Η Microsoft και η Nintendo ανακοίνωσαν μια 10ετή συμφωνία για να φέρουν το Call of Duty στις πλατφόρμες παιχνιδιών της Nintendo, σηματοδοτώντας την προθυμία τους να μοιραστούν έναν από τους σημαντικότερους τίτλους της βιομηχανίας παιχνιδιών σε μια εποχή αυξανόμενης ενοποίησης στον κλάδο.

Η ολοκλήρωση της συμφωνίας εξαρτάται φυσικά από την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Activision Blizzard ύψους 69 δισεκατομμυρίων δολαρίων από τη Microsoft, όπως ανακοίνωσε ο γίγαντας του λογισμικού. Η διάρκεια της συμφωνίας μπορεί να παραταθεί περαιτέρω μετά την αρχική περίοδο και η Microsoft δεσμεύεται να επεκτείνει τον αριθμό των πλατφορμών στις οποίες οι άνθρωποι μπορούν να παίζουν παιχνίδια, δήλωσε ο επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer, στο Bloomberg News. Η Microsoft δήλωσε επίσης ότι δεσμεύεται να προσφέρει το Call of Duty στην πλατφόρμα Steam της Valve Corp. την ίδια στιγμή που θα κυκλοφορεί στο Xbox.

Η εταιρεία έχει επεκτείνει μια παρόμοια προσφορά στη Sony για να διατηρήσει το διάσημο franchise της Activision στο PlayStation, αντίστοιχα για μια δεκαετία, αλλά αυτό έχει μέχρι στιγμής απορριφθεί από την ιαπωνική εταιρεία, σύμφωνα με τον Spencer. Η Sony έχει αντιταχθεί σθεναρά στην εξαγορά της Activision, κυρίως λόγω των ανησυχιών ότι ο αμερικανικός τεχνολογικός γίγαντας θα μπορούσε να καταστήσει περιεχόμενο όπως το Call of Duty αποκλειστικό για τις δικές του υπηρεσίες παιχνιδιών.

«Αυτή η συμφωνία και ειδικά ο χρόνος της μοιάζει ξεκάθαρα με τη Microsoft που προσπαθεί να κατευνάσει τις ρυθμιστικές αρχές», δήλωσε ο αναλυτής Σέρκαν Τότο, με έδρα το Τόκιο. «Δυσκολεύομαι να φανταστώ πρόσφατα παιχνίδια της σειράς του Call of Duty να τρέχουν στο σημερινό hardware της Nintendo, αλλά το επόμενο Switch θα είναι σίγουρα σε θέση να χειριστεί ένα τέτοιο παιχνίδι».

Τα στελέχη της Microsoft πρόκειται να συναντηθούν την Τετάρτη με την πρόεδρο της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου των ΗΠΑ, Lina Khan, και άλλους επιτρόπους για να παρουσιάσουν την τελική τους επιχειρηματολογία υπέρ της συμφωνίας, σύμφωνα με το Bloomberg.

«Πρόθεσή μας είναι να έχουμε παρουσία σε περισσότερες οθόνες», δήλωσε ο Spencer. «Έχουμε μια αρκετά καλή ιδέα για το πώς να οικοδομήσουμε μια win-win σχέση με τη Nintendo και φυσικά με τη Sony».

  • Like 2