Ο γνωστός αναλυτής Ming Chi-Kuo ο οποίος πλέον δεν δουλεύει στην KGI Securities αλλά εξακολουθεί να ασχολείται με θέματα που αφορούν την Apple στη νέα του εργασία, προχωρά αυτή τη φορά σε προβλέψεις για τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας, οι οποίες όμως δε στηρίζονται σε αξιόπιστες πληροφορίες όπως κατά το παρελθόν.

Αυτές δεν αφορούν κάποια ενέργεια της Apple η οποία θα σημειωθεί το άμεσο χρονικό διάστημα αλλά μετά το 2020 και αφορούν δύο πολύ σημαντικές κυκλοφορίες. Αρχικά ο Ming Chi-Kuo αναφέρει ότι τα γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας της Apple θα κυκλοφορήσουν το 2020 αν και άλλες πληροφορίες μεταθέτουν την παρουσίαση του συγκεκριμένου προϊόντος για τα τέλη του 2021. Ο CEO της Apple, Tim Cook, έχει επανειλημμένως αναφερθεί στις προοπτικές της επαυξημένης πραγματικότητας χωρίς βέβαια να επιβεβαιώνει ότι η εταιρεία του εργάζεται πάνω σε ένα σχετικό προϊόν, όμως όλα δείχνουν ότι τα AR γυαλιά θα αποτελέσουν το νέο μεγάλο προϊόν της Apple τα επόμενα χρόνια. Σε παλαιότερη δήλωσή του ο Cook είχε αναφέρει ότι η τεχνολογία που απαιτείται για να κυκλοφορήσει στην αγορά σχετικό προϊόν από την Apple δεν είναι ακόμα ώριμη και οι καταναλωτές δεν θα ήταν ικανοποιημένοι αν αυτό χρησιμοποιούσε τη διαθέσιμη τεχνολογία.

Μεγαλύτερο ενδιαφέρον πάντως παρουσιάζει η δεύτερη πρόβλεψη του Kuo κατά την οποία αναφέρει ότι η Apple θα κυκλοφορήσει τελικά το δικό της αυτοκίνητο κάπου μεταξύ του 2023 και του 2025. Σε συνδυασμό και με την κυκλοφορία των ar γυαλιών, το αυτοκίνητο της Apple θα βοηθήσει την εταιρεία να «πιάσει» το επόμενο τρισεκατομμύριο χρηματιστηριακής αξίας, έχοντας καταφέρει κάτι παρόμοιο πριν μερικές ημέρες. Με κωδική ονομασία "Project Titan", τα σχέδια της Apple για δημιουργία αυτοκινήτου έχουν περάσει από χίλια κύματα, με την τελευταία φημολογία να αναφέρει ότι η εταιρεία δεν αναπτύσσει μόνο κάποιο σύστημα αυτόνομης οδήγησης για να διαθέσει στις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Η τελευταία επιβεβαιωμένη εξέλιξη που δείχνει ότι η Apple σκέφτεται σοβαρά  και πάλι την ανάπτυξη του δικού της αυτοκινήτου, φέρει τον Doug Field να επιστρέφει στο Κουπερτίνο μετά από παρουσία στην Tesla για 5 συνεχή χρόνια ως υπεύθυνος για την παραγωγή του Model 3, αλλά και κατά το παρελθόν στην Ford.

AppleInsider