Η Apple επιβεβαίωσε ότι η εξαγορά της δημοφιλούς εφαρμογής Shazam ολοκληρώθηκε, έχοντας λάβει και την τελική έγκριση από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Παράλληλα η Apple ανακοίνωσε ότι σε μελλοντική έκδοση της εφαρμογής, θα αφαιρεθούν όλες οι διαφημίσεις. Η συμφωνία είχε ανακοινωθεί για πρώτη φορά τον περασμένο Δεκέμβριο, με την Apple πλέον να έχει στη διάθεσή της μια από τις δημοφιλέστερες mobile εφαρμογές όλων των εποχών όχι μόνο στο iOS αλλά και στο Android με περισσότερα από 1 δισ. downloads. Με το Shazam ο χρήστης μπορεί να αναγνωρίσει ένα  μουσικό κομμάτι εμφανίζοντας όλα τα στοιχεία του, "ακούγοντάς" το για λίγα μόλις δευτερόλεπτα. Παράλληλα εμφανίζει συνδέσμους για αγορά του από το iTunes ή αναπαραγωγή του από το Apple Music αλλά και το Spotify.

Με την εξαγορά του Shazam, ο αντιπρόεδρος του Apple Music, Oliver Schusser, δεν γνωστοποιεί τα μελλοντικά σχέδια της Apple για την εφαρμογή, παρά μόνο ότι η εταιρεία «είναι ενθουσιασμένη που φέρνει τις δύο ομάδες μαζί προκειμένου να προσφέρει στους χρήστες περισσότερους τρόπους να ανακαλύψουν, να βιώσουν και να απολαύσουν τη μουσική».

TNW