Εξαιτίας των ενισχυμένων χαρακτηριστικών του Apple T2 τσιπ, το iMac Pro και όλα τα MacBook Pro μοντέλα που κυκλοφόρησαν το 2018, θα πρέπει να περνάνε αποκλειστικά από το service της Apple σε συγκεκριμένες περιπτώσεις επισκευών.

Αυτό φανερώνει έγγραφο που έχει στη διάθεση της η ιστοσελίδα MacRumors στο οποίο αναφέρεται ακόμα ότι στην περίπτωση των MacBook Pro 2018, το προαπαιτούμενο αυτό αφορά επισκευές που έχουν να κάνουν με την οθόνη, το logic board, το Touch ID, αλλά και το μέρος το οποίο περιλαμβάνει το πληκτρολόγιο, τη μπαταρία, το trackpad και τα ηχεία. Στο iMac Pro, η αναγκαστική επίσκεψη σε επισκευαστικό κέντρο της Apple αφορά προβλήματα με το Logic board και το flash storage.

Με τη συνθήκη αυτή, οποιαδήποτε επισκευή κάποιου από τα παραπάνω εξαρτήματα μέσα από μη εξουσιοδοτημένο service, θα οδηγήσει σε μια ελλιπή επισκευή και μη αξιόπιστο σύστημα σύμφωνα με την Apple από τη στιγμή που δε θα έχουν τρέξει τα επίσημα διαγνωστικά εργαλεία της εταιρείας. Η χρήση τους είναι εφικτή μόνο στα Apple Store και στα επίσημα εξουσιοδοτημένα επισκευαστικά κέντρα της εταιρείας και ως εκ τούτου, οποιοσδήποτε άλλος χωρίς το κατάλληλο πιστοποιητικό, δε θα μπορεί να κατασκευάζει πλήρως το iMac Pro και τα MacBook Pro 2018.

Μάλιστα στην περίπτωση που όταν για τα δύο αυτά προϊόντα, λήξει η επίσημη υποστήριξή τους από την Apple, τότε τίθεται θέμα πως ένας κάτοχός τους θα μπορεί να τα επισκευάσει σε περίπτωση προβλήματος. 

Όλα τα παραπάνω οφείλονται στο T2 τσιπ το οποίο ενσωματώνει πολλά μέρη τα οποία παλαιότερα βρίσκαμε με ξεχωριστή παρουσία μέσα σε ένα σύστημα, όπως ο ελεγκτής διαχείρισης συστήματος, ο επεξεργαστής σήματος εικόνας, ο ελεγκτής ήχου καθώς και ο ελεγκτής SSD. Ενσωματώνει ακόμα και έναν " Secure Enclave" συνεπεξεργαστή για ασφαλές boot κρυπτογραφημένη αποθήκευση και έλεγχο ταυτότητας μέσω Touch ID.

MacRumors