Η εταιρεία ονομάζει τις νέες λειτουργίες "Pick & Play", "Search & Play" και "Share & Play". Με την πρώτη, οι δωρεάν χρήστες μπορούν να πατήσουν αναπαραγωγή στην εφαρμογή του Spotify για να επιλέξουν και να παίξουν οποιοδήποτε τραγούδι επιθυμούν, ή ακόμα και να αναζητήσουν ένα συγκεκριμένο τραγούδι και να το αναπαραγάγουν.
Η λειτουργία "Share & Play" θα μπορούσε να ενθαρρύνει τους δωρεάν χρήστες να ανοίξουν το Spotify όταν αναπαράγουν μουσική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για παράδειγμα, το Instagram επιτρέπει στους χρήστες να μοιραστούν ένα κομμάτι του Spotify στα Stories με ήχο και τους επιτρέπει επίσης να μοιράζονται μουσική στα Instagram Notes.
Προηγουμένως, οι δωρεάν χρήστες μπορούσαν μόνο να αναπαράγουν τραγούδια σε λειτουργία τυχαίας αναπαραγωγής με περιορισμένες παραλείψεις στις κινητές συσκευές.
Το Spotify αναφέρει ότι οι νέες λειτουργίες θα διατεθούν παγκοσμίως στους χρήστες του δωρεάν πακέτου, αλλά θα εξακολουθούν να υπάρχουν ορισμένοι περιορισμοί που δεν θα αντιμετωπίζουν οι συνδρομητές Premium.
Τους τελευταίους μήνες, η διαφημιστική επιχείρηση του Spotify αντιμετωπίζει δυσκολίες, με τον CEO Daniel Ek να δηλώνει στους επενδυτές ότι η εταιρεία "κινείται πολύ αργά" σε αυτό το μέτωπο. Η πλατφόρμα επιθυμεί τα έσοδα από διαφημίσεις να αποτελούν το 20% των συνολικών εσόδων της, αλλά μέχρι τον Ιούνιο είχε καταφέρει να τα αυξήσει μόνο στο 11%. Προσθέτοντας νέες δωρεάν λειτουργίες, το Spotify θα μπορούσε να αυξήσει τη συμμετοχή των δωρεάν χρηστών του, οι οποίοι στη συνέχεια θα εκτίθενται σε περισσότερες διαφημίσεις.
Το Spotify διευκρινίζει ότι άλλες λειτουργίες, όπως η υποστήριξη για lossless αναπαραγωγή που μετά από χρόνια φημών γίνεται πραγματικότητα, τα AI Playlists και το Mix, θα παραμείνουν αποκλειστικά για τους συνδρομητές Premium. Παράλληλα, λειτουργίες όπως η πρόσφατη δυνατότητα αποστολής προσωπικών μηνυμάτων σε χρήστες και οι εξατομικευμένες λίστες αναπαραγωγής daylist, που είναι διαθέσιμες στους χρήστες παγκοσμίως, θα συνεχίσουν να προσφέρονται τόσο στη δωρεάν όσο και στην επί πληρωμή εμπειρία, όπως ίσχυε και πριν.
Οι δωρεάν χρήστες αποτελούν σήμερα το μεγαλύτερο μέρος της βάσης χρηστών της εταιρείας. Από τους 696 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες του Spotify κατά το πιο πρόσφατο τρίμηνο, οι 433 εκατομμύρια ήταν δωρεάν χρήστες που υποστηρίζονται από διαφημίσεις. Επιπλέον, υπήρχαν 276 εκατομμύρια συνδρομητές Premium (επί πληρωμή) στο ίδιο τρίμηνο.
-
1
-
2
ΣΧΟΛΙΑ (9)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση