Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters, η ανάπτυξη του ηλεκτρικού αυτοκινήτου που θα φέρει το λογότυπο της Apple βρίσκεται σε ιδιαίτερα προχωρημένο στάδιο καθώς ο Αμερικάνικος κολοσσός της τεχνολογίας αναζητά προμηθευτή/ες για τις μπαταρίες του.

Μάλιστα, σύμφωνα με το Reuters, οι συζητήσεις με τους Κινέζους προμηθευτές CATL και BYD βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο αν και δεν είναι σίγουρο ότι θα καταλήξουν σε συμφωνία. Η CATL είναι ο μεγαλύτερος προμηθευτής μπαταριών στον χώρο, με συνεργάτες όπως η Tesla ενώ η BYD βρίσκεται στην 4η θέση στην παγκόσμια κατάταξη.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, δείγμα του πόσο πιστεύει η εταιρεία στο εγχείρημα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, η εξάρτηση της από ξένους προμηθευτές δεν πρόκειται να κρατήσει για πολύ καιρό καθώς όπως ανέφερε και ο οικονομικός σύμβουλος του Λευκού Οίκου, Jared Bernstein, ετοιμάζει τις δικές προηγμένες εγκαταστάσεις κατασκευής μπαταριών επί Αμερικανικού εδάφους, ένα αναμφισβήτητα φιλόδοξο σχέδιο το οποίο όμως έχει τη στήριξη της κυβέρνησης των Η.Π.Α και του Προέδρου Joe Biden, ο οποίος πρόσφατα ανακοίνωσε χρηματοδοτικό πρόγραμμα ύψους $1,7 τρις για την ανάπτυξη πράσινων υποδομών συμπεριλαμβανομένων και $174 δις για την ενίσχυση της τοπικής κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων.

Όπως αναφέραμε, δεν είναι ακόμα σίγουρο ότι οι CATL, BYD και Apple θα καταλήξουν σε συμφωνία καθώς η Apple επιθυμεί για λόγους κόστους παραγωγής να χρησιμοποιήσει μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου και όχι νικελίου κοβαλτίου που είναι αρκετά ακριβότερες. Αν ωστόσο οι διαπραγματεύσεις δεν έχουν αίσια κατάληξη, τότε η Αμερικάνικη εταιρεία που επιθυμεί να ξεκινήσει την παραγωγή του αυτοκινήτου της το 2024 -το οποίο και θα έχει «εφοδιάσει» με την δική της self-driving τεχνολογία- θα προχωρήσει άμεσα στην κατασκευή εγκαταστάσεων για να παράγει μπαταρίες δικής της τεχνολογίας.

Να αναφέρουμε ότι οι κατασκευαστές μπαταριών έχουν αυξήσει σημαντικά την παραγωγή τους, καθώς η ζήτηση από τις αυτοκινητοβιομηχανίες είναι τεράστια από την ολοένα και αυξανόμενη μετατόπιση τους προς την αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων.

  • Like 2