Οι Αμερικανοί καταναλωτές περιορίζουν δραστικά τις χριστουγεννιάτικες αγορές, συνεχίζουν όμως να παίζουν βιντεοπαιχνίδια. Το Νοέμβριο οι αγορές συσκευών και παιχνιδιών αυξήθηκαν κατά 10% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο και άγγιξαν τα 3 δισ. δολάρια.

 

Η διαθεσιμότητα μιας μεγάλης ποικιλίας τίτλων είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους η αγορά βιντεοπαιχνιδιών παραμένει ισχυρή εν μέσω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, σχολίασε η Ανίτα Φρέιζερ, αναλύτρια της εταιρείας ερευνών NPD που ανακοίνωσε τα στοιχεία.

 

Τα παιχνίδια, εξάλλου, είναι μια σχετικά φθηνή λύση για διασκέδαση στο σπίτι, σχολίασε το AFP.

 

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της NPD, οι πωλήσεις της βιομηχανίας παιχνιδιών το πρώτο 11μηνο του 2008 ανήλθαν στα 16,04 δισ. δολάρια, ποσό αυξημένο κατά 22% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Οι πωλήσεις του Νοεμβρίου ανέβηκαν κατά 10% στα 2,91 δισ. δολάρια.

 

Περισσότερο κερδισμένη είναι και πάλι η ιαπωνική Nintendo, η οποία μέσα στο Νοέμβριο πούλησε 2.04 εκατομμύρια κονσόλες Wii, καθώς και 1,57 εκατ. φορητές κονσόλες DS. Η Microsoft πέτυχε ρεκόρ μήνα με 836.000 κονσόλες Xbox 360 το Νοέμβριο, ενώ η Sony περιορίστηκε στα 378.000 PS3 και στα 421.000 PlayStation Portable.

 

H Microsoft μπορεί τουλάχιστον να παρηγορηθεί με το γεγονός ότι τα δύο δημοφιλέστερα παιχνίδια για κονσόλες είναι εκδόσεις για το Xbox: Το Gears of War πούλησε το Νοέμβριο 1,56 εκατ. μονάδες και το Call of Duty: World at War έφτασε τις 1,41 εκατ. μονάδες.

 

Η έκδοση για PS3 του Call of Duty περιορίστηκε στα 597.000 αντίγραφα, στην αμερικανική πάντα αγορά.

 

Source.png Πηγή: in.gr