Όταν κάποιες εταιρείες, όπως η Apple, ανακοινώνουν ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα σε ένα μικρό ποσοστό των συσκευών της, με αποτέλεσμα να απαιτείται επιδιόρθωση σε επίσημα κέντρα υποστήριξης και σημεία σέρβις, μπορεί το ποσοστό αυτό να αντιπροσωπεύει πολλές χιλιάδες συσκευές ή και εκατομμύρια.

Μην ξεχνάμε ότι η Apple είναι η τρίτη δύναμη στον κόσμο σε αριθμό πωλήσεων συσκευών. Παρόλα αυτά, αυτή τη φορά ενδεχομένως το ζήτημα με το iPhone 8 που προέκυψε να μην είναι τόσο διαδεδομένο.

Σε επίσημη ανακοίνωση της, η Apple αναφέρει ότι υπάρχει ένα ζήτημα με το logic board (ουσιαστικά την μητρική πλακέτα) σε ορισμένα iPhone 8 που κατασκευάστηκαν μεταξύ Σεπτεμβρίου 2017 και Μαρτίου 2018 (στην ουσία έχουμε να κάνουμε με συσκευές που κυκλοφόρησαν το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς). Οι χρήστες αναφέρουν κολλήματα ή ξαφνικές επανεκκινήσεις καθώς και αποτυχίες εκκίνησης του λειτουργικού συστήματος. Αν αντιμετωπίσετε τέτοια προβλήματα, τότε καλό θα ήταν να επισκεφθείτε την σχετική ιστοσελίδα της Apple και να ελέγξετε μήπως το κατασκευαστικό ελάττωμα επηρεάζει και το δικό σας iPhone. 

Αν η συσκευή σας βρίσκεται ανάμεσα σε εκείνες που απαιτείται η επισκευή τους, θα χρειαστεί να επισκεφτείτε κάποιον εξουσιοδοτημένο πάροχο σέρβις της Apple στην χώρα μας για να σας την επιδιορθώσουν ή αντικαταστήσουν. Έχετε πάντως υπόψη σας ότι αν η συσκευή σας έχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα ή έχει υποστεί ζημιά όπως να έχει ραγισμένη οθόνη, θα χρειαστεί να πληρώσετε για την επισκευή της πριν αντικατασταθεί το logic board. Αν η συσκευή είναι σε καλή κατάσταση, το πιθανότερο πάντως είναι να λάβετε δωρεάν μία μονάδα αντικατάστασης.

Λάβετε επίσης υπόψη ότι το "Πρόγραμμα αντικατάστασης Logic Board" αφορά αυστηρά μόνο συσκευές iPhone 8 (δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τις συσκευές iPhone 8 Plus).

GSMArena

  • Sad 1