Με λίγο παραπάνω από 8 εκατομμύρια νέους συνδρομητές να εγγράφονται στην υπηρεσία το περασμένο τρίμηνο.

Ως μέρος των τελευταίων οικονομικών αποτελεσμάτων, το Netflix ανακοίνωσε πως πλέον διαθέτει 222 εκατομμύρια συνδρομητές, σημειώνοντας άνοδο 9% από την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

"Το 2021 πετύχαμε πολλά πράγματα: είχαμε τη μεγαλύτερη τηλεοπτική σειρά του έτος (Squid Game), τις δύο μεγαλύτερες κυκλοφορίες ταινιών όλων των εποχών (Red Notice και Don’t Look Up) και καταφέραμε να γίνουμε το στούντιο με τις περισσότερες νίκες και υποψηφιότητες στα Emmy για το 2021" αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας στους μετόχους.

Η εταιρεία είχε καθαρά έσοδα ύψους 607 εκατομμυρίων δολαρίων, με έσοδα 7,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε 31 Δεκεμβρίου, που σημαίνει πως τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 16% σε ετήσια βάση. Το Netflix απέκτησε  8,28 εκατομμύρια νέους συνδρομητές μέσα στο τρίμηνο και 18,18 εκατομμύρια συνδρομητές όλο το περασμένο έτος.

Το τρίμηνο ήταν πολύ καλό και για νέο περιεχόμενο, καθώς ανακοίνωσε πως σειρές όπως το The Witcher (484 εκατομμύρια ώρες προβολής), You (468 εκ. ώρες), Emily in Paris (287 εκ. ώρες) και Cobra Kai (274 εκ. ώρες) σημείωσαν μεγάλη επιτυχία, με το Squid Game (1,65 δις. ώρες) να αποτελεί τη δημοφιλέστερη τηλεοπτική σειρά όλων των εποχών στην υπηρεσία. Επιπλέον αναφέρθηκε το Red Notice ως blockbuster, σημειώνοντας πως "έγινε πολύ γρήγορα η πιο δημοφιλής ταινία της υπηρεσίας με 364 εκ. ώρες προβολής μόλις σε 4 εβδομάδες".

Αναφορά έγινε και στον ανταγωνισμό που γίνεται πιο έντονος, λέγοντας πως "μπορεί να επηρεάζει την ανάπτυξη", αλλά πως το Netflix "συνεχίζει να μεγαλώνει σε κάθε χώρα όπου και οι υπόλοιπες υπηρεσίες έγιναν διαθέσιμες, ενισχύοντας την άποψη πως η μεγαλύτερη ευκαιρία στον χώρο είναι κατά τη μετάβασή της από παραδοσιακά μέσα σε streaming περιεχομένου", προσθέτοντας πως συνεχίζει να έχει μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης, αν μπορέσουν να βελτιώσουν την υπηρεσία τους.

Τέλος, παρά τα εντυπωσιακά νούμερα, ο ρυθμός προσέλκυσης νέων συνδρομητών δεν ήταν ο επιθυμητός για την αγορά, με αποτέλεσμα η αξία της μετοχής του Netflix να σημειώσει πτώση έως και 20% μέσα σε λίγες μόνο ώρες, στη χειρότερη επενδυτική μέρα της εταιρείας μετά τον Ιούλιο του 2012.