Οι Apple και Swatch έχουν διασταυρώσει τα ξίφη τους στις δικαστικές αίθουσες τους τελευταίους μήνες, σε διαφορετικές χώρες.

Στις αρχές του μήνα, η Apple έχασε την πρώτη της δικαστική μάχη ενάντια στην Ελβετικής κατασκευάστρια ρολογιών όταν ένα δικαστήριο στην Ελβετία κατέληξε στην απόφαση ότι δικαιούται να χρησιμοποιεί το σλόγκαν «Tick Different» για τα ρολόγια της, παρά την ομοιότητα του με το «Think Different» που χρησιμοποιεί η Apple.

Πρόσφατα, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα The Sydney Morning Herald, η Αμερικάνικη εταιρεία έχασε μία ακόμα μάχη απέναντι στην Swatch. Η Apple ισχυρίστηκε κατά την διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας στην Αυστραλιανή Υπηρεσία Εμπορικών Σημάτων ότι θα πρέπει να απαγορευτεί στην Swatch να χρησιμοποιεί την φράση «one more thing», την οποία χρησιμοποιεί η ίδια για να ανακοινώνει επιπλέον προϊόντα κατά την διάρκεια των εκδηλώσεων της.

Η Apple επίσης είχε υποβάλλει αίτηση για να κατοχυρώσει τα πνευματικά δικαιώματα για την χρήση του σλόγκαν στην Αυστραλία, όμως τελικά η απόφαση που βγήκε αυτό τον μήνα δεν δικαίωσε την Apple, με το δικαστήριο να διατάζει την Αμερικάνικη εταιρεία να πληρώσει και τα νομικά έξοδα της Swatch. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, και οι δύο εταιρείες χρησιμοποιούσαν την ίδια φράση όταν ανακοίνωναν νέα προϊόντα, αλλά δεν συνδεόταν με συγκεκριμένα αγαθά ή υπηρεσίες παρά μόνο με τις παρουσιάσεις τους.

Η ίδια φράση «one more thing» χρησιμοποιήθηκε από την Swatch για να προωθήσει διαφημιστικά μία νέα σειρά ρολογιών με θέμα το «film noir» στην Αυστραλία, όμως η Ελβετική εταιρεία ισχυρίστηκε ότι εμπνεύστηκε από την τηλεοπτική σειρά Columbo, με τον Peter Falk στον πρωταγωνιστικό ρόλο, ο οποίος χρησιμοποιούσε την φράση «just one more thing» πολύ συχνά.

PhoneArena

  • Confused 1