Μόλις λίγες εβδομάδες μετά την ανακοίνωση της τελευταίας αύξησης των τιμών του στις ΗΠΑ και την περασμένη εβδομάδα στο Ηνωμένο Βασίλειο, το Netflix ανακοίνωσε ότι καταργεί τη δημοφιλή πρακτική της κοινής χρήσης λογαριασμού μεταξύ ατόμων που δεν μένουν στο ίδιο σπίτι, προτρέποντάς τους να πληρώσουν μια επιπλέον χρέωση για το προνόμιο αυτό.

Σε ανάρτηση στο επίσημο blog της υπηρεσίας, ο Chengyi Long, διευθυντής καινοτομίας προϊόντων, αναφέρει ότι «ενώ η υπηρεσία είναι εξαιρετικά δημοφιλής, έχει δημιουργηθεί κάποια σύγχυση σχετικά με το πότε και πώς μπορεί να κοινοποιηθεί ένας λογαριασμός του Netflix. Ως αποτέλεσμα, οι λογαριασμοί μοιράζονται μεταξύ διαφορετικών νοικοκυριών επηρεάζοντας τη δυνατότητά μας να επενδύουμε σε καταπληκτικές νέες τηλεοπτικές σειρές και ταινίες για τα μέλη μας».

Το Netflix θα δοκιμάσει τη νέα του προσέγγισή του σε τρεις χώρες: τη Χιλή, την Κόστα Ρίκα και το Περού. Εκεί, εκτός από τη δυνατότητα μεταφοράς προφίλ σε νέους λογαριασμούς (είτε τον κύριο λογαριασμό του χρήστη είτε κάποιον άλλον), οι συνδρομητές θα βλέπουν σχετικό μήνυμα να προσθέσουν έναν επιπλέον θεατή στο πακέτο τους με μειωμένη τιμή: 2.380 CLP στη Χιλή, 2,99 USD σε Κόστα Ρίκα και 7,9 PEN στο Περού.

Δεν είναι η πρώτη φορά που το Netflix πειραματίζεται με τον περιορισμό της κοινής χρήσης κωδικού πρόσβασης. Πέρυσι, η εταιρεία πειραματίστηκε με ένα εργαλείο επαλήθευσης λογαριασμού για να εμποδίσει τους μη εξουσιοδοτημένους χρήστες να παραβιάζουν τους λογαριασμούς άλλων.

PaidSharing_936x622.jpeg.04b4392bc011f07fcf93801a87dffd47.jpeg

Ωστόσο, η προσθήκη των χαρακτηριστικών "προσθήκη επιπλέον μέλους" και "προφίλ μεταφοράς" δείχνει ότι το Netflix σκέφτεται στρατηγικά πώς μπορεί να συνεχίσει να μεγαλώνει ως εταιρεία καθώς ο ρυθμός αύξησης των συνδρομητών του δείχνει να μειώνεται. Εάν το Netflix σκοπεύει να κρατήσει τον θρόνο του ως ο βασιλιάς του video streaming, θα πρέπει να συνεχίσει να χρηματοδοτεί όλο και πιο ακριβές πρωτότυπες παραγωγές όπως το περσινό Red Notice, η παραγωγή του οποίου ξεπέρασε τα 200 εκατομμύρια δολάρια. 
 

  • Confused 1