Η πολυαναμενόμενη μηχανή γραφικών Unreal Engine 5 είναι πλέον διαθέσιμη στους προγραμματιστές για μία πρώτη ματιά.

Η Unreal Engine 5 έγινε διαθέσιμη στους προγραμματιστές ως έκδοση Early Access. Η τελευταίας γενιάς μηχανή γραφικών έχει μία μεγάλη λίστα νέων δυνατοτήτων για τη βελτίωση της «οπτικής πιστότητας», συμπεριλαμβανομένου ενός νέου virtual συστήματος μικροπολυγώνων, μιας νέας λύσης φωτισμού και νέων εργαλείων animation. Η Epic Games, η εταιρεία πίσω από την Unreal Engine 5, υπόσχεται ένα μεγάλο άλμα που θα φέρει γραφικά επόμενης γενιάς. Η Unreal Engine 5 αναμένεται να γίνει ευρέως διαθέσιμη στις αρχές του 2022 με την Epic Games να ετοιμάζει το Fortnite με τη νέα μηχανή γραφικών για όλες τις πλατφόρμες.

Η Early Access της Unreal Engine 5 έχει δοκιμαστεί μόνο σε εργασίες ανάπτυξης παιχνιδιών, αλλά περισσότερες λειτουργίες βρίσκονται στο δρόμο με την κυκλοφορία της στις αρχές του 2022. Προς το παρόν, η Epic Games εξηγεί ότι η Early Access έκδοση προσφέρει την ευκαιρία στους προγραμματιστές παιχνιδιών να δοκιμάσουν μερικές από τις πιο συναρπαστικές νέες δυνατότητες.

Το πρώτο χαρακτηριστικό που επισημαίνεται από την Epic Games είναι το Nanite. Ένα νέο virtual σύστημα μικροπολυγώνων που επιτρέπει στα παιχνίδια να δείχνουν «άνευ προηγουμένου γεωμετρικές λεπτομέρειες». Το Nanite επεξεργάζεται μόνο τις λεπτομέρειες που μπορούν να αντιληφθούν οι άνθρωποι, γεγονός που μειώνει τον αριθμό των πολυγώνων που έβαζαν περιορισμούς στα παιχνίδια.

Η Unreal Engine 5 φέρνει επίσης μία δυναμική λύση φωτισμού που ονομάζεται Lumen. Με το Lumen ο έμμεσος φωτισμός προσαρμόζεται στις αλλαγές που πραγματοποιούνται από τον άμεσο φωτισμό ή τη γεωμετρία. Για παράδειγμα, ο φωτισμός προσαρμόζεται σε ένα φακό που ανάβει ή στη γωνία του ήλιου καθώς αλλάζει θέση ανάλογα την ώρα της ημέρας.

Η μηχανή γραφικών της Epic Games διαθέτει επίσης ένα νέο σύστημα World Partition που αλλάζει τον τρόπο διαχείρισης των επιπέδων των παιχνιδιών. Χωρίζει αυτόματα τους κόσμους σε πλέγματα (grids) και μεταδίδει μόνο τα απαραίτητα κελιά (cells). Αυτό επιτρέπει στους προγραμματιστές να εργάζονται γρηγορότερα σε παιχνίδια ανοιχτού κόσμου (Open World).

Ακόμη, λόγω του νέου συστήματος, οι προγραμματιστές μπορούν να εργάζονται ταυτόχρονα στην ίδια περιοχή ενός κόσμου χωρίς να παρεμποδίζουν ο ένας τον άλλον. Το σύστημα World Partition διαθέτει επίσης Data Layers που επιτρέπουν στους προγραμματιστές να δημιουργούν διαφορετικές παραλλαγές του ίδιου κόσμου στον ίδιο χώρο, όπως για παράδειγμα παραλλαγές του χάρτη όταν είναι ημέρα και όταν είναι νύχτα.

Η Unreal Engine 5 φέρνει επίσης διάφορα εργαλεία animation. Εργαλεία όπως τα Control Rig, Pop Browser, Full-Body IK και Motion Warping. Το τελευταίο από αυτά, θα προσαρμόζει δυναμικά την κίνηση ενός χαρακτήρα ενώ σε συνδυασμό με το Full-Body IK οι προγραμματιστές θα δημιουργούν κίνηση που θα φαίνεται ακόμη πιο φυσική. Όσον αφορά τον ήχο, η Unreal Engine 5 παρουσιάζει τη λειτουργία MetaSounds. Πρόκειται για ένα σύστημα ήχου που δίνει τον έλεγχο της δημιουργίας πηγών ήχου DSP.

  • Like 12
  • Thanks 2