Το περασμένο Φεβρουάριο η Mattel είχε ανακοινώσει μια νέα έκδοση της διάσημης κούκλας της, τη "Hello Barbie", η οποία μοιάζει με τη κλασική Barbie με τη διαφορά πως έχει μικρόφωνο και δυνατότητα σύνδεσης σε WiFi, ώστε να επικοινωνεί με τα παιδιά, να μάθει με τι ψυχαγωγούνται και να γίνει πιο "φιλική".

Η "Hello Barbie" χρησιμοποιεί τη τεχνολογία που αναπτύχθηκε από την εταιρεία ToyTalk, δημιουργώντας ιστορίες και αστεία βασισμένα σε αυτά που στο παρελθόν έχει αναφέρει το παιδί, με την όλη αλληλεπίδραση να θυμίζει ψηφιακούς βοηθούς smartphone όπως η Siri και η Cortana.

 

Ωστόσο, αυτή η απόφαση της Mattel έχει πυροδοτήσει αντιδράσεις όσον αφορά το κομμάτι της ιδιωτικότητας. Η καμπάνια που έχει στηθεί με την ονομασία "Campaign for a Commercial-Free Childhood (CCFC)" θεωρεί πως η Hello Barbie αποτελεί έναν κρυφό κατάσκοπο μέσα στο δωμάτιο ενός παιδιού και θα διαμοιράζει πληροφορίες που το ίδιο το παιδί έχει δώσει για να εξυπηρετήσει σκοπούς marketing. Παράλληλα η ομάδα πίσω από την καμπάνια έχει κάνει αίτηση ζητώντας από τη Mattel να μην κυκλοφορήσει την Hello Barbie το προσεχές φθινόπωρο.

 

Από την πλευρά της η εταιρεία ToyTalk αναφέρει ξεκάθαρα στους όρους χρήσης πως μπορεί να χρησιμοποιεί, αποθηκεύει και να επεξεργάζεται τις εγγραφές αλλά για λόγους δοκιμών, service και βελτίωσης της τεχνολογίας αναγνώρισης φωνής, όπως και για αναλύσεις δεδομένων για άλλους ερευνητικούς σκοπούς.

 

Ο διευθύνων σύμβουλος της ToyTalk, Oren Jacob, ανέφερε στην Washington Post πως το υλικό αυτό δε θα χρησιμοποιηθεί για σκοπούς marketing, δημοσιότητας ή κάτι ανάλογο ενώ η Mattel εγγυήθηκε την ασφάλεια της κούκλας, επισημαίνοντας το γεγονός πως πληρεί όλα τα ισχύοντα πρότυπα της κυβέρνησης των Ηνωμένων Πολιτειών.

 

Link.png Site: Slashgear