Ο διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Ted Sarandos, αποκάλυψε πρόσφατα ορισμένες λεπτομέρειες για την επιχειρηματική στρατηγική της εταιρείας, η οποία επί του παρόντος δεν περιλαμβάνει σπορ και αθλητικές εκπομπές, αλλά νέα επίπεδα συνδρομής που θα υποστηρίζονται από διαφημίσεις.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Variety, η οποία επικαλείται δηλώσεις του Ted Sarandos, το Netflix δεν έχει πρόθεση να συμπεριλάβει αθλητικά στο σύνολό των προσφορών του, η οποία είναι μία ενδιαφέρουσα επιλογή λαμβάνοντας υπόψη ότι άλλες εταιρείες streaming περιεχομένου, όπως οι Amazon και Apple ή ακόμα και η Google, ανταγωνίζονται να συνάψουν αποκλειστική συμφωνία με το πρωτάθλημα NFL για το Sunday Ticket Package τους. Ο μεγάλος ανταγωνιστής του Netflix, το Amazon Prime Video, αποτελεί προς το παρόν το σπίτι του Thursday Night Football του πρωταθλήματος NFL, με το ετήσιο συμβόλαιο αξίας $1 δισεκατομμυρίου να φαίνεται πως αποδίδει.

Μιλώντας στο παγκόσμιο συνέδριο «UBS Global TMT Conference» στη Νέα Υόρκη πρόσφατα, ο διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Ted Sarandos, εξήγησε ότι οι ζωντανές μεταδόσεις αθλητικών συναντήσεων και γεγονότων δεν είναι κατάλληλο για το μοντέλο ροής (streaming), με το προγραμματισμένο περιεχόμενο να είναι καταλληλότερο για την συνδρομητική τηλεόραση. Ο Ted Sarandos μάλιστα δεν δίστασε να πει ότι η streaming υπηρεσία «μπορεί να γίνει διπλάσια χωρίς τα αθλητικά».

«Δεν έχουμε εντοπίσει κάποιον τρόπο για την εισροή εσόδων με την ενοικίαση μεγάλων αθλητικών γεγονότων» είπε ο Ted Sarandos στο συνέδριο. «Δεν είμαστε κατά των αθλητικών, απλώς είμαστε υπέρ του κέρδους». Το Netflix πάντως ενδέχεται να χάσει την ευκαιρία να βάλει στα ταμεία του πολλά χρήματα, ιδιαίτερα όταν βλέπουμε την επιτυχία που σημειώνει η Amazon με τη μετάδοση ζωντανών αγώνων ποδοσφαίρου. Παρόλα αυτά, ο γίγαντας του streaming ενδέχεται να κοιτάει προς τις… διαφημίσεις για να αυξήσει τα κέρδη του, προσφέροντας για παράδειγμα περισσότερα ad-supported επίπεδα συνδρομής.

Σύμφωνα με το CNBC, ο Ted Sarandos είπε ότι το Netflix εξετάζει το ενδεχόμενο να προσφέρει περισσότερα από ένα επίπεδα συνδρομής που θα περιλαμβάνουν διαφημίσεις. H εταιρεία ανακοίνωσε τον Νοέμβριο την πρώτη ad-supported προσφορά στους πελάτες προς $6,99 τον μήνα. «Έχουμε πολλαπλά επίπεδα σήμερα, οπότε είναι πιθανό να έχουμε πολλαπλά επίπεδα που θα περιλαμβάνουν διαφημίσεις με την πάροδο του χρόνου, ωστόσο επί του παρόντος δεν έχουμε να πούμε κάτι» είπε ο Ted Sarandos για να συμπληρώσει: «Το ίδιο το προϊόν επίσης θα εξελιχθεί, υποθέτω, αρκετά δραματικά θα έλεγα, αλλά αργά, σταδιακά». Το Netflix πάντως είναι αναγκασμένο να εξελιχθεί μετά την αύξηση του ανταγωνισμού από υπηρεσίες όπως οι Hulu, HBO Max, Disney+, Apple TV+ και Amazon Prime Video. Στις αρχές της χρονιάς, να θυμίσουμε, ότι η εταιρεία σημείωσε την πρώτη της οικονομική συντριβή, καθώς μειώθηκαν οι συνδρομητές και η αξία της μετοχής του έπεσε (ορισμένοι από τους λόγους, σύμφωνα με τον συν-διευθύνων σύμβουλο του Netflix, Reed Hastings, ήταν οι κωδικοί πρόσβασης που μοιράζονται οι συνδρομητές και ο πόλεμος στην Ουκρανία).

  • Like 3
  • Confused 2