Ανέκαθεν, η αναζήτηση και η εύρεση εφαρμογών στο App Store του iOS ήταν προβληματικές, ως έναν βαθμό. Με το πέρασμα του χρόνου είχαν κάνει την εμφάνισή τους ορισμένες βελτιώσεις, όμως, από ότι φαίνεται, η Apple σκοπεύει να φέρει σημαντικές αλλαγές στη διαδικασία αναζήτησης εφαρμογών.

Σύμφωνα με το Bloomberg, περίπου 100 υπάλληλοι της Apple εργάζονται αναζητώντας πιθανές αλλαγές για το App Store, συμπεριλαμβανομένης μιας αλλαγής που είναι σχετικά αμφιλεγόμενη. Σύμφωνα με τη δημοσίευση του Bloomberg, η Apple εξετάζει το σενάριο ενσωμάτωσης ενός μοντέλου επί πληρωμή, στο οποίο οι developers θα έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν, ώστε οι εφαρμογές τους και τα παιχνίδια τους να προβάλλονται ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης.

 

Πρόκειται για μια ενέργεια που η Google κάνει ήδη στο Android. Παραδείγματος χάρη, εάν ο χρήστης πραγματοποιήσει αναζήτηση με τον όρο "card game", στην αρχή των αποτελεσμάτων θα προβληθεί ένα προτεινόμενο παιχνίδι, ο developer του οποίου έχει πληρώσει για τη συγκεκριμένη εμφάνιση στην κορυφή.

 

gallery_363048_2550_39049.png

 

Φημολογείται ότι επικεφαλής της εν λόγω "μυστικής" ομάδας είναι ο Todd Teresi, ένα στέλεχος της Apple που ήταν επικεφαλής του iAd, προτού η εταιρεία αποφασίσει να καταργήσει την υπηρεσία και να αποσυρθεί από τον χώρο των διαφημίσεων. Ακόμη, τον περασμένο Δεκέμβριο είχε ανακοινωθεί ότι ο Phil Schiller, senior vice president του τμήματος marketing της Apple, θα αναλάβει την επίβλεψη του τμήματος της εταιρείας που είναι υπεύθυνο για το App Store.

 

Το πιθανότερο σενάριο είναι ότι, οι όποιες αλλαγές του App Store, θα παρουσιαστούν τον Ιούνιο στο συνέδριο WWDC.

 

Link.png Site: TheVerge