Το νέο συνδρομητικό πακέτο του Netflix το οποίο θα περιέχει διαφημίσεις, αναμένεται να στοιχίζει σε μηνιαία βάση μεταξύ $7 και $9 στις Ηνωμένες Πολιτείες σύμφωνα με πληροφορίες του ειδησεογραφικού πρακτορείου Bloomberg.

Σήμερα, το τρέχον «Βασικό» πρόγραμμα της εταιρείας ξεκινά από $10 το μήνα χωρίς να περιλαμβάνει HD streaming (το «Αρχικό» στην χώρα μας παραμένει επί του παρόντος στα €7,99 με το «Τυπικό» να είναι €10,99 και το «Πλήρες» να είναι €13,99). Η τιμή μπορεί να φτάσει έως και τα $20 κάθε 30 ημέρες για να αποκτήσει πρόσβαση σε περιεχόμενο 4K στο Netflix.

Το νέο πρόγραμμα ενδέχεται να φτάσει σε περίπου δέκα χώρες πριν από το τέλος του έτους, με την ευρύτερη διάθεση του να έχει προγραμματιστεί για το 2023. Το Bloomberg αναφέρει ότι το Netflix θέλει να αποφύγει πολλά από τα παράπονα που γίνονται συχνά για άλλες υπηρεσίες streaming που περιέχουν διαφημίσεις. Αρχικά, η εταιρεία σκοπεύει να προβάλλει μόνο περίπου τέσσερα λεπτά διαφημίσεων ανά ώρα και δεν θα υπάρχουν τοποθετήσεις διαφημίσεων στο τέλος μιας εκπομπής ή ταινίας. Επιπλέον, οι περισσότεροι άνθρωποι θα βλέπουν ένα σύνολο από διαφημίσεις, κυρίως επειδή το Netflix θέλει να αποφύγει να βλέπουν οι συνδρομητές του τις ίδιες λίγες διαφημίσεις επανειλημμένως.

Παλαιότερα, το Bloomberg είχε αναφέρει ότι το Netflix δεν σκοπεύει να προβάλει διαφημίσεις κατά τη διάρκεια περιεχομένου που απευθύνεται σε παιδιά ή σε ταινίες παραγωγής Netflix (πρωτότυπο περιεχόμενο). Επίσης, κώδικας που βρέθηκε στην εφαρμογή της υπηρεσίας υποδηλώνει ότι το νέο πρόγραμμα κατά πάσα πιθανότητα δεν θα υποστήριζε το χαρακτηριστικό «προβολή εκτός σύνδεσης» (offline viewing). Εκπρόσωπος του Netflix χαρακτήρισε το άρθρο του Bloomberg στην ιστοσελίδα The Verge ως «απλώς εικασίες» προσθέτοντας ότι «ακόμα βρισκόμαστε στα αρχικά στάδια των συζητήσεων για να αποφασίσουμε πως να ξεκινήσουμε ένα οικονομικότερο πρόγραμμα που να υποστηρίζεται από διαφημίσεις και επί του παρόντος δεν έχουμε λάβει αποφάσεις».

Για χρόνια, το Netflix σκεφτόταν να προσθέσει ένα πρόγραμμα που να υποστηρίζεται από διαφημίσεις, ωστόσο αυτές οι σκέψεις υπήρχαν πριν την πρόσφατη πτώση της δημοτικότητάς του. Στο πιο πρόσφατο οικονομικό τρίμηνο, το Netflix ανακοίνωσε ότι έχασε σχεδόν 1 εκατομμύριο συνδρομητές, και αυτό αφότου είχε ανακοινώσει ότι το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς τα μέλη του είχαν μειωθεί κατά 200 χιλιάδες.