Η ομάδα της Epic Games, σε συνεργασία με την CD Projekt Red — τους δημιουργούς της σειράς Witcher και του Cyberpunk 2077 — παρουσίασαν ένα περίπου δεκάλεπτο demo gameplay και κινηματογραφικών σκηνών που ακολουθεί την Ciri μέσα από ένα χιονισμένο ορεινό πέρασμα στο Kovir και στο πολυσύχναστο λιμάνι του Valdrest. Τα οπτικά στοιχεία του demo δεν αποτελούν τις τελικές σκηνές από το The Witcher IV, αλλά λειτουργούν ως απόδειξη της ιδέας με στόχο να αναδείξουν τα κορυφαία γραφικά και την τεχνολογία πίσω από τη νέα προσθήκη στη σειρά Witcher.
Το demo τρέχι σε PlayStation 5 με 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο και ενεργοποιημένο ray tracing. Αυτό έγινε εφικτό χάρη σε μια σειρά νέων χαρακτηριστικών δημιουργίας ανοιχτού κόσμου που έρχονται στην Unreal Engine 5.6, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου "Fast Geometry Streaming Plugin". Η Epic αναφέρει ότι το νέο plugin θα βοηθήσει τους ανοιχτούς κόσμους να φορτώνουν γρηγορότερα, αν και δεν είναι σαφές πόσο ταχύτερα. Μια σκηνή σε αγορα στο Valdrest γεμάτη ζωή υπογράμμισε επίσης τη δυνατότητα δημιουργίας σκηνών με χαρακτήρες υψηλής πιστότητας και οπτικά εφέ.
Ίσως το πιο συναρπαστικό μέρος του demo ήταν η τεράστια βλάστηση που συνθέτει τα δάση του Kovir. Αυτή με τη σειρά της οφείλεται στο Nanite Foliage, ένα νέο σύστημα που αποδίδει κάθε φύλλο και κλαδί ως πραγματική τρισδιάστατη γεωμετρία αντί για επίπεδες υφές. Το νέο χαρακτηριστικό, που προγραμματίζεται για κυκλοφορία με το Unreal Engine 5.7, επιτρέπει πυκνή βλάστηση υψηλής πιστότητας χωρίς μεγάλη επίπτωση στην απόδοση.
Η Unreal Engine 5.6 είναι πλέον διαθέσιμη, αν και πολλά από τα εργαλεία που ανακοινώθηκαν σήμερα χαρακτηρίζονται ως πειραματικά, συμπεριλαμβανομένων του Fast Geometry Streaming Plugin, των νέων Control Rig Physics, βελτιωμένων εργαλείων καταγραφής κίνησης και άλλων. Για την ώρα πάντως δεν υπάρχει συγκεκριμένη ημερομηνία κυκλοφορίας για την Unreal Engine 5.7 ενώ όσον αφορά το The Witcher IV, γνωρίζουμε ότι δεν πρέπει να το περιμένουμε πριν από το 2027.
Το tech demo που παρουσιάστηκε αποτελεί μια σημαντική ένδειξη των δυνατοτήτων που θα προσφέρει η νέα Unreal Engine στους δημιουργούς παιχνιδιών ανοιχτού κόσμου. Με τα νέα χαρακτηριστικά, οι δημιουργοί θα μπορούν να κατασκευάζουν πιο λεπτομερείς και ζωντανούς κόσμους, με ρεαλιστική βλάστηση και ταχύτερους χρόνους φόρτωσης, ανεβάζοντας το επίπεδο του ρεαλισμού στα παιχνίδια επόμενης γενιάς.
-
14
-
1
-
1
ΣΧΟΛΙΑ (41)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση