επιτρέπει στις εταιρείες online μάρκετινγκ να παρακολουθούν τους χρήστες καθώς “σερφάρουν” στο ίντερνετ. Κάτι που πρακτικά το καταλαβαίνει κανείς, βλέποντας τις ίδιες διαφημίσεις να προβάλλονται σε όλα τα σάιτ που επισκέπτεται.

 

Η ίδια λειτουργία θα κάνει την εμφάνισή της και στους υπολογιστές της Apple, καθώς περιλαμβάνεται στο νέα έκδοση High Sierra του macOS.

 

Έξι από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές κοινοπραξίες απέστειλαν επιστολή στην Apple, όπου εκφράζουν τη “βαθιά ανησυχία” τους για τον τρόπο που θα υλοποιηθεί η εν λόγω αλλαγή, ζητώντας από την εταιρεία να “ξανασκεφθεί το σχέδιό της να διαταράξει το πολύτιμο οικοσύστημα ψηφιακής διαφήμισης, το οποίο χρηματοδοτεί μεγάλο μέρος από το σημερινό ψηφιακό περιεχόμενο και υπηρεσίες”.

 

Link.png Site: Guardian