Η είσοδος του Netflix στην αγορά των mobile παιχνιδιών ξεκινάει με (πολύ) αργούς ρυθμούς.

Σύμφωνα με μια ανάλυση που πραγματοποίησε η υπηρεσία Apptopia για λογαριασμό του CNBC, τα mobile παιχνίδια του γίγαντα του streaming έχουν γίνει download συνολικά 23,3 εκατομμύρια φορές και διαθέτουν κατά μέσο όρο περίπου 1,7 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες. Με άλλα λόγια, λιγότερο από το ένα τοις εκατό των 221 εκατομμυρίων πελατών του Netflix εκμεταλλεύονται τα παιχνίδια που περιλαμβάνονται στις συνδρομές τους.

Στο παρελθόν, η εταιρεία ανέφερε ότι δεν περίμενε ότι το τμήμα παιχνιδιών της θα ήταν άμεσα κερδοφόρο. «Θα προχωρήσουμε σε πειράματα και θα δοκιμάσουμε ένα σωρό πράγματα», δήλωσε ο COO του Netflix Greg Peters στους επενδυτές κατά τη διάρκεια της περσινής ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων για τα κέρδη του τέταρτου τριμήνου της εταιρείας.

Παρόλα αυτά, το ερώτημα που πιθανώς είναι στο μυαλό όλων, είναι το πόσο καιρό είναι διατεθειμένο το Netflix να περιμένει για να δει αν η κίνησή του είναι σωστή, ειδικά από τη στιγμή που έχασε σχεδόν ένα εκατομμύριο συνδρομητές κατά τη διάρκεια του πιο πρόσφατου τριμήνου της. Άλλα “στοιχήματα” της εταιρείας όπως το blog για τους fan της με την ονομασία Tudum, αποτέλεσαν αντικείμενο περικοπών μετά από λίγους μόνο μήνες λειτουργίας.

Η εταιρεία έχει μοιραστεί ελάχιστες λεπτομέρειες σχετικά με το πόσα έχει δαπανήσει για την επέκταση του χαρτοφυλακίου της πέρα από τις τηλεοπτικές σειρές και τις ταινίες, αλλά τα περισσότερα σημάδια δείχνουν ότι πρόκειται για μια σημαντική επένδυση. Νωρίτερα φέτος, η εταιρεία πλήρωσε 72 εκατομμύρια δολάρια για να αποκτήσει την Next Games, το στούντιο πίσω από το Stranger Things: Puzzle Tales. Πιο πρόσφατα, εξασφάλισε τα αποκλειστικά δικαιώματα για smartphones σε αγαπημένους ανεξάρτητους τίτλους όπως το Spiritfarer και το Into The Breach. Θεωρείται σίγουρο ότι το Netflix είναι απίθανο να πραγματοποιήσει παρόμοιες επενδύσεις στο μέλλον, αν οι τρέχουσες δεν αποδώσουν.