Φαίνεται να ακολουθεί τα βήματα των Netflix και Amazon.

Έπειτα από μία περίοδο αυξήσεων στις συνδρομές κυρίως λόγω του lockdown και της πανδημίας, οι μεγάλοι των streaming υπηρεσιών φαίνεται να αντιμετωπίζουν προβλήματα στις εγχώριες αγορές τους. Το Netflix έχασε 433.000 συνδρομητές στις ΗΠΑ και τον Καναδά κατά το δεύτερο τρίμηνο, ενώ η Disney φέρεται επίσης να δυσκολεύεται. Βέβαια, εκτός ΗΠΑ και Καναδά, τα πράγματα είναι διαφορετικά.

Χάρη στα οικονομικά προγράμματα μόνο για φορητές συσκευές, οι streaming εταιρείες φαίνεται να έχουν κέρδη σε μέρη όπως η Ασία. Το Netflix, το οποίο διαθέτει ήδη συνδρομή στην Ινδία μόνο για κινητά που κοστίζει $2,67, το τελευταίο τρίμηνο ξεπέρασε το ένα εκατομμύριο συνδρομητές. Τώρα, η Disney επιδιώκει να αξιοποιήσει την τεράστια επιτυχία της στην Ινδία με το δικό της πρόγραμμα για κινητά που θα κοστίζει $6,70 ετησίως.

Έχοντας μετονομάσει σε Hotstar την υπηρεσία της για την περιοχή της Ινδίας, η εταιρεία παρουσιάζει τρία νέα πλάνα συνολικά. Εκτός από το πλάνο μόνο για κινητά, το οποίο επιτρέπει προβολή σε HD, υπάρχει το πλάνο Super με $12,08 ετησίως για 2 συσκευές σε HD (κινητό και web) αλλά και το Premium για 4 συσκευές με $20,14 ετησίως και προβολή σε ανάλυση έως 4K. Τα τρία πλάνα θα τεθούν σε ισχύ την 1η Σεπτεμβρίου, όπως ανακοίνωσε η Disney κατά τη διάρκεια μίας virtual εκδήλωσης.

Αν και είναι ακριβώς το αντίθετο μοντέλο από αυτό που ακολουθεί σε ΗΠΑ και άλλες αγορές, τα πλάνα αυτά έχουν νόημα για την αγορά της Ινδίας. Η μετάβαση σε πλάνα μόνο για κινητά είναι ένα δοκιμασμένο μοντέλο που στοχεύει κυρίως στο μεγάλο κομμάτι πληθυσμού που χρησιμοποιεί μόνο τα κινητά του για σύνδεση στο Internet. Η ανακοίνωση των νέων πλάνων έρχεται επίσης μόλις λίγες εβδομάδες πριν την τελευταία έκθεση κερδών της Disney στις 12 Αυγούστου, όπου όλα τα βλέμματα θα είναι στραμμένα στους αριθμούς των συνολικών συνδρομητών της Disney+.