Η Square Enix μας επιφύλασσε όχι μία αλλά δύο εκπλήξεις για την E3 2015. Η μία ήταν το remake ενός πολυαγαπημένου παιχνιδιού, του Final Fantasy VII. Η άλλη όμως επρόκειτο για μία ολοκαινούρια κυκλοφορία και συγκεκριμένα το Hitman.

Λιτός αλλά απόλυτα περιεκτικός ο τίτλος του, δεν συνιστά reboot καθώς τα γεγονότα του εξελίσσονται λίγο μετά από αυτά του Absolution, του τελευταίου χρονικά τίτλου της σειράς. Για ακόμα μια φορά, οι άνθρωποι της IO Interactive δίνουν στον παίκτη πλήρη ελευθερία κινήσεων, ώστε να χαράξει ο ίδιος τη δικιά του προσέγγιση ως προς την ολοκλήρωση κάθε αποστολής. Υπόσχονται ακόμα περισσότερες επιλογές από το Absolution μάλιστα, έχοντας πάρει στο κομμάτι αυτό στοιχεία και από το Blood Money. Αν και θεωρητικά θα είμαστε σε θέση να κάνουμε κάθε τοποθεσία… λαμπόγυαλο, το παιχνίδι θα ανταμείβει τη “stealthy” προσέγγιση, κάνοντας από πλευράς εξοπλισμού ακόμα πιο ενδιαφέρουσα τη συνέχεια.

 

Στόχος των δημιουργών του είναι να κρατούν τους παίκτες μονίμως απασχολημένους, γι’ αυτό και στο νέο Hitman θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στο λεγόμενο end game περιεχόμενο. Έχοντας πάρει θετικό feedback και από τα Contracts του Absolution (30 εκατ. αποστολές έχουν παιχτεί online, όπως μάθαμε), η IO Interactive σκοπεύει να συνεχίσει να υποστηρίζει δυναμικά το παιχνίδι με “time-limited” αποστολές. Ο τρόπος που θα της εκπληρώσει ο κάθε παίκτης μάλιστα, θα επηρεάζει τον κόσμο γύρω του: από την τύχη των εκάστοτε “κακών”, μέχρι τη φήμη του ίδιου του καραφλού δολοφόνου. Στο demo που υπήρχε στην E3, ο Agent 47 είχε διαταγές να εκτελέσει έναν Ρώσο μαφιόζο και μέσα στα ελάχιστα λεπτά που διήρκεσε η “εμπειρία” μας, είδαμε να υλοποιούνται δύο τελείως διαφορετικές προσεγγίσεις –ενώ μάθαμε για τουλάχιστον άλλες πέντε.

 

11640387_10153401243064919_1074971592_o.jpg

To multiplayer του παιχνιδιού λοιπόν θα είναι αυτό το “ασύγχρονο” που θα επιτρέπει στον παίκτη να τσεκάρουν τι κάνουν οι άλλοι ανά τον κόσμο, φίλοι και άγνωστοι. Αν η Square Enix κάνει πραγματικότητα τα όσα μας υποσχέθηκε εξ άλλου, προβλέπεται πραγματικά πολύ περιεχόμενο και μάλιστα που θα εξελίσσεται σε διαφορετικά μέρη του πλανήτη: κάθε τοποθεσία θα είναι “ζωντανή”, με NPC που ενισχύουν τον ρεαλισμό του όλου περιβάλλοντος και δεν συμπληρώνουν απλά το σκηνικό. Συγκεκριμένα πάντως, μάθαμε για Παρίσι, ΗΠΑ, Ιταλία και Μαρακές, άρα αντιλαμβάνεστε για την ποικιλία για την οποία μιλάμε. Γενικότερα, το Hitman άφησε θετικότατες εντυπώσεις, πιάνοντας λίγο και τον “παλμό” των επισκεπτών. Αποτελεί το μεγαλύτερο πρότζεκτ της Square Enix μέχρι σήμερα κι αν κρίνουμε από το πρόσθετο περιεχόμενο (το οποίο θα έρχεται χωρίς χρέωση), δεν προκαλεί εντύπωση.

 

Το Hitman κυκλοφορεί στις 8 Δεκεμβρίου σε PS4, Xbox One και PC.