Πριν λίγες ημέρες, μάθαμε ότι η Apple ζήτησε από τα εξουσιοδοτημένα κέντρα service να επισκευάζουν συσκευές iPhone 7 και iPhone 7 Plus που έχουν απενεργοποιημένο το μικρόφωνο τους (πρόβλημα που προέκυψε μετά την αναβάθμιση σε iOS 11.3 ή σε νεότερη έκδοση).

Τώρα, σύμφωνα με ένα άλλο έγγραφο που διέρρευσε και που απέστειλε η Apple επίσης σε εξουσιοδοτημένα κέντρα service μαθαίνουμε για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει το προσωπικό στα κέντρα service στην περίπτωση που διαπιστωθεί πρόβλημα με το Face ID σε συσκευές iPhone X.

Από ότι φαίνεται, το πρόβλημα στο Face ID έχει κάποια σχέση με την κύρια κάμερα της συσκευής, καθώς στο έγγραφο που διέρρευσε διαβάζουμε ότι το πρώτο βήμα είναι να “τρέξουν” ένα διαγνωστικό τεστ για να διαπιστωθεί αν τα προβλήματα στο Face ID μπορούν να επιλυθούν με την επισκευή της οπίσθιας κάμερας. Αν το παραπάνω αποτύχει να δώσει λύση στο πρόβλημα, τότε το προσωπικό θα πρέπει να ξεκινήσει τη διαδικασία αντικατάστασης της συσκευής, προσφέροντας στους χρήστες που επηρεάζονται μία ολοκαίνουρια συσκευή.

Όσον αφορά στη σχέση της οπίσθιας κάμερας με το Face ID, αν και δεν υπάρχει επίσημη πληροφόρηση, φημολογείται ότι η κάμερα True Depth και η κάμερα telephoto συνδέονται με κάποιο τρόπο μεταξύ τους. 

GSMArena