“Στημένα” παιχνίδια και στο NBA Jam. Πουθενά δεν είναι να έχεις εμπιστοσύνη πια…

Πόσες φορές παίζοντας κάποιο video game, δεν έχετε νιώσει ότι η A.I. σας κλέβει; Στην περίπτωση του NBA Jam, οι υποψίες σας (θα) ήταν πέρα για πέρα αληθινές. Όπως παραδέχτηκε μιλώντας στο Ars Technica ο επικεφαλής σχεδιασμού του τίτλου που κυκλοφόρησε το 1993, Mark Turmell, είχε φροντίσει ώστε οι Bulls να χάνουν όλα τα buzzer beat που θα επιχειρούσαν απέναντι στους Pistons! Φανατικός οπαδός των “κακών παιδιών” του Ντιτρόιτ, ο Turmell θέλησε να… εκδικηθεί τον Jordan και την παρέα του για το “σκούπισμα” της ομάδας του στους τελικούς της Ανατολής του ‘91.

Αναφέρει, λοιπόν, ο Turmell:

“Φτιάχναμε το παιχνίδι στο Σικάγο την εποχή της κυριαρχίας του Michael Jordan και η κόντρα ανάμεσα σε Pistons και Bulls ήταν τεράστια. Ο μόνος τρόπος που μπορούσα να εκδικηθώ τους Bulls ήταν να επηρεάσω την αποτελεσματικότητά τους απέναντι στους Pistons στο NBA Jam. Έτσι προσέθεσα στο παιχνίδι κώδικα που εξασφάλιζε ότι αν οι Bulls δοκίμαζαν να σουτάρουν στα τελευταία δευτερόλεπτα κόντρα στους Pistons, θα αστοχούσαν”.

Η κόντρα Bulls – Pistons αναβίωσε μάλιστα με αφορμή το Last Dance, την αφιερωμένη στον Michael Jordan παραγωγή του Netflix, καθώς οι Isiah Thomas, Bill Laimbeer και φυσικά ο ίδιος ο “Air” θυμήθηκαν τις μάχες των δύο ομάδων με όλα τα “παρελκόμενα” (αποχώρηση Pistons στον τέταρτο τελικό της Ανατολής του ’91, μη κλήση του Thomas στη Dream Team κλπ).